Bil, båt og motorsykkel Tesla!!!

defacto

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2016
Antall liker
4.569
Sted
Liten by
Hva med å bruke denne tråden for Tesla runkeriet? Så slipper vi all propagandaen ellers. Det er jo ikke mulig å lese om andre biler i elbil tråden.

Sist redigert:

Mar-a-Lago Club

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2025
Antall liker
858
Sted
Halden
Men de kom jo nesten 10 mil! Nå aner jeg ikke hverken forhold eller type vei, men om vi snakker svingete vei med mye trafikk, så er jeg imponert. Når det er sagt, selvkjørende biler i trafikk, med normal fart er maaaaaaange år unna!
Asfalt. Fin og åpen vei. Bilen kjørte rett på noe skrot som lå i veibanen og som et menneske ville kjørt rundt. Video i linken.

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
20.412
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Fyren ender opp med skader for $22K på den nye Teslaen sin (inkludert nytt batteri). Han får sikkert dekket det av Tesla siden han tross alt er en influencer.
Men det skumle med disse autonome systemene er at selv om man følger med og oppfatter en farlig situasjon, så blir det gjerne til at man venter på at bilen selv skal gripe inn. Og når den ikke gjør det, så kan det kanskje være for sent til å gjøre noe med det.

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
20.412
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Jeg håper det ikke er noen her som har betalt depositum for en Tesla Roadster 2.0

IMG_0843.gif

Topp Bunn