The Gallo dudes and dudettes(bilder!)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • RDNZL

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2008
    Innlegg
    724
    Antall liker
    2.063
    Torget vurderinger
    13
    Vis vedlegget 854091
    Har hatt mine 3.5 i nærmere 12 år nå. Hadde en runde i hifi- butikker i Oslo nylig og hørte på en del nye (prisklasse ca 100k) høyttalere. Konklusjonen er at 3.5 i mine ører holder seg godt og blir stående noen år til:D
    Forstår deg. Hadde Reference 3.1 tidligere.
    Vanskelig å glemme dem. Nå er jeg tilbake i klubben med Reference 2. Har verdsatte egenskaper som å «forsvinne» i rommet samt en enorm holografi og luftighet.,
     

    wildbuck

    Medlem
    Ble medlem
    05.09.2008
    Innlegg
    32
    Antall liker
    54
    Nå har jeg lest gjennom denne tråden, og må si at jeg er fascinert av utseendet på disse kreasjonene. Og ut fra beskrivelsene produseres det vellyd i tillegg.

    Er det noen dudes/dudettes som kan tilby en liten prøvelytt? Fortrinnsvis bergensområdet?
     
    • Liker
    Reaksjoner: KJ

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.533
    Antall liker
    1.058
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    har 3.5 i kristiansand om du er forbi. Har hatt flere her, som mener det er beste lyden de noengang har hørt.
     

    wildbuck

    Medlem
    Ble medlem
    05.09.2008
    Innlegg
    32
    Antall liker
    54
    har 3.5 i kristiansand om du er forbi. Har hatt flere her, som mener det er beste lyden de noengang har hørt.
    Takk for kaffi, hyggelig prat og ikke minst muligheten til å oppleve det fantastiske oppsettet ditt! Jeg ble såpass imponert at jeg herved søker opptak i denne tråden med mine nyanskaffede 3.1 med SA amp 🤩
     

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.533
    Antall liker
    1.058
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    Hei igjen.

    Takk det samme. Gleder meg at du også fant din greie med disse fantastiske skulpturene. OG at du fikk kjøpt disse 3.1, selv om selger ikke ville sende? Jeg hadde selv 3.1 i mange år, før jeg kjøpte 3.5. 3.1 er et kupp i høyttaler verden. Vær obs når du kobler på den ekstra sub spolen, at du har samme fase på begge effekt forsterkerne. Jeg har erfart at forskjellige forsterkere, har forskjellig fase. SA har fasevender.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn