- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 11.752
En tråd hvor Ole_Martin kan utbrodere om Tesla, og Musk
Nei, Tesla har el-motor, ikke wankelmotor.En wanketråd altså...
Du har poeng der.Har en mistanke om at dette blir en kort tråd. Ingen liker å skrive noe uten publikum vettu...
Men de kom jo nesten 10 mil! Nå aner jeg ikke hverken forhold eller type vei, men om vi snakker svingete vei med mye trafikk, så er jeg imponert. Når det er sagt, selvkjørende biler i trafikk, med normal fart er maaaaaaange år unna!
Kan nok bli tungt for enkelte fanboys å akseptere dette...... selvkjørende biler i trafikk, med normal fart er maaaaaaange år unna!
Asfalt. Fin og åpen vei. Bilen kjørte rett på noe skrot som lå i veibanen og som et menneske ville kjørt rundt. Video i linken.Men de kom jo nesten 10 mil! Nå aner jeg ikke hverken forhold eller type vei, men om vi snakker svingete vei med mye trafikk, så er jeg imponert. Når det er sagt, selvkjørende biler i trafikk, med normal fart er maaaaaaange år unna!
Fyren ender opp med skader for $22K på den nye Teslaen sin (inkludert nytt batteri). Han får sikkert dekket det av Tesla siden han tross alt er en influencer.
Plassering | Modell | Antall |
---|---|---|
1. | VW ID.Buzz | 382 |
2. | Volvo EX40 | 299 |
3. | VW ID.7 | 233 |
4. | BYD Sealion 7 | 180 |
4. | Skoda Elroq | 180 |
6. | VW ID.4 | 178 |
7. | VW ID.3 | 151 |
8. | Volvo EX30 | 149 |
9. | Xpeng G6 | 139 |
9. | Skoda Enyaq | 132 |
Registreringsall per 21. oktober (kilde: Elbilstatistikk.no)
Plassering Modell Antall 1. VW ID.Buzz 382 2. Volvo EX40 299 3. VW ID.7 233 4. BYD Sealion 7 180 4. Skoda Elroq 180 6. VW ID.4 178 7. VW ID.3 151 8. Volvo EX30 149 9. Xpeng G6 139 9. Skoda Enyaq 132
Hvor har det blitt av Tesla??!!
Jeg kjører selv sju år gammel dieselbil. Jeg har ikke noe særlig kjennskap til "radiobil", men jeg tenker bare at norske bilkjøpere generelt ikke er så interessert i å bli påprakket råd, anbefalinger og meninger de ikke har bedt om.Jøss...har noen tatt over for Ole Martin? Men bedre her enn i Elbil-tråden![]()
Jeg tror ikke Musk ville kommet langt som politiker i Norge med sitt tankegods. Derfor er det mest nærliggende å tenke at det er mangel på forståelse for hva mannen egentlig står for som gjør at folk gir ham pengene sine. Dette gjør at det kan det se ut som folk kanskje må påpakkes slik informasjon selv om dem ikke ber om det. Hva dem gjør med slik kunnskap får jo selvsagt være opp til dem.Jeg kjører selv sju år gammel dieselbil, men jeg tenker bare at norske bilkjøpere ikke er så interessert i bli påprakket råd, anbefalinger og meninger de ikke har bedt om.
Det heter faktisk "prakke på" og "påprakke".Jeg tror ikke Musk ville kommet langt som politiker i Norge med sitt tankegods. Derfor er det mest nærliggende å tenke at det er mangel på forståelse for hva mannen egentlig står for som gjør at folk gir ham pengene sine. Dette gjør at det kan det se ut som folk kanskje må påpakkes slik informasjon selv om dem ikke ber om det. Hva dem gjør med slik kunnskap får jo selvsagt være opp til dem.
Nå er jo også slik at de færreste åpenlyst viser sin støtte til olegarkistyre som Musk kjemper for så derfor er det vanskelig å oss "innvidde" å vite om hen egentlig forstår konsekvensene og derfor pakker vi på![]()
Takker for at du prakker på meg litt norsklære jeg ikke har bedt om. Det kan komme til nytte skal du se.Det heter faktisk "prakke på" og "påprakke".![]()
Det er faktisk ikke et råd, en anbefaling eller en mening. Det er en faktaopplysning.Takker for at du prakker på meg litt norsklære jeg ikke har bedt om. Det kan komme til nytte skal du se.![]()