T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Jaja da er sesongen over for i år å det kan gledes at hifien igjen er i fokus. Mye jobb i sommer der jeg brått steg litt i gradene å endte opp som sjef🤦‍♂️ skulle jo ha rolig arbeidsdager
    men greier jo aldri la være å stikke trynet mitt frem å lukke kjeften når jeg burde... jaja.. på den andre siden gjorde jo det at jeg kunne realisere enda mer galskap i bilhobbyen min 😁
    20220914_150401.jpg

    20220916_191813.jpg

    En 1962 11vinduer som er fullstendig restaurert men ny camping innredning. 😁 fruen som et sjåfør på bildet igjennom bergen by🤙 verden er snudd opp ned å alt er dømt nedenom og hjem. Hva bør man da gjøre? Jo lev så godt man har mulighet til 👌🍻

    Hifien? Lite endring i riggen enda, men tipper adhd'n skal greie å fucke opp det ila høsten 🙈😁
    20220716_115927.jpg


    De som gidder får følge galskapen, de som ikke vil? Ja de slipper jo 🤷‍♂️🍻

    Ha en fortreffelig aften hifi folk😁🍻
     

    Vedlegg

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Lekker børse 😊... Fått igjen Primaluna og.. Følger spent med 😊
     
    • Love
    Reaksjoner: T-1

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.272
    Antall liker
    418
    Skulle tro det var modellbiler. 😉 At en garasje kan være så ren og strøken og bilene så plettfrie...
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Skulle tro det var modellbiler. 😉 At en garasje kan være så ren og strøken og bilene så plettfrie...
    Blir ikke skrudd så mye i den garasjen 🙈 blitt litt lat de siste årene 😆 bruker garasjen til svigerfar om det må skrus for der er det bukk 🤔 blitt for gammel for å ligge på gulvet å skru også ... da er det enkelt å holde rent👌
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Liten oppdatering på galskapen herfra kanskje 🤔 ikke så masse nytt på hifi fronten. Etter en heftig omøbering i heimen spøkte det litt for godlyd i stuen, men med verdens mest tålmodige frue løste det seg igjen. Denon 103r er byttet ut til en zu 103r istede. Meget fornøyd med det byttet 👌🎶 takk for handelen @erikr
    20230312_171326.jpg

    Nå nærmer det seg bil sesongen.. ikke vært veldig aktiv på mekking i vinter da jobb har tatt mye tid, samt at jeg ikke er 20 lenger🙈 siste innkjøpte buss ble solgt igjen da han som var med å restaurerte den ønsket seg den så sinnsykt 🤷‍♂️ han å nå avdøde tidligere eier fikset den opp sammen, så var greit å la den gå dit istede. Men ble jo byttet til noe annet. 40års krisen er et faktum da jeg har kjøpt "sportsbil" 🤣😎
    20230301_143417.jpg

    Skal kose meg med denne i sommer da bussen skal igjennom litt sveis m.m.
    Inni garasjen/furtebua har det kommet inn sofa så vi kan sitte flere middelaldrende gubber i nabolaget å furte og drikke øl 😄🎶
    20230306_210504.jpg

    Så helt rolig er det ikke her i galehuset 😄

    Ha en fortreffelig søndag til de som ramler innom 😎🤙
     

    bia

    Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    3.335
    Torget vurderinger
    8
    Fy søren, Zu og Karmann Ghia!
    Det er noen som bare vasser i kule ting…
    Men fra spøk til revolver, du må skrive litt om hva du tenker om ZU - og gjerne legge ut litt flere bilder av kjerra også 🙂
    Mvh
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.415
    Antall liker
    14.388
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Ser utrolig flott ut den Karmann Ghiaen🤩 Ingen ting feil med furtebua heller, men hva spilles det på der da? Må vel ha litt ”gubbe" musikk å høre på;) En Wurlitzer hadde vel ikke vært feil!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fy søren, Zu og Karmann Ghia!
    Det er noen som bare vasser i kule ting…
    Men fra spøk til revolver, du må skrive litt om hva du tenker om ZU - og gjerne legge ut litt flere bilder av kjerra også 🙂
    Mvh
    Har først dag idag med zu så kan komme med litt inntrykk etterhvert 😄😄 første inntrykk er meget bra! Syns den er rolige men mer detaljert enn denon 103r 🤔 første inntrykk hvertfall 😄
    20230127_220824.jpg
    20230301_193641.jpg

    Var de jeg har på mobilen 😄 men så fort sesongen er igang blir det nok tatt flere. Det er en 1962mod. Jeg har ikke gjort noe som helst med den. Skal kun nytes😄
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ser utrolig flott ut den Karmann Ghiaen🤩 Ingen ting feil med furtebua heller, men hva spilles det på der da? Må vel ha litt ”gubbe" musikk å høre på;) En Wurlitzer hadde vel ikke vært feil!
    Der har jeg gjort det særdeles enkelt 😄 betong garasje så blir ikke bra lyd der uansett. Kjøpt jbl sin aktive høyttaler 🎶
    20230127_200254.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Nå mangler du bare en pimpet '67 DoKa, i hvitt og blått, behørig pimpet med safari vinduer og Empi...
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Nå mangler du bare en pimpet '67 DoKa, i hvitt og blått, behørig pimpet med safari vinduer og Empi...
    Kunne fint eid en doka ja😄 utfordringen nå er at det er fult 😅 safari vinduer har jeg på bussen. En kul detalje, men egentlig helt ubrukelig på Vestlandet da det er kul umulig å få det helt tett🤣
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.498
    Antall liker
    3.124
    Torget vurderinger
    1
    Grattis med zu og Karmann Ghia . Håper hifi blir bra etter om møblering, ny bilder er vel noe vi kan vente. 😬 😊
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Kunne fint eid en doka ja😄 utfordringen nå er at det er fult 😅 safari vinduer har jeg på bussen. En kul detalje, men egentlig helt ubrukelig på Vestlandet da det er kul umulig å få det helt tett🤣
    🐤 🐤 🐤
     
    • Haha
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Grattis med zu og Karmann Ghia . Håper hifi blir bra etter om møblering, ny bilder er vel noe vi kan vente. 😬 😊
    Må bare bli ferdig med listing osv før det legges ut bilde😅 kan jo ikke legge ut halvferdig 🤪
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.498
    Antall liker
    3.124
    Torget vurderinger
    1
    Nei for da blir vel sjefen lite fornøyd eller. 😊
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Jack white får æren av å fyre igang kvelden 🎶
    20230315_185619.jpg

    Fruen: "fytti helvette dette er slitsomt, jeg går ned å ser på pc" ikke bare gir du meg glede i musikken Jack, men du skaffer meg stuen for meg selv også 🤩😄🎶
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Yes da... da har covid helvette komt i hus her å til slutt.. ut blant folk igjen neste uke da 🤦‍♂️

    Men alt er ikke mørkt av den grunn. Siden ingen hadde en 103r tilgjengelig i området til salgs stjal jeg liksågodt den ene spillern til @erikr 🤷‍♂️🎶 siden den har 103r montert 🤪 min spiller skulle uansett på litt service så det passet jo greit nå når jeg plutselig må være hjemme uansett.. dette er gromme saker altså 🤩 spørs om denne blir levert tilbake igjen gitt.... Vis vedlegget 785414
    Ble ikke levert tilbake nei! Står her fremdeles å gir masse musikkglede😄🎶 må begynne enten å bli lat eller gammel siden hyppigheten av skifte av utstyr har gått kraftig ned...
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Dette kunne vært en reel episode fra hverdagen her på øya med en 14is og ei på 12 i hus med fullstendig manglende musikksmak 😄
    Screenshot_20230315_194333_Photos~2.jpg

    Så da må jo fortsettelsen for kvelden være pearl jam sånn at de plages litt også 😄🎶
     

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.066
    Antall liker
    4.253
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    2
    Er det fortsatt Devore’ne det spilles på?
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fett! Så de dukka opp på Finn, men du kom på bedre tanker? Var frista til å ta kontakt der😂
    De å mer var farlig nær å ryke ut. Etter omøbering her var det fullstendig krise, men etter å ha Grini, sutret, bestikki å lovt henne fritak for sex i lang tid fikk jeg lov å fjerne vedovn, å flytte den rundt til andre siden av pipa. Da ble det plutselig velstand igjen. Å I tillegg som bonus ha den beste plassering jeg har opplevd med devore 🎶
     

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.066
    Antall liker
    4.253
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    2
    De å mer var farlig nær å ryke ut. Etter omøbering her var det fullstendig krise, men etter å ha Grini, sutret, bestikki å lovt henne fritak for sex i lang tid fikk jeg lov å fjerne vedovn, å flytte den rundt til andre siden av pipa. Da ble det plutselig velstand igjen. Å I tillegg som bonus ha den beste plassering jeg har opplevd med devore 🎶
    Godt å høre det er flere som har orden på prioriteringene😂 Må få hørt Devore en dag. Likte godt det lille jeg hørte i Horten👍
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    The white stripes er alltid en sikker vinner når helgen skal sparkes igang 🎶
    20230317_211031.jpg
    fra lytteposisjon, ikke ferdig med listing, vegg m.m men det spiller musikk 🎶
    20230317_211351.jpg

    Har planer om et riaa skifte etterhvert. Hva det blir vites ikke. Har et par kandidater i kikkerten 👌 nå har jeg devore ca 50cm fra vegg å mer luft rundt seg enn tidligere å det gjorde mye syns jeg👌👌 drømmer bare om 15timer til i døgnet å dobbel lønn.. da kunne mye skjedd på vesentlig kortere tid 😅 ha en flott fredag hifi freaks 🎶
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn