Taste-fi hos IvarT

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ny_ordre_sigberg.JPG


    Enda en bestilling? Har jeg blitt så dement at jeg allerede har glømt at jeg hadde bestilt høyttalere?

    Jeg tror jeg veit hva @alphamale håper at det er som skjuler seg bak denne ordren. Bare bytt ut ordet "gay" med "sub" ;)

    gay-gay-gay-homer-simpson.gif
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    I likhet med Homer Simpson så blir nok @alphamale skuffa nå. For det er ingen sub som skjuler seg i bestillingen. Heller ikke en saftig sandwich fra Subway. Det er bare en sånn kjedelig boks:

    x2-ordre.JPG


    Siden det er så mye mas om DSP på forumet for tida, så er det på tide med nye algoritmer. Mens jeg kan fortsette med å være like lat som før, vil den nye boksen jobbe enda hardere. Så det blir omtrent som å få en ny Au pair i hus.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Nå har de varme hendene til Åsmannen gjort sitt verk, og kabinettene er proppet med innsikt og visdom. De er klare til å legge ut på sin spirituelle reise.

    Posten har blitt tildelt det ærefulle oppdraget med å være portal mellom øst og vest. May the Force be with you!

    posten_app.jpg
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har alltid vært imponert over hvor kjappe gutta i Seattle er, men denne gangen gikk det så fort at jeg nesten blei skremt. Det må ha sammenheng med at navnet til Sigberg har blitt kjent i statene. Akkurat hvordan dialogen på verkstedet foregikk veit jeg ikke helt sikkert, men jeg ser for meg at det har vært noe sånt som dette:

    bjc_order_confirmation.JPG


    - Hey! Here is a guy who needs cables to Sigberg speakers! Drop everything you have and make those cables! NOW!!!
    - Wow! Sigberg speakers? Really? Awesome! I'm on it!


    bjc_shipped.JPG


    Og i dag kom postmannen hjem til meg med de nye "høyttalerkablene". Dongerigutta i Seattle leverer varene nok en gang 😍

    bjc_fedex.jpg
     

    hvego

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2009
    Innlegg
    311
    Antall liker
    365
    Hahaha - nå så jeg mitt eget sitat i signaturen din. (Føler meg som et større menneske😉)

    Men IvarT: Jeg har ikke fulgt med i timen her en liten stund - er det slik at du allerede har en sub fra Siggen Lyd dunkende i anlegget ditt og nå bare venter på å komplettere med de nybestilte SBS.1 (og selvsagt de blå olabuksene fra statene)?
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Takk takk, @TT. og @motoren :) Ja, turbolevering kaller man sånt ;) De er jo noen særinger borti statene, så jeg måtte bruke en sånn for å være sikker:

    feet_to_meters.JPG


    Men har tatt rikelig lengde, inspirert av @motoren sitt sirlige kabelsystem, så jeg klarer kanskje å få litt orden i disse kablene også :D Om det blir ryddig får du se bilde, @motoren :) Om ikke, så skal jeg spare jeg deg for traumatiske synsinntrykk :D
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Hahaha - nå så jeg mitt eget sitat i signaturen din. (Føler meg som et større menneske😉)

    Men IvarT: Jeg har ikke fulgt med i timen her en liten stund - er det slik at du allerede har en sub fra Siggen Lyd dunkende i anlegget ditt og nå bare venter på å komplettere med de nybestilte SBS.1 (og selvsagt de blå olabuksene fra statene)?
    Godt at jeg kan være med på å booste selvbildet ditt :D Sitatet ditt er noe av det beste jeg har lest her på sentralen, så det fortjener absolutt å være signatur 😍

    Og ja, jeg kjøpte en Inkognito 10 i sommer. Siden jeg ikke har lommene fulle av frognertiere måtte jeg dele opp investeringen, men nå er det rett før det låter Sigberg av hele systemet her. Om Posten gjør jobben sin bør SBS.1 være i hus i morgen :)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    DET er en klassiker for de av oss som driver med slike "edb-greier"...
    Jeg prøver overbevise folk på jobb om å slutte å arkivere papirer.. Men det er ikke lett.. Etter 20-30 år med suksess, stoler de enda ikke enda på at de som de lagrer, faktisk er der etterpå.. 🤣
     
    Sist redigert:

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    IvarT:

    Her var det skjedd en hel del siden sist. 😊
    Vert lite på sentralen etter jeg fikk en DSP boks i hus.
    Valget stod mellom den du har og den jeg kjøpte.
    Og igjen en storstor takk til @Sigberg for all hjelp på målinger og alt annet. 😊🥰🥰🥰

    Ja IvarT...
    Jeg har lest alt og kjenner meg enormt godt igjen i det du beskriver med tanke på alt.
    Jeg selv havnet på en MiniDSP shd Studio.. Litt for at jeg har en god pre. Og tror jeg fikk den på tilbud faktisk den gangen. Innebygd Dirac Live..
    Men guuud så deilig å la boksen først måle diverse mic plasseringer.. Som den ville ha.. Akkurat det var eneste.. At jeg måtte flytte rundt på micen en haug med plasser.... Men overlevde det..
    Så var det bare å la boksen gjøre jobben.
    Jeg kjøpte boksen etter å ha målt meg frem til en basspik som trykket i hodet.. 47+48hz og den lå.. Tja.. Var det 15db over resten? Noe slikt.. Måle I rew og greier.. Huff.. Men, @Sigberg hjalp meg masse.. Så fant ut av det..
    Ikke hjalp justering på høyttalere osv..
    Så da ble det boks.. Som kan justere hele frekvens skurven fra bunn til topp.
    Som deg... Stram og flott bass og alt oppover ble bedre. Forsvant og det lille jeg hadde hørt av en tendens til skrikende diskant på et par låter.
    Har 2 filter justert.
    1. Egolytt
    2 Flere (2 stk) I sofaen.
    Nr 2 jeg bruker.. Deilig å slippe sitte fanisk i ro med hodet 😂


    Menne... Jøss... Så ser jeg du har fått Sigberg Audio høyttalere og bass..
    Sikle...
    Har lest tråden om de du kjøpte og bassen... Du veit jeg fikk lyst på det samme...
    Den siste tråden om de litt større har jeg ikke turd lese enda 😜 Men skal lese litt senere.
    Hadde vert noe å bli kvitt store høyttalere og pre og effekt til fordel for noe lite.. Og alle får bakoversveis av 😊👍

    Du har kanskje fått samme reaksjoner som meg av besøkende?
    Da snakker jeg ikke om HiFi folk som oss her inne.. Men helt vanlige folk..
    De sier, åjjjj hvor klart og fint det låter.. 😊
     
    Sist redigert:

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Forvandlingen:

    havregraut-anlegg.jpg
    sigberg-anlegg.jpg


    Dette lifestyle-greiene har visst gått til hodet på meg. For nå har jeg blitt så jålete at jeg ikke tåler synet av elektronikk lenger. Det er kun fjøla som ligger der til spott og spe, så siden @motoren ikke er så begeistra for den har jeg kompensert med å legge på en av hans favoritter.

    Apropos @motoren så har jeg forsøkt meg på et sirlig kabelsystem. Det er nok ikke etter motoren sin standard, men jeg har forsøkt etter beste evne å holde det sirlig. Da jeg holdt på med bilstereo lærte jeg at strøm og signal skal trekkes på hver sin side i bilen, så denne kunnskapen er fortsatt i hevd. Her er strøm og signal på hver sin side av... eh... stolpen:

    kabeltrekk.jpg


    Uansett, her er en detalj som er etter motorens ånd:

    kabel-split.jpg


    Strøm og signal stikker i hver sin retning når de kommer ned på golvet. Mens signalet flykter inn i skapet (bort dit skal vi ikke, motoren, du har ikke godt av det), så snor strømmen seg bort i hjørnet til sin egen stikkontakt. Jeg måtte finne fram ferdighetene fra grunnkurs elektro i 1994 og leke elektriker en dag tidligere. Hva gjør man vel ikke for å få det sirlig?

    stikkontakt.jpg


    Men jeg kan betrygge motoren med at signalet er shielded, så det hjelper vel noe:

    shielded_video_cable.jpg


    Og jeg har selvsagt valgt en precision video cable for å få bedre lydbilde, men det sier seg jo selv. Jeg er jo ikke dum. Eller...?

    Når det gjelder skapet så liker jeg å tenke på det som kablenes Las Vegas. Vi veit jo alle hva som skjer med "what happens in Vegas", og hva om vi visste hva kablene driver med inni skapet? Om det virkelig er deres Las Vegas så spiller de seg blakke, drikker seg sørpings, sniffer kokain og kanskje de også gifter seg med horer. Gjennom å følge med i flere kabeltråder har jeg lært at det er ikke alt vi veit når det gjelder kabler. Det tror jeg er like godt!
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Jaja, nok om kabler. De får bare holde på med sitt inni der.

    I går blei det så seint at jeg av respekt for naboen ikke kunne dure i gang romkorreksjonen da. Søndag kveld hadde jeg nemlig en seanse med hardcore inspirert av electrotråden og det blei litt for livlig. Da klokka var litt over elleve om kvelden ringte det på døra. Jeg visste at det var naboen i etasjen over. Men han var ganske grei da:

    "Hello. Could you turn down the bass just a little bit? My kids can't sleep". Han smilte da han sa det, så jeg har en mistanke om at han er glad i bass selv. Men det blei ikke mer hardcore den kvelden.

    Så i dag satte jeg X2 i arbeid med det samme jeg kom hjem fra jobb. Etterpå satte jeg meg ned for å lytte litt. Jeg skal skrive mye mer om lytteinntrykk seinere, men allerede nå har jeg fått meg noen kjekke overraskelser over hva SBS.1 har å by på. Her er en liten smakebit.

    Vi har nettopp vært gjennom en heftig diskusjon om hvordan rock skal høres ut. Gleden var derfor stor da jeg fikk høre denne låta gjengitt akkurat slik jeg ønsker at den skal være! Ikke flatt og kjedelig slik jeg har vært vant til, men nå låt det rett og slett drittøft! Akkurat slik jeg husker det fra ungdommen.


    Disse høyttalerne kom jo til meg for at jeg skulle kunne finne meg selv. Jeg tror sannelig at de allerede er i gang med det! For når de presenterer åttitallsmetall på denne måten tør jeg nesten ikke tenke på hva annet de i stand til.

    Her skal det spilles musikk. Mye musikk :)
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.438
    Antall liker
    17.163
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    En vesentlig penere løsning den nye benken :) .
    Hva er det for slags fabrikat?
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.806
    Antall liker
    21.722
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Helsvart! 🤣
    Veldig kjekt at de nye høytalerne er i stand til å finne deg selv.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Ja, jeg er klar over at hvite høyttalere låter best @Valentino , men det er grei nok lyd i svarte høyttalere for min del. Jeg er sikkert ikke så kresen, og får skylde på Theatre of Tragedy som har gjort meg til en svarteper.

    20221103_125015.jpg


    Det er denne modellen @ptb som er kablenes Las Vegas:


    Heldigvis ligger topplata bare og hviler på noen gummiknotter, så ved større inngrep løfter jeg av denne. Å holde på inni der med topplata på er som å be om å bli irritert ;)
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.438
    Antall liker
    17.163
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Heldigvis ligger topplata bare og hviler på noen gummiknotter, så ved større inngrep løfter jeg av denne. Å holde på inni der med topplata på er som å be om å bli irritert ;)
    Ikke så ulik benken min. Der er bakre del av topplaten til å løfte av.
    Om det ikke hadde vært sånn så hadde det omtrent blitt like enkelt å trekke kabler som å bytte toppakning gjennom eksosanlegget.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Heldigvis er jeg gammel nok til å se på denne:

    epica_omega_alive.jpg


    For her er det masse snadder. Hva med noen dansende fakler? Det er jo koselig på denne tida av året. Blir det for voldsomt er det bedre å la seg trollbinde av den vakre korsangen. Av respekt for @HoJ vil jeg på vegne av Epica beklage at de har brukt et ustemt piano på denne låta. Men her gikk pianostemmeren til streik. HMS må jo gjelde for pianostemmere også.

    Men siden vi er så glade i kabler her på hfs så kan det kanskje være mest interessant med denne hyllesten til XLR-kabelen. Det er sjelden man ser en XLR-kabel ha en så sentral rolle på scena. Og kabelen kommer jo fra oven også! Er de kabeltroende?

     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    ADVARSEL: Langt innlegg. Rull ned i bunnen av innlegget for å lese kortversjonen!

    Jeg hadde egentlig tenkt å vente litt med å beskrive lytteinntrykk. Men med det tempoet jeg beveger meg i er det best å dryppe litt underveis, ellers har jeg sikkert glømt det ut når jeg kommer så langt at jeg kan oppsummere.

    Disse høyttalerne eier jo meg, så det er for øvrig de som bestemmer tempoet. Jeg føler meg litt som Birger og hans innstilling til dataen:


    Men, noe er definitivt annerledes denne gangen. For vanligvis pleier jeg å kaste meg over musikkbiblioteket mitt og pløye gjennom kutt etter kutt som en gal så snart jeg har fått noe nytt i hus. Det er akkurat som om det er noe som haster. Slik er det ikke denne gangen. Det har nok sammenheng med at jeg har vært lite hjemme den siste uka, men det er jo også en helt annen ro i sjela nå.

    Ingenting haster lenger. Høyttalerne har kommet hjem til meg, og i stedet for en rastløs musikkpløying er det høytid å sette seg ned foran anlegget og få presentert musikken i sin helhet. Jeg er ikke så bevandra i østlig filosofi, men lurer på om det er dette de kaller zen? Får høre med Åsmannen en dag.

    Uansett, her en kveld ville høyttalerne at jeg skulle høre på denne:

    tarja_dark_christmas.jpg


    Dette albumet har jeg spilt mange ganger. Jeg er ikke så glad i juleplater, men det er ikke Tarja heller, så da passer det jo fint. Denne kan jeg spille hele året uten å få det minste julestemning. Derimot er jeg glad i dynamikk, og det virker det som om Tarja er også. Vi snakker da ikke om sånn 1/1 000 000-dynamikk som det har vært masse skriverier om og som ingen kan forklare hva er for noe. Neida, her er det helt vanlig, god gammaldags dynamikk. Og det er veldig lett å forklare. Først er det veldig svakt. Så blir det plutselig veldig veldig sterkt, og så roer det seg litt igjen.

    Allerede på åpningssporet på denne plata klaskes det i gang med dynamikk. Jeg er vant med at det sterkeste partiet på denne låta - om det spilles litt høyt - høres ut omtrent som at noen kaster vannet fra ei bøtte inn i en murvegg. Det blir bare ei smørje og det er ikke mulig å sortere ut detaljene i hva som skjer. Men med disse høyttalerne er det ikke antydning til noe sånt - selv om jeg sikkert spilte mye høyere enn jeg har gjort tidligere.

    Apropos å spille høyere: Jeg frykter allerede for slitasjen på plussknappen på fjernkontrollen. For tendensen er tydelig: "Litt høyere. Bare litt høyere. Litt til. Bare litt til". Denne forvrengningsfrie lyden kan være farlig for en stakkar som nettopp har tatt steget ut av forvrengningen :D

    I ledige stunder koser jeg meg med @Valentino sin tråd om drodledipolene, og som seg hør og bør begynte jeg på første side. Nå er jeg nettopp ferdig med nyttårsaften i 2009, og jeg ser at tingenes tilstand ikke var så annerledes der da:
    Det sedvanlige skjedde for øvrig: Man setter på AC/DC skikkelig høyt og får beskjed om å skru opp. Kanskje det finnes en VST-plugin som heter hifi speaker distortion? tenkte jeg.
    Nå har jeg aldri hørt en dipol, og såvisst ikke en drodledipol, men jeg har fått med meg at elementene på drodledipolen bare henger og dingler. Jeg lurer faktisk på om Åsmannen egentlig har laget en dipol og bare laget en optisk illusjon av en kasse utenpå. Det er iallfall slik det høres ut. For stemmen til Tarja kommer ikke fra en kasse. Den bare er der! Jeg nekter å tro at dette er kasser!

    Så for dere som synes det er trist å ta apenes likkister inn i stua, det trenger dere ikke tenke på med SBS.1. For dette kan ikke være kasser! Kasser låter ikke sånn som dette!

    Apropos likkister så ville høyttalerne at jeg skulle spille denne etterpå:

    mozart_requiem.jpg


    Det finnes sikkert haugevis av innspillinger av dette verket, men denne plata har fulgt meg fra jeg var 13 år gammel. Så jeg har nok blitt farga av Giulini sin tolkning av hvordan Mozarts Requiem skal høres ut.

    Lydmessig har ikke dette vært noe jeg har dratt fram når nye høyttalere skal testes. Innspillingen skjemmes av et teppe av sus, men det brydde ikke høyttalerne seg det spor om! Jovisst kunne jeg høre susinga ganske godt i de svake partiene, men hvilken dynamikk da! Høydepunktet var uten tvil "Domine Jesu Christe". Det kanskje artigste av alt var at også her kom det stadige rykninger på plussknappen på fjernkontrollen. "Litt høyere. Bare litt høyere. Litt til. Bare litt til".

    Vanligvis pleier det å bli verre og til slutt uholdbart om man drar på med en ganske dårlig innspilling. Da sitter man til slutt slik:

    cat_uncomfortable.jpg


    Og enten skrur man kraftig ned, eller så bytter man musikk. Man klarer rett og slett ikke mer. Men det var før. Nå satt jeg og hørte gjennom hele verket og kunne nyte det - til tross for at jeg likevel tydelig kunne høre begrensningene i innspillingen.


    Ok, altfor langt innlegg. For de late som ikke gidder å lese alt - jeg skjønner dere godt. Så her er kortversjonen:

    Foreløpige lytteinntrykk av SBS.1:
    • Uanstrengt dynamikk og enorm kapasitet. "Litt høyere. Bare litt høyere. Litt til. Bare litt til".
    • Det finnes ingen kasse!
    • Dårlige innspillinger. Ja, de er dårlige. Og så da?
     
    Sist redigert:

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.806
    Antall liker
    21.722
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Heh. Det var i de dager da nyttårsaftenene gikk på rundgang mellom åtte par som alle hadde to eller flere barn under 10.
    Den Mozartinnspillingen tipper jeg er skrudd av Walter Legge. Har ikke hørt noe fra ham som ikke er. perfekt balansert. Litt båndsus får man tåle.
    Er det ikke kjekt med stereoanlegg som ikke får en til å tenke på oppløsning?
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Åtte par! Wow! Da blei det nok livlig rundt drodledipolene tenker jeg :)

    Det er ikke så mye info å finne i cd-coveret, og det har sikkert vært mange flere involvert enn disse:

    innspilling_mozart_requiem.jpg


    Ja, det er en helt ny verden som er i ferd med å åpenbare seg nå - uten å tenke på oppløsning 😍
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    "Blir du med på intimkonsert?" Høyttalerne så litt lure ut da de spurte meg, så jeg skjønte at det var noe de ville fortelle meg. Men jeg var ikke vanskelig å be. Det var lørdag kveld, så en konsert var jo ikke å forakte.

    Som jeg tenkte meg hadde de valgt ut en litt spesiell intimkonsert. På videoen til Tarjas Act II ligger det nemlig en konsert fra Metropolis Studios i London som et knippe utvalgte blodfans fikk overvære.

    blu-ray_skjerm.jpg
    blu-ray_cover.jpg


    Denne konserten har jeg kost meg med mange ganger. Det er noe med lydbildet her som jeg liker veldig godt; det er akkurat som om lyden får utfolde seg fritt. Men, jeg hadde bare hørt denne konserten på et stereoanlegg og jeg skjønte etterpå at det var derfor høyttalerne så litt lure ut.

    Uttrykket "bakoversveis" blir brukt i omtalen av disse høyttalerne, og det var nettopp det som skjedde. For nå var det plutselig kommet et PA-anlegg i stua! Allerede fra åpningslåta når bandet drar i gang blei jeg sittende som lamslått. Hvilket trøkk! Og så uanstrengt! Dette var jo virkelig som å være på konsert! Jeg slapp jo selvfølgelig å finne fram øreproppene da, men det var nok bare fordi jeg selv disponerer volumkontrollen.

    Den følelsen jeg fikk i det øyeblikket trommene slår inn her kommer jeg aldri til å glømme. I det øyeblikket skjønte jeg at jeg har et PA-anlegg stående i stua. Det er bare å si som mange andre før meg: Dæven!

     

    alphamale

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.11.2007
    Innlegg
    5.684
    Antall liker
    4.143
    Sted
    Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
    Du fører pennen magisk i din beskrivelse av de nye vennene du har fått i hus.
    Litt interessant er det også at vi opplever lyden ganske likt, selv om oppsettene er i to helt forskjellige rom.
    Folk som kommer innom her, og får lyttet til det som står på sutreloftet står ofte rystet i trappa etterpå😅

    Gratulerer igjen med flotte lokale produkter, nyt dem hver dag, og kos deg med favorittmusikken.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Hadde jeg hatt 100k til å bruke på anlegg, hadde et Sigberg-oppsett helt klart stått på testlisten. Får inntrykk av at her er det gjort ekstremt mye riktig.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.062
    Antall liker
    4.940
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    2
    Håper det er flere enn dere to der 😊
    Er ikke to nok da? :) Det er jo det dobbelte av én om jeg husker rett fra mattetimene.

    Neida, dette er jo bare kremen av kunder. Ikke hvem som helst som får navnet sitt der. Jeg måtte jobbe hardt for å komme på wall of fame og er helt blå på albuene nå etter å ha dytta vekk de andre kandidatene. Tipper at de andre som har fått navnet sitt her har vært gjennom det samme. It's hard to be a Sigberg Audio-eier :)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Gratulerer så masse med kremanlegget.
    Misunnelig? Næææ...
    😊
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn