Idag har jeg komt meg av øya! Ikke i jobb sammenheng engang. Trosset vær og vind, en ferge å gjennom hardt belastede områder på Bergens verste vestkant! Why? Jo når muligheten byr seg for en tur ut til selveste
@Karmana må muligheten tas. Siden sist jeh var der har anlegget blitt flyttet opp en etasje samt en dobling med antall subber selv om noe mindre i omkrets enn den tidligere rel suben.
Men vel viten om aktivitetsnivået til den gjengse pensjonist rundt om i landet måtte vi starte med en tur opp til fjellet

flott tur opp til pyttane mener jeg det het?
det var relativt friskt, men praten går alltid lett og ledig i godt selskap så brydde vi oss lite om
@Karmana selv stilte gladelig opp på bilde selv om det var i ly for vinden i frykt for å blåse av toppen der
Hva skal man si om lyden som ikke allerede er sagt? Jeg var egentlig litt skeptisk til det nye rommet utifra bilder jeg har sett. Men det fungerte vannvittig bra! Denne mannen kan det med å sette opp ett anlegg imo. Deilig sweetspot med en lyd jeg alltid har likt. Subber var meget godt integrert å gjorde akkurat det de skulle. Satte anlegget litt på prøve med litt Tool, London grammar å the dead South for å nevne noe. Et meget velykket rom, plassering og anlegg totalt sett! Så hjelper det også at hele rommet med alt ser jævlig fett ut
Takk for meg! Som alltid kjekt der tiden alltid går for fort