T + A

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    T+A lager i dag både high-end elektronikk og høyttalere med egenproduserte elementer.

    Merke har fått mye skryt og gode anmeldelser, nok til å vekke kjøpelysten hos meg på et par Criterion TS350 høyttalere, som jeg har kjøpt av Geir Tømmervik.

    Her er link til deres hjemmeside: www.taelektroakustik.de

    Har du hørt, hatt eller har T+A, så er du mer enn velkommen til å dele dine opplevelser (også bilder) i denne tråden :D

    Mvh

    Bjørn
     

    Vedlegg

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Er ikke T + A venn, men det man har hørt av T + A oser det kvalitet av lang vei!
     

    tuco

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2004
    Innlegg
    175
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    Hei

    Jeg er T+A fan, Lykkelig eier av TCI2e høytalerne. Tits and Ass, you cant beat it!
     

    relløm

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.10.2007
    Innlegg
    301
    Antall liker
    147
    Jeg har også TCI 2 E + TCI 3 A. Meget godt fornøyd med begge.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Tillater meg å legge inn bilder av AAIR S sine t+a høyttalere , disse spiller helt vanvittig bra på asr elektronikk , koster 130k gjør de , hvis en eller annen har lyst på sånne ht , bør de kjenne sin besøkelsestid , aair vurderer nemlig salg av sine ht for den latterlige prisen av bud ned mot 50k :eek: :eek: de er under ett år gamle , og har en aktiv rørdiskant med el 34......dette spiller forrykende bra , noe av det aller beste jeg har hørt av kassehøyttalere noen gang.....luft,rom og MASSE detaljer......4 x 10" basser fikser skyv så det holder , vi brukte en 150w asr ermitter når jeg var på besøk , jeg glemmer aldri det jeg hørte der gitt ;D

    hvis noen fåt vann i munnen nå , bør en pm til aair være på sin plass......jeg satt ganske så rolig når stykkene ble avspillt i den stua hans...

    det er flytting til mindre leilighet som er årsaken til salget....rommet er litt snaut sier han....

    Espen
     

    Vedlegg

    V

    valerenga_2000

    Gjest
    Jeg sitter med Pulsar PA 1530 R ,Pulsar CD 1230 R og Criterion TS 300 fra T+A. Kjøpte til alt overmål powerbaren fra Tuco, så jeg er godt forspent med T+A produkter. Uansett så er jeg meget godt fornøyd og synes dette spiller fint sammen. Passer i alle fall min musikksmak og lydpreferanser:D
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.151
    Antall liker
    6.730
    Torget vurderinger
    4
    Har selv Pulsar 1230R CD-spiller og er forsåvidt godt fornøyd med den, men er nysgjerrig på D10.


    Noen som har erfaring med den ?
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Hei, kan noen hjelpe meg til forslag om forsterker og dac til mine nye T+A Criterion TS350 høyttalere.

    TUCO sin 1230 integrerte forsterker frister meg fortsatt, men jeg tror alt under solide 2x150watt i ohm vil bli for pinglete for disse høyttalerene som er 2 1/2 veis og oppgitt til 4 ohm / 86db.

    Er ute etter brukt integrert forsterker eller pre/effekt, men grensen går på 12000kr.

    Når det gjelder dac eller cd spiller så ligger smertegrensen på 6000kr.

    Mine viktigste kriterier for god lyd er bra dynamikk, stram bass med god trøkk i mellombassen, musikalsk og detaljert mellomtone med mange klangfarger og en diskant som ikke er pågående eller hard, men luftig og oppløst.

    Vurderer allerede Arcam FMJ CD 37, som har veil pris på 9995kr om den skulle dukke opp på bruktbørsen.

    Hva tror dere? Noen gode forslag :p* :)
     

    Mute

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    481
    Antall liker
    9
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    0
    Vet Hegel H200 er en av de få som holder 350 i jerngrep og klarer å virkelig få denne høyttaleren til å spille bra. T+A 1530 tror jeg også på.
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    T+A 1530 står nok øverst på lista ja :p

    Hegel H200 er utrolig god på gode innspillinger, men slakter mye som ikke er fullkomment. selv om den har mye kraft, så er den litt <slank> i mellomtonen, men mulig den bare <klaffer> med T+A sine høyttalere.

    Krell Kav400xi er også en forsterker jeg har i bakhodet, men aner ikke om det blir klaff.
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Fikk mine nye T+A C TS350 høyttalere i hus tidligere i denne uken.

    Herregud som de spilte :D og det på min nåværende (midlertidig) enkle elektronikk (se under for mer info om mitt oppsett).

    Silkemyk, detaljert og luftig diskant :D
    Krystallklar mellomtone med en passe dose varme :D
    Stram, dyp bass med klangfarger og toner at jeg ble helt satt ut ;D
    Den totale sammenhengen harmonerer og lyder så naturlig, hvor absolutt ingenting stikker seg ut ;D
    Meget plaseringsvennlig. Spiller hærlig brutalt på rock/metal, rytmisk/fengende på pop, og detaljert og elegant med stor ro på jazz, soul og blues.
    Prisen kun 18000kr :D :D ;D

    For alle dere som ikke har hørt disse høyttalerene, vil Dynaudio Focus 220 (22995kr hos NAT og Soundgarden), være den som slektmessig lyder likt. Focus 220 har hårfint mer slam i mellombassen, men det som skjer under 50 Hz blir spilt både strammere og mer kontant enn alle andre høyttalere jeg har hørt under 25000kr. Luftighet og oppløsningen i diskanten, uten å kunne bli agresiv er rett og slett high-end. Personlig tror jeg disse høyttalerene er bittelitegran mer high-end enn Focus 220, men heldigvis også like musikalske. Hvem som er best må dere avgjøre, men husk at T+A TS350 koster 5000kr mindre enn Dynaudio Focus 220, så her kan det fort bli noen kroner til overs til musikk, sub eller elektronikk ;)

    Jeg har hatt over 30 par høyttalere siden 2002 i prisklassene 5000kr til 45000kr, og når jeg sier at disse muligens kan være de beste ved siden av Proac Respons D25 (som er nesten 3 ganger så dyr), så bør kanskje fler også ta en tur og få hørt noen T+A høyttalere ;)

    Skal selvfølgelig komme tilbake med fler lytteopplevelser om noen uker, etter at den første og sterkeste forelskelsen har lagt seg. 8)
     

    JensL

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.11.2003
    Innlegg
    222
    Antall liker
    8
    Sted
    Akershus
    Når det gjelder å finne forsterker til T+A, så er selvfølgelig krefter viktig, men det virker også som om dempefaktoren er svært viktig.
    T+A sine forsterkere har en dempefaktor på ca. 500.
    Dette har vel rett og slett å gjøre med kontroll på elementbevegelsen?

    Selv har jeg kun T+A høyttalere, nærmere bestemt TA25 Jubilee (nypris ca.30.000,-), som har ganske lik bestykning som dagens TS200. Altså en ekte 3-veis konstruksjon.
    Delefilteret skal visst være spesielt bra i denne jubileumsmodellen.
    Knallfornøyd med disse høyttalerne.
    Link: http://www.taelektroakustik.de/deu/ta2/ls_criterion/criterion_ta_25.htm

    Jeg prøvde først kun med en Onkyo 805 surround receiver, men fant fort ut at de trengte noe mer enn dette, selv om lyden faktisk var mer enn brukandes.
    Gikk til slutt for en pent brukt Rotel RB-1092 effektforsterker. Dette er en klasse D sak med 1000 watt i 4 ohm, og en dempefaktor på 400.
    Dette ble andre saker, ja. :)

    Jeg har faktisk fått testet hjemme med en T+A PA1530 integrert forsterker, og selv om dette ble litt bedre enn Onkyo+Rotel kombinasjonen, var forskjellen mindre enn jeg hadde trodd.
    Antakeligvis vil TS350 og en PA1230 være en glimrende kombinasjon.

    Etter å ha hørt på mye rart av høyttalere de siste årene, må jeg si at det er noe spesielt med T+A.
    Fantastisk realistisk gjengivelse over hele linja. Bassgjengivelsen er det få som kan matche i liknende prisklasser.

    TCI 2E med elektrostatdiskant er noe av det råeste jeg har hørt.
    Stort og detaljrikt lydbilde med utrolig trykk og autoritet i de lavere frekvensene.

    Det er nok flere som burde låne et par ører til et komplett T+A anlegg, ja. :)
     

    Vedlegg

    Johnny Lotion

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.01.2009
    Innlegg
    139
    Antall liker
    3
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    jonas skrev:
    Skal selvfølgelig komme tilbake med fler lytteopplevelser om noen uker, etter at den første og sterkeste forelskelsen har lagt seg. 8)
    Har sittet og kost meg med mitt T+A anlegg i hele kveld etter at puddingen var i seng. Dvs frem til kona skulle se ""Fruene" på tv2. Jeg har hatt mitt oppsett i snart 1 år og koser meg enda.
    Ble bare nysjerrig og spent på hvordan det går med forelskelsen Jonas, og ikke minst jakten på forsterker ;)
    Mvh Tore
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Johnny Lotion skrev:
    jonas skrev:
    Skal selvfølgelig komme tilbake med fler lytteopplevelser om noen uker, etter at den første og sterkeste forelskelsen har lagt seg. 8)
    Har sittet og kost meg med mitt T+A anlegg i hele kveld etter at puddingen var i seng. Dvs frem til kona skulle se ""Fruene" på tv2. Jeg har hatt mitt oppsett i snart 1 år og koser meg enda.
    Ble bare nysjerrig og spent på hvordan det går med forelskelsen Jonas, og ikke minst jakten på forsterker ;)
    Mvh Tore
    Er rett og slett <hekta> ;)
    Skal hente en Primare DVD30 i dag :D, og så vurderer jeg en Misical Fidelity A5.
    Har vel hatt sånn ca 30 par høyttalere siden 2003, og noe av det har vært veldig bra. Disse T+A høyttalerene er i en klasse for seg når det gjelder balanse, kontroll og musikals-sjel i sin prisklasse (18000kr) Helt klart high-end klasse.

    PS: Bare å sende en PM når du tenker å selge forsterkeren din ;)
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Er det noen som har T+A Music Player?

    Jeg lurer på om USB inngangen på denne virker som et eksternt lydkort, slik at jeg kan bruke PC'en til å styre musikken?
     

    Mute

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    481
    Antall liker
    9
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    0
    Den kan jo spille av filer fra minnepenner så da antar jeg at den kan spille av fra hardisk også.
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Ja, jeg har skjønt at den kan streame fra f.eks upnp servere, men når det gjelder å bruke den som DAC så nevner de kun s/pdif
    coax inngangene. Problemet er å betjene spilleren fra sofaen med det knøttlille displayet.
     

    Mute

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    481
    Antall liker
    9
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    0
    Denne fikser vel biffen. USB -> Coax og "upscaling" av signalet..
     

    Vedlegg

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Kjekk sak, men dyr. Får heller satse på et lydkort som støtter asio o bruke s/pdif fra PC'en.
     

    Johnny Lotion

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.01.2009
    Innlegg
    139
    Antall liker
    3
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    PS: Bare å sende en PM når du tenker å selge forsterkeren din ;)
    [/quote]


    Sendt deg PM Jonas, men regner med at du har sett 1530-en til salgs på bruktbørsen ;)
    Mvh Tore
     

    J.Haugen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.07.2006
    Innlegg
    182
    Antall liker
    0
    Jeg har skiftet mye utstyr de siste 20 årene, men du Jonas, er helt rå! Det er ikke mer enn du har fått noe nytt, så er det skiftet ut. Kondolerer (til lommeboka di).
     

    tuco

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2004
    Innlegg
    175
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    ser at oslo hificenter har 3 produkter fra v-serien liggende ute på demosalg:
    v10 (int. forsterker)
    d10 (sacd spiller)
    g10 (vinylspiller)

    Dette bør friste oss t+a fans! Selv begynte jeg å kikke på den platespilleren.... Kanskje jeg skulle begynne med vinyl?!!

    tuco
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Og hvordan er det med fansen at t+a her ? dere vet vel at aair her på sentralen skal selge sine t+a referansehøyttalere.....Og det til en latterlig pris rett og slett , jeg har lyttet en del til disse og de låter stort , rør-diskant , og transmissjonslinje...

    dette låter bare utrolig godt...

    Han har vel hatt mye å gjøre id et siste , men de dukker nok snart opp på børsen , høyttalere som koster nye 130k , brukt under ett år og fremtrer som eskenye OG selges for 50k.....det er ikke hverdagsvare , hverken hos dette merke eller andre merker.

    jeg har funnet min vei , hvis ikke hadde jeg nok lukta på disse....det er også bare ett par i Norge , ohc tar de ikke inn , de er for dyre sier de....Aair har norges eneste sett , de kan få ny eier for en latterlig penge....så da tenkte jeg bare å tipse vennene før de legges ut for " allemanns salg" disse fortjener virkelig en entusiast!

    her under prøvespilling i ny-innflyttet kåk....litt provisorisk oppkoblet , men 6 lyttere ,alle med egene high-end oppsett lot seg begeistre......kort og godt , en av de beste kassehøyttalerne jeg har hørt....

    Entusiaster...hvor er dere ,? løp og kjøp!

    Espen
     

    Vedlegg

    Johnny Lotion

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.01.2009
    Innlegg
    139
    Antall liker
    3
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Det handler vel ikke akkurat om at ikke munnen løper i vann både for v10, d10 og høyttalerne... For meg handler det om å ikke å ha blitt invitert til lønnsfesten (har bare hørt om den...)
    Får satse på lotto til helgen :)
    Mvh Tore
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Lønnsfest? Å spare 80k på nye høyttalere er vel lønnsfest i seg selv.
    Men man må jo ha pengene allikevel.... ;)
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    J.Haugen skrev:
    Jeg har skiftet mye utstyr de siste 20 årene, men du Jonas, er helt rå! Det er ikke mer enn du har fått noe nytt, så er det skiftet ut. Kondolerer (til lommeboka di).
    De siste 4 årene har jeg vært gjennom en av kanskje norgeshitoriens verste bytte mareritt.

    MEN, etter en svært dyr lærepenge, som var ofte preget av lite gjennomtenkte valg, begynner jeg å se lyset igjenn :D

    Føler jeg har lært en del av denne reisen med bekjentskaper av mange ulike merker med forskjellige lyder og ulyder.

    Mine nye T+A høyttalere har gitt meg en ro i hi-fi sjela, som jeg nesten hadde gitt opp å finne.

    Økonomien ga meg intet annet valg enn å selge vår gode Cary DVD7, men nå som jeg har fått tak i en Primare DVD30, så er jeg like fornøyd igjen. :)

    I går fikk jeg tak i en Rel Stampede (for 3dde gang), så den skal jeg ha til å sammenligne andre subber i fremtiden (og ha litt kos med i mellomtiden).

    Naden spiller så fortreffelig, at jeg ikke har hastverk med ny forsterker, men gir meg muligheten til å spare opp til et virkelig smykke når muligheten byr seg om en stund på bruktmarkedet (T+A 1530 står høyt på listen).

    Det har vært en lang (lærerik), slitsom og til tider svært frustrerende periode, men motet har jeg fortsatt og nå ser alt mye lysere ut enn noen gang tidligere :D
     

    tuco

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2004
    Innlegg
    175
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    ssm skrev:
    Og hvordan er det med fansen at t+a her ? dere vet vel at aair her på sentralen skal selge sine t+a referansehøyttalere.....Og det til en latterlig pris rett og slett , jeg har lyttet en del til disse og de låter stort , rør-diskant , og transmissjonslinje...

    dette låter bare utrolig godt...

    Han har vel hatt mye å gjøre id et siste , men de dukker nok snart opp på børsen , høyttalere som koster nye 130k , brukt under ett år og fremtrer som eskenye OG selges for 50k.....det er ikke hverdagsvare , hverken hos dette merke eller andre merker.

    jeg har funnet min vei , hvis ikke hadde jeg nok lukta på disse....det er også bare ett par i Norge , ohc tar de ikke inn , de er for dyre sier de....Aair har norges eneste sett , de kan få ny eier for en latterlig penge....så da tenkte jeg bare å tipse vennene før de legges ut for " allemanns salg" disse fortjener virkelig en entusiast!

    her under prøvespilling i ny-innflyttet kåk....litt provisorisk oppkoblet , men 6 lyttere ,alle med egene high-end oppsett lot seg begeistre......kort og godt , en av de beste kassehøyttalerne jeg har hørt....

    Entusiaster...hvor er dere ,? løp og kjøp!

    Espen
    Da har jeg tatt ansvar og løpt og kjøpt og sørget for at de får et nytt hjem hos en T+A entusiast. Nå gjelder det bare å finne en annen entusiast til mine tci2e...
     

    Johnny Lotion

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.01.2009
    Innlegg
    139
    Antall liker
    3
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Da er det rett og slett bare å gratulere! :)
    Håper du deler noen inntrykk når du får det hele på plass.
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Hørte en modell på OHC. Kan ha vært Criterion TCI 2E, men er ikke helt sikker. Det låt i hvert fall meget bra, men føltes som en typisk "sweet spot"-høyttaler. Antar dette var sterkt relatert til diskantløsningen. Alt i alt en hyggelig opplevelse.

    Selv har jeg kun signal- og høyttalerkabler fra T+A, kabler som ikke gjør stort av seg.
     

    tuco

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2004
    Innlegg
    175
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    Johnny Lotion skrev:
    Da er det rett og slett bare å gratulere! :)
    Håper du deler noen inntrykk når du får det hele på plass.
    Det skal jeg gjøre. Henter de på lørdag
    Tuco
     

    tuco

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2004
    Innlegg
    175
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    Holmium skrev:
    Hørte en modell på OHC. Kan ha vært Criterion TCI 2E, men er ikke helt sikker. Det låt i hvert fall meget bra, men føltes som en typisk "sweet spot"-høyttaler. Antar dette var sterkt relatert til diskantløsningen. Alt i alt en hyggelig opplevelse.

    Selv har jeg kun signal- og høyttalerkabler fra T+A, kabler som ikke gjør stort av seg.
    Du har nok rett i at dette er typiske sweetspothøytalere, har hatt tci2e i litt over et år og er helt enig i observasjonen.
    tuco
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.637
    Antall liker
    1.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    jonas skrev:
    J.Haugen skrev:
    Jeg har skiftet mye utstyr de siste 20 årene, men du Jonas, er helt rå! Det er ikke mer enn du har fått noe nytt, så er det skiftet ut. Kondolerer (til lommeboka di).
    De siste 4 årene har jeg vært gjennom en av kanskje norgeshitoriens verste bytte mareritt.

    MEN, etter en svært dyr lærepenge, som var ofte preget av lite gjennomtenkte valg, begynner jeg å se lyset igjenn :D

    Føler jeg har lært en del av denne reisen med bekjentskaper av mange ulike merker med forskjellige lyder og ulyder.

    Mine nye T+A høyttalere har gitt meg en ro i hi-fi sjela, som jeg nesten hadde gitt opp å finne.

    Økonomien ga meg intet annet valg enn å selge vår gode Cary DVD7, men nå som jeg har fått tak i en Primare DVD30, så er jeg like fornøyd igjen. :)

    I går fikk jeg tak i en Rel Stampede (for 3dde gang), så den skal jeg ha til å sammenligne andre subber i fremtiden (og ha litt kos med i mellomtiden).

    Naden spiller så fortreffelig, at jeg ikke har hastverk med ny forsterker, men gir meg muligheten til å spare opp til et virkelig smykke når muligheten byr seg om en stund på bruktmarkedet (T+A 1530 står høyt på listen).

    Det har vært en lang (lærerik), slitsom og til tider svært frustrerende periode, men motet har jeg fortsatt og nå ser alt mye lysere ut enn noen gang tidligere :D
    Du er ikke den eneste som erp åutkikk etter Pulsar A 1530 R ;)
     

    Mute

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    481
    Antall liker
    9
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    0
    Powerplant... Sukk hva skal man si. Ikke det beste fra T+A. :-[
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.637
    Antall liker
    1.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Nå med T+A Pulsar PA 1530 og A 1530 i hus! Spiller som en drøm! Skal straks få kjøpt fjernkontroll, og da regner jeg med at det blir enda kjekkere!
     

    Johnny Lotion

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.01.2009
    Innlegg
    139
    Antall liker
    3
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Skink_123 skrev:
    Nå med T+A Pulsar PA 1530 og A 1530 i hus! Spiller som en drøm! Skal straks få kjøpt fjernkontroll, og da regner jeg med at det blir enda kjekkere!
    Det skjer litt av hvert hos deg for tiden ser man :)
    Godt at du fant en til slutt.
    Grattis
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.637
    Antall liker
    1.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Johnny Lotion skrev:
    Skink_123 skrev:
    Nå med T+A Pulsar PA 1530 og A 1530 i hus! Spiller som en drøm! Skal straks få kjøpt fjernkontroll, og da regner jeg med at det blir enda kjekkere!
    Det skjer litt av hvert hos deg for tiden ser man :)
    Godt at du fant en til slutt.
    Grattis
    Ja, hehe, takk! Nå holder jeg på å vri skallen for å finne ut hva jeg ønsker å få tak i for å spille av musikk! ;o) Har lest litt om T+A sin nettverks-spiller, men er ikke sikker på om jeg synes den er verdt pengene. Litt vanskelig å få ut all info fra tyske reviews :)
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.637
    Antall liker
    1.346
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Titleist skrev:
    det ville jo vært fort galt å faktisk lyttet til den selv ?
    He he, selvfølgelig, ønsker helst å høre den i mitt eget oppsett først ;o) Men tror ikke det blir noe problem, men en ønsker jo og å ikke dra alt for mange forskjellige bokser inn i huset og!
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Da ser det ut til at det går mot total T+A oppsett, etter at jeg nå også har fått meg en PA 1530 R.
    Flott om det snart kommer en sort cd spiller for salg ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn