Taste-fi hos IvarT

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • P

    parafinoksen

    Gjest
    @IvarT – lurer litt på å kjøpe en DSpeaker X2-boks. Åssen liker du den så langt? Lydmessig, bruksmessig. Noe du savner?
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Vel, X2 havna i anlegget samtidig med SBS.1 og det var vel egentlig litt dårlig gjort mot X2. Den har ikke fått noen særlig oppmerksomhet ;) Så lydmessig tror jeg ikke at jeg er i stand til å gi noen kvalifisert synsing. SBS.1 har stjålet showet fullstendig :D Men siden jeg har null fokus på X2 er det vel lov å anta at lydmessig gjør den ingenting ut av seg. Den bare er der.

    Bruksmessig er den hos meg stort sett bare en volumkontroll. Håper det ikke er noen tech-gutter som følger denne tråden, for de kommer sikkert til å rive av seg håret i frustrasjon nå. Men altså: Jeg tok en autokorrigering etter oppkobling, og har ikke rørt en knapp siden :eek:

    Når det gjelder selve boksen har den jo selvsagt noen begrensninger i antall innganger. Det hadde jo vært fint om coax-inngangen kunne ha vært ledig til blu-rayspilleren min, men fjøla er grådig og forsyner seg i to kanaler. Så da blir det toslink-switch og coax til optisk-adapter til de digitale kildene, men det funker jo fint :) Ellers kan lysstyrken på displayet minne litt om fjernlysene på en bil. Det hadde vært fint å kunne tatt dette ned til vanlige kjørelys eller aller helst parklys for min del, men så kan det jo hende at jeg er allergisk mot sterkt displaylys. Her dimmes det som dimmes kan ;)

    Tviler på at du blei noe særlig klokere av dette, @parafinoksen ;) Men om det er brukervennlig DSP du er ute etter og klarer deg godt med begrensningene i antall innganger tror jeg ikke at X2 blir noen nedtur. Og livet før og etter DSP er jo et kapittel for seg selv. Bare hør med @lovemusikk :D
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.695
    Antall liker
    37.940
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    :) Ellers kan lysstyrken på displayet minne litt om fjernlysene på en bil. Det hadde vært fint å kunne tatt dette ned til vanlige kjørelys eller aller helst parklys for min del, men så kan det jo hende at jeg er allergisk mot sterkt displaylys. Her dimmes det som dimmes kan ;)
    Ser den Ivar :)

    mvh
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Takk for oppsummering, @IvarT . Har innmari lyst til å teste. Får se. Akkurat det med kraftig lys på displayet er skikkelig turn off. Greit nok i kraftig dagslys, men på kvelden? Får klistre på noe svart duct-tape :ROFLMAO:
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Vel, X2 havna i anlegget samtidig med SBS.1 og det var vel egentlig litt dårlig gjort mot X2. Den har ikke fått noen særlig oppmerksomhet ;) Så lydmessig tror jeg ikke at jeg er i stand til å gi noen kvalifisert synsing. SBS.1 har stjålet showet fullstendig :D Men siden jeg har null fokus på X2 er det vel lov å anta at lydmessig gjør den ingenting ut av seg. Den bare er der.

    Bruksmessig er den hos meg stort sett bare en volumkontroll. Håper det ikke er noen tech-gutter som følger denne tråden, for de kommer sikkert til å rive av seg håret i frustrasjon nå. Men altså: Jeg tok en autokorrigering etter oppkobling, og har ikke rørt en knapp siden :eek:

    Når det gjelder selve boksen har den jo selvsagt noen begrensninger i antall innganger. Det hadde jo vært fint om coax-inngangen kunne ha vært ledig til blu-rayspilleren min, men fjøla er grådig og forsyner seg i to kanaler. Så da blir det toslink-switch og coax til optisk-adapter til de digitale kildene, men det funker jo fint :) Ellers kan lysstyrken på displayet minne litt om fjernlysene på en bil. Det hadde vært fint å kunne tatt dette ned til vanlige kjørelys eller aller helst parklys for min del, men så kan det jo hende at jeg er allergisk mot sterkt displaylys. Her dimmes det som dimmes kan ;)

    Tviler på at du blei noe særlig klokere av dette, @parafinoksen ;) Men om det er brukervennlig DSP du er ute etter og klarer deg godt med begrensningene i antall innganger tror jeg ikke at X2 blir noen nedtur. Og livet før og etter DSP er jo et kapittel for seg selv. Bare hør med @lovemusikk :D
    Ja absolutt! Med tusen utropstegn.
    Den bare er der..
    Men er nå siste boksen som blir solgt.. Eller den blir bare ikke solgt.
    Har tilsvarende boks som IvarT
    Bare at det er et annet merke.

    Etter som jeg kom frem til da jeg kjøpte, var det bare disse 2 merka som var noe for meg.
    Ville ha noe som var enkelt så jeg slapp skru frekvenser selv.. For da hadde jeg vel skrudd enda 🤣

    Det som gjorde at jeg ikke valgte som IvarT, var fordi det var tilbud på den jeg har. Usikker på din boks IvarT i farten, men min boks er kun digital og en må ha en dac utenom. Jeg kunne valgt en dyrere men siden jeg nettopp hadde fått en glimrende dac, falt valget på MiniDSP SHD Studio med innebygget Dirac Live. Den har og stream så den fantastiske Lumin ble solgt etter å ha testa topping dacen opp mot Lumin. De var like I lyd eller Topping var bedre. Men usikker.

    Nei ingenting å lure på. 😁

    Hos meg fikk jeg bort en stående bølge på ca 47-48hz som trykket i hodet, for den var så kraftig. Ved måling kom jeg frem til at den var 15db høyere enn resten av bassen.
    Og da ble jo resten bedre og.. Mulig boksen har justert en del oppover. Husker ikke I farten nå.. Men fikk også bort en tendens til skrikende diskant på noen få låter.

    Eneste jobben var å koble til pc første gang og plassere mic på dei plassene Dirac Live ville ha målinger på.
    Det overlever alle 😊

    Har ingen demping i stua.

    Blir som med bil.. Hjelper ikke å ha anlegg til 100.000 når naboens biltema spiller bedre med DSP. 😜

    Løp å kjøp.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Takk for oppsummering, @IvarT . Har innmari lyst til å teste. Får se. Akkurat det med kraftig lys på displayet er skikkelig turn off. Greit nok i kraftig dagslys, men på kvelden? Får klistre på noe svart duct-tape :ROFLMAO:
    Det er ingen av tech-gutta som orker å skrive i denne tråden, men jeg fikk en PM. Det viser seg at ekstasen over SBS.1 var så overveldende at jeg slurvet da jeg skulle sjekke i bruksanvisningen til X2 om det var mulig å dempe fjernlyset. Så her har jeg drevet med fake news og skapt en unødvendig turn off. Bare la den svarte duct-tapen ligge og les bruksanvisningen bedre enn meg:

    displayjustering_x2.png


    Note to self: Ikke kjøp andre ting sammen med SBS.1.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Ser @motoren klikker Wow, men
    Det er ingen av tech-gutta som orker å skrive i denne tråden, men jeg fikk en PM. Det viser seg at ekstasen over SBS.1 var så overveldende at jeg slurvet da jeg skulle sjekke i bruksanvisningen til X2 om det var mulig å dempe fjernlyset. Så her har jeg drevet med fake news og skapt en unødvendig turn off. Bare la den svarte duct-tapen ligge og les bruksanvisningen bedre enn meg:

    Vis vedlegget 869212

    Note to self: Ikke kjøp andre ting sammen med SBS.1.
    Ha-ha! Jeg leste faktisk bruksanvisningen tidligere i dag og mente jeg hadde leste noe om justering av lysstyrken. Kikket på den igjen nå og fant ikke dette punktet o_O Anyway. Ser det bra ut med dempet? (Litt deilig å slippe å ha tape på hifi-en ...)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Det er på side 8 i bruksanvisningen det står om dette:

    s8_brukanvisning_x2.JPG


    Og her går det an å velge fra D5 (fjernlys) til D0 (helt av). Jeg måtte ned til D1 før jeg syntes det var passe (jeg er sikkert glad i parklys), men siden jeg er så glad i svart så har jeg gått helt ned i D0 :eek: Da lyser det bare når jeg trykker på fjernkontrollen, og like etterpå så svartner det helt for X2. Helt perfekt for meg :)
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    ^ Det er på side 8 i bruksanvisningen det står om dette:

    Vis vedlegget 869228

    Og her går det an å velge fra D5 (fjernlys) til D0 (helt av). Jeg måtte ned til D1 før jeg syntes det var passe (jeg er sikkert glad i parklys), men siden jeg er så glad i svart så har jeg gått helt ned i D0 :eek: Da lyser det bare når jeg trykker på fjernkontrollen, og like etterpå så svartner det helt for X2. Helt perfekt for meg :)
    Ideelt. Den er jo uansett en sånn set-it-and-forget-it-boks.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Her en kveld gjorde høyttalerne narr av meg. Ja, dere leste riktig. Etter mange år i denne hobbyen så lærer man seg til enkelte uvaner. En av disse uvanene er at man på død og liv alltid skal teste grensene når man har fått nytt utstyr i hus.

    Dere som patruljerer jevnt og trutt på hifimesser og diverse demoer er jo kjent med at det som spilles der svært sjelden er spesielt utfordrende for høyttalerne. Det går gjerne i svært enkel tafsejazz der musikerne bare beføler instrumentene. Eller en innbydende sang akkompagnert av enkel gitarklimpring. Skal høyttalerne få kjørt seg, så må man gjøre det selv.

    Etter å ha lest utviklingstråden til SBS.1 burde jeg jo visst bedre. Men gammel uvane er vond å vende, så her hadde jeg da funnet fram en låt som kunne få et vanlig stereoanlegg til å rote det skikkelig til. Nå tror dere sikkert at jeg bare hører på Tarja, for vi skal til henne igjen. Uansett, fra albumet Colours in the Dark finner vi låta med den treffende tittelen "Never Enough". Og det er ikke bare i teksten at dette kommer til uttrykk. Her lesses det på, og det hele kulminerer i en orgie av gitarriff, biter av vokal og sopranvokal og forvrengt vokal - alt fra strupen til Tarja satt sammen til et kaos. Og det varer i flere minutter og blir bare verre og verre helt til det plutselig er over.


    Joda, dette måtte jo være noe å bryne seg på når man spiller høyt. For et vanlig stereoanlegg sikkert. Allerede ganske tidlig i orgien hørte jeg at dette ikke var noen som helst utfordring for SBS.1. De bare så dumt på meg og lurte på hvorfor jeg holdt på med dette.

    Nei, dette var bare flaut. Jeg må legge av meg disse hifinykkene nå og innse at jeg ikke har et vanlig stereoanlegg lenger.

    Høyttalerne bare flirer av spillelista mi i Spotify som liksom skulle være utfordrende, men se! Jeg hører faktisk på andre ting enn Tarja også!

    avgrunnen_spilleliste.JPG
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Vi er på vei inn i den svarte uke. For min egen del blir nok dette mer som den stille uke. Det vil si, stille blir det nok definitivt ikke med all denne uanstrengte dynamiske kapasiteten, men det blir stille på innkjøpsfronten. Jeg gjorde meg ferdig med innnkjøpene i god tid før den svarte uke for å unngå å bli klemt fast i døråpningen når hordene skal inn til Sigberg Audio.

    Likevel føler jeg meg sterkt knyttet til den svarte uke hos Sigberg Audio. Jeg fikk nemlig kjøpe SBS.1 til den samme rabatten som hordene får denne uka. Selv om vi da altså var i midten av oktober og jeg ikke hadde tenkt en eneste svart tanke, så var det Sigberg selv som kom med dette svært så generøse tilbudet. I frykt for at hordene skulle komme løpende til Sigberg og begynne å hoppe rundt ham mens de ropte "jeg vil også ha!", "jeg vil også ha!" så ville jeg vente med å gå ut med denne informasjonen. Åsmannen må jo få arbeidsro!

    Men slik generøsitet synes jeg vitner ikke rent lite om en fantastisk service og innstilling til kundene 😍 Og oppfølgingen er i en klasse for seg. Her en kveld fikk jeg hjelp til en displayinnstilling på X2 uten engang å ha bedt om hjelp :eek: Vi er utrolig privilegerte som har Sigberg Audio så lett tilgjengelig her på sentralen!

    På nittitallet sang Jesus Revolution at "God is just one prayer away". I dag kan vi vel heller synge at "Åsmannen is just one PM away" :D

    Høyttalerne prøver å venne meg av med sånn rastløs testspilling og få meg til å nyte musikken uavbrutt i sin helhet. Så nå lar jeg svart elektronikk fra Eivind Aarset innlede den svarte uke.

    svart_elektronikk.JPG


    Ha en velsignet svart uke alle sammen :)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.979
    Antall liker
    81.821
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Men i svarte…ha en god uke du også! 😊
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Siden jeg er inne i den stille uke skulle man jo tro at jeg følger tradisjonen med å lese de fire evangelistenes lidelseshistorier. I stedet leser jeg tråder i kategorien "Min hifi". Noen vil kanskje si at det er akkurat det samme, men den store forskjellen er at vi ikke veit hvordan det ender i kategorien "Min hifi". Og det skaper jo en ekstra dimensjon.

    Som kjent har jeg jo kost meg med @Valentino sine drodledipoler ei god stund og er nå endelig up to date! Så hva har jeg lært etter å ha vært gjennom 1546 innlegg der da? Så langt tror jeg det er dette som sitter best igjen:

    lang_banan.JPG


    Men det bildet som gjorde sterkest inntrykk var dette:

    lytting.JPG


    Stor forundring. Det tror jeg på.

    Og jeg må være glad i hifi med utsikt. For nå er jeg i gang med @jmolnes sin tråd! Og dette er definitivt ingen lidelseshistorie :) Her er det utrolig god stemning, og kanskje det beste av alt er å se at cd-plata fortsatt innehar hovedrollen :)

    Jeg har blitt så inspirert av denne tråden at jeg har funnet fram noen av mine gamle cd-er fra de dager jeg var en ung og håpefull hifientusiast som kjøpte cd-plater på Hi-Fi Klubben:

    cd-jazz.jpg


    Hadde ikke metallen tatt meg kunne det jo faktisk blitt en jazzist av meg også. Uansett, nå skal jeg la SBS.1 forføre meg tilbake til de unge og håpefulle dagene. Og blir jazzismen i meg vekket til live igjen, blir @jmolnes den første som får vite om det :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.781
    Antall liker
    5.606
    Hei, @IvarT! Kjekt å sjå du har vore innom tråden min, og ikkje minst at du har funne litt inspirasjon! Hjå meg går det tungt i CD-plater, og litt strøyming. Som @motoren skriv, er du flink å ordlegge deg, og det er kjekt å lese det du skriv. Trivelig tråd du har😊

    Edit: flotte album du har leita fram!👍🏻
     
    Sist redigert:
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Her får du et langt bedre svar. Han her var lur og kjøpte ikke SBS.1 samtidig.
    Leste den tidligere. Mye fornuftig der. Har bestemt meg for å vente med DSP. Vurderte kraftig å selge Rega DAC-en og kjøpe en X2, men jeg er så fornøyd med hvordan det låter her, at jeg vil ikke risikere å ødelegge noe. Må i så fall første kjøpe en DSP-boks og så prøve med og uten DAC-en. DAC-en min begynner riktignok å dra litt på årene, men DAC-en i Regas nyeste forsterkere og CD-spiller er mer eller mindre hentet fra den jeg har, så noe riktig må de ha gjort. (Ev. er de bare late :LOL: ) Noe jeg kanskje tror jeg kunne savne med X2, som Dual Core-modellen har, er muligheten til å se grafiske kurver. X2 virker litt begrenset sånn, selv om jeg egentlig vil ha det så enkelt som mulig. Vi får nå se. Det spiller i alle noe som ligner på musikk her. Og det spilles mye.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Skjønner den, @parafinoksen Og hadde du hatt separat effektforsterker ville jo ting vært mye enklere å få til (nei, det var ikke et hint om å kjøpe en viss :devilish: :devilish: :devilish: som begynner på B og er produsert av söta bror).

    Bare kos deg med musikken! Det er tross alt det dette handler om :)
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Ha-ha!

    Det hadde vært helt ok å kjøre analogt ut fra DAC-en og inn i DSP-en. Jeg vil i så fall miste muligheten til å justere volumet på både høyttalere og sub via forsterkeren, men nå bruker jeg ikke sub, så den saken er grei.

    Men jeg tror jeg skal pålegge meg kjøpestopp et års tid, både utstyr og musikk. Har handlet mye i år, så jeg tenkte å dykke ned i det jeg har, og bli virkelig kjent med både musikken og anlegget.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det mest interessante, mener jeg, er å lese egen tråd noen år tilbake. Folk en har kjent, besøk, musikk, bokser og meninger en har kastet på eget nål. Er det noe som er sikkert er det at intet er sikkert 😁. Og hobby er og blir hobby, avspenning og avkobling fra livet ellers, det er min tanke rundt dette
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.979
    Antall liker
    81.821
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Ja det er en trivelig tråd, som jeg ikke oppdaget før nylig desverre. Artig å lese andres betraktninger der det samtidig fortelles på en fin måte. Selv har jeg kun bidratt med tullball i tråden.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.781
    Antall liker
    5.606
    Har lest tråden frå starten no. Kjekt å følge reisa du har hatt på vegen mot Sigberg. Følger med vidare!😊
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Fantastisk, @jmolnes 😍 Jeg trodde det bare var jeg som gadd å virvle opp gamle nedstøva innlegg, men kanskje jeg har starta en ny trend? ;) Og jeg ser jo at det er enkelte ting som har skapt reaksjoner underveis i lesinga:

    hfs-varsler.JPG


    I sedvanlig hfs-tradisjon ligger det nok 56 sinte fjes og venter på meg nå. Jaja, jeg får gå gjennom de en etter en og se hva jeg kunne ha gjort annerledes slik at ikke folk blir så sinte. Jeg vil jo gjerne at dette skal være en trivelig tråd ;)
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Nå er det vel på tide å komme med noen lytteinntrykk igjen. Jada, jeg holder fortsatt på med dette. Hjernen min har veldig lang innspillingstid og det tar ekstra lang tid siden SBS.1 ikke slutter å overraske meg. Jeg satser på å komme i mål med alle lytteinntrykkene en gang før sommerferien ;)

    Men først av alt må jeg komme med en syndsbekjennelse. Jeg har nemlig begått en kardinalsynd. Det var fredag kveld, og jeg blei sittende og lytte og lytte til musikk til langt over leggetid for middelaldrende menn uten å sitte og glo på en roterende plastskive! I tillegg rørte jeg ikke en dråpe alkohol! :eek: Ja, jeg veit. Det er slike ting som er hobbyødeleggende :mad: Som straff for dette måtte jeg vente til hele helga var over før jeg kunne skrive noe om denne opplevelsen.

    Men det som skjedde var altså følgende: På en kveld der jeg egentlig ikke var opplagt for aktiv musikklytting satte jeg på noe som bare skulle være bakgrunnsmusikk:


    For en del år siden så jeg en dokumentar som fulgte herr Andsnes mens han var på Beethoven-kjøret, og dokumentaren var såpass interessant at jeg allerede da søkte opp albumet hans på Spotify. Men albumet tok liksom aldri helt av, og blei egentlig bare bakgrunnsmusikk.

    Tror dere SBS.1 ville ha bakgrunnsmusikk da? Neida, jeg endte opp på sedvanlig vis i sweet spot med volumet høyt og øynene lukka - i stor forundring over hvor ekte alt låt. Det høres sikkert veldig rart ut siden selve poenget med hifi nettopp er at musikk skal ha høy troverdighet og høres ekte ut. Jeg har vel hatt litt mer enn en klokkeradio å spille på tidligere også. Eller har jeg egentlig det? Jeg begynner å bli litt i tvil. For jeg klarer ikke å forklare det på noen annen måte. Nå høres det ut som ekte instrumenter! Det er ikke noe hermetiserte greier, jeg er på en konsert!

    Så den daffe fredagskvelden endte med at jeg satt og angra på at jeg ikke hadde begynt på denne Beethoven-reisen tidligere. Herligheten varer jo i over tre timer, så på et sted måtte jeg ta den tunge avgjørelsen og trykke på pauseknappen og krype til køys. Ånden var mer enn villig til å høre mer, men kjødet var for trøtt.

    Note to self: Vær forsiktig med bakgrunnsmusikk på SBS.1.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ^ Jeg er nok litt miljøskada av faren min som spilte mye klassisk som bakgrunnsmusikk. Han var faktisk så bakgrunnsorientert at han skrudde ned lyden på de sterke partiene, og det var like irriterende hver gang :p Så den uvanen har jeg definitivt ikke arva 😅 Men der gikk det stort sett i svisker. Han var veldig glad i Strauss, så nyttårskonserten var obligatorisk ;)

    Jeg har sett at denne Ringen nevnes både her og der, så det blir spennende :)

    Men da må jeg virkelig ha god tid ;)

    ringen_spilletid.JPG
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.058
    Antall liker
    4.924
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Mange tror at julaften er høydepunktet, men dette året var det aller kjekkest å åpne luke 15:

    product_of_the_year.png


    Nå faller jo alt på plass. Ikke rart jeg er så fornøyd! Jeg spiller jo med årets beste aktive høyttaler!

    @hvego har jo døpt om Sigberg Audio til Siggen Audio, og det er tydelig at dette er noe Åsmannen har fått med seg. Han vil nå leve opp til det nye navnet sitt. Her fra seiersintervjuet med Audioholics rett etter at kåringen var ferdig:

    multi-talented.gif


    😍
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn