Takker for hyggelige timer og kjekk masestund.
Vi ankom med stil, og ble tatt i mot av en strålende vert, positiv og snakkesalig - med klare planer om fremtidige planer.
"Hjemmebaksten"

satt som den skulle, og praten gikk lett.
Aner at den musikalske sfæren muligens har åpnet seg noe siden første gang jeg møtte T-1.
Anlegg og lyd?
Joda, fikk med meg litt der og....
Både høyttalere og forsterker er eye candy de luxe. Godt gjort å produsere slike høyttalere i "snekkerboden" borte på østlandet!
Drev jo i sin tid og kikket på Canor. Og klasse A gjøre seg jo sjelden bort, hvis man glemmer strømkostnaden da.....
Mer enn nok kraft i forsterkeren, og høyttalerne var lette å like.
Hurtige/spenstige høyttalere - musikken slapp høyttalerne og ga lyden et behagelig "smack", selv om vi ikke spilte grisehøyt. Lettflytende er kanskje en passende beskrivelse?...... Dynamikken i musikken som slapp ut fra høyttalerne var også meget god!
Kveldens mest behagelige var nok for min del å kose meg med Chantal Chamberlain. Her opplevde jeg lydbildet som realistisk høyt. T-1`s stue er nok ikke den enkleste å møblere optimalt mtp hifioppsett og musikkopplevelser - det er jo en bruksstue, så syntes det var litt vanskelig å "få grep" på bredden og dybden i lydbildet. Her kan det også spille inn at lytteposisjonen er ganske nærme høyttalerne, som nok kunne? profitert på et rom som åpner opp for mulighet for større avstand mellom høyttalerne. Lytteopplevelsen blir iflg verten beskrevet som ganske annerledes litt lengre unna høyttalerne, også om man flytter seg ut av sentrum. Dette kunne tkr også bekrefte.
Men det spilte godt på et bredt utvalg musikkstiler, og nevnte frk Chamberlain ble mer enn "organisk" nok for undertegnede.
mvh
Proffen