Har ingen anelse på hvor skjevheten ligger, men at tallerken gynger er sikkert. Har løftet den av for å se om noe krams har lagt seg på magneten eller ett annet sted mellom tallerken og spiller, men det er ingen ulumskheter å spore.Ikke overbevist om at det er tallerkenen som har avvik. For mine lyseblå ser det mer ut som at det er et avvik i senteret under tallerkenen et eller annet sted. Uansett så skal det ikke være sånn. Opprett REK i Dalux
Sak er opprettet i Dalux og BIM360, og vil purres opp til tilfredsstillende utbedring er utført

Den er produsert i Malaysia. Reagerte på det når jeg pakket den opp, siden GR ble produsert i Japan. Var sikkert noen kroner å spare på å flytte produksjonen av GR2. Ikke at produksjonslandet dreper noe av eiergleden, men om det går på bekostning av kvaliteten så suger det.
 Den er produsert i Malaysia. Reagerte på det når jeg pakket den opp, siden GR ble produsert i Japan. Var sikkert noen kroner å spare på å flytte produksjonen av GR2. Ikke at produksjonslandet dreper noe av eiergleden, men om det går på bekostning av kvaliteten så suger det.