T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det har vært en innholdsrik vår og sommer. Mye vw aktiviteter samt mye jobbing 😅 rakk også å bli 40 år ung i juni så da ble det også klemt inn tid til en liten fest🎉 det ble også tidligere i vår unnagjort konfirmasjon for eldste arvingen.
    20230430_180434.jpg

    Har også fått tøffet meg på banen med bussen. Scc er årets gøy for hobbyen for min d3l. Mye vw samlet for å se banekjøring m.m i år var det 4 meg å 3 kompiser i hver vår buss som utfordret hverandre til å se hvem som har best tid😅 det går ikke sinnsykt fort, men det et sinnsykt moro! Det ble en andre plass på min buss😅 så må tjune litt i vinter😆
    received_267701256005861~2.jpeg
    ghiaen forsvant ut igjen da det brått dukket opp en bil som har stått på ønskelisten i mange år🙈 en 1952 zwitter
    20230816_184122.jpg

    Fruen var fornærmet da ghiaen forsvant så da fikk hu seg en 1955 oval istede 😆 så stadig nye eventyr på øya. Men akkurat nå for tiden er jeg sykemeldt på 3e uke da jeg tydligvis ikke er 20 lenger😫 så har fått beskjed om å roe ned litt grunnet rimelig betente og håpløse bein/knær. Så da kan man jo endelig ta fatt på vinterhobbyen🎉😁 det skjer mye på den fronten. Blir å hente mye gøy på posten denne uken 😁 følg med om du gidder😄 livet med dårlig ledd å adhd er et eventyr 😄🎉
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.437
    Antall liker
    12.537
    Sted
    Sørlandet
    Har også fått tøffet meg på banen med bussen. Scc er årets gøy for hobbyen for min d3l. Mye vw samlet for å se banekjøring m.m i år var det 4 meg å 3 kompiser i hver vår buss som utfordret hverandre til å se hvem som har best tid😅 det går ikke sinnsykt fort, men det et sinnsykt moro! Det ble en andre plass på min buss😅 så må tjune litt i vinter😆
    Flott oppdatering.

    Jeg har en skikkelig moment motor som hadde passet perfekt i bussen din. 2.3 liter, mild og fin kam og ikke altfor store topper. 48 IDA og rundt 180 - 190 hk. 😁 (y)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Flott oppdatering.

    Jeg har en skikkelig moment motor som hadde passet perfekt i bussen din. 2.3 liter, mild og fin kam og ikke altfor store topper. 48 IDA og rundt 180 - 190 hk. 😁 (y)
    Det hadde vært noe! Nå står det 2,1 med ca 120hk men synger på siste vers, men har en ny 1915 med tmbryn sprut klar til montering når jeg får ut fingeren😅 mest fokus på zwittern akkurat nå 😅
    received_1305015307102433.jpeg
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.437
    Antall liker
    12.537
    Sted
    Sørlandet
    CoP og ECU med Vintage Speed eksos er sjeldent feil. Når jeg tenker meg om har jeg early Fuchs, KCR girkasse, 200hk bremser og diverse annet også :)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    CoP og ECU med Vintage Speed eksos er sjeldent feil. Når jeg tenker meg om har jeg early Fuchs, KCR girkasse, 200hk bremser og diverse annet også :)
    Hmmm fuchs er jo meget interessant 🤔 Boltsirkel på bremser? Spindler? Csp? Send meg gjerne en pm med litt mer info 😁😅
     

    bia

    Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    3.503
    Torget vurderinger
    8
    Ps: kvaliteten på Fram filter er omdiskutert. (Så på bilde)
    Mvh
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ps: kvaliteten på Fram filter er omdiskutert. (Så på bilde)
    Mvh
    Det har jeg å lest. Men har for lite peiling at jeg tør mene noe om det😅 har noen nye stående, bytter hver vår så får bruke de opp før det byttes til andre typer 😅
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ingen pakke på posten idag, kanskje i morgen 😅 men kan jo vise frem høyttaler da🤪 har 2 altså...
    20230918_214330.jpg

    Disse skal stå for underholdningen fremover 😁 litt annet enn devore, så veldig spent på hvordan dette funker i mitt rom🎶🎵
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.713
    Antall liker
    3.619
    Torget vurderinger
    1
    Grattis, det der må jo bli kanon bra. Hva har du for forsterker etc nå. :giggle:
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.585
    Antall liker
    34.310
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    vi vasaller må nok greie oss med noe rimeligere enn det der🥹 men kunne absolutt tenkt meg å prøve en gang 👌
    Dynaudio liker effekt. 130Watterne til Ove river nok ikke skinnet av dine pølser. 400W+ og du skal se de vekkes til liv!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Dynaudio liker effekt. 130Watterne til Ove river nok ikke skinnet av dine pølser. 400W+ og du skal se de vekkes til liv!
    Eide fokus 160 for en del år siden. Husker de var glad i litt krefter ja. Nå kommer det ca 60kg forsterkeri idag håper jeg på 500w så håper det blir klaff😅😁 hifi er jaggu moro altså 😁🎶👌
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.048
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Dynaudio i Norge er jo bare gode om man har Hegel på dem syns jeg å huske.. var jo sjeldent noe annet ble nevnt her inne for 6-7år siden 🤣
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det kom noen esker.. mangler 1, men satser på at jeg får den i morgen 😁
    20230919_190925.jpg
    eversolo kjøpt av hifisentralen. Virkelig eierglede rett ut av boksen. Denne gleder jeg meg til å bli skikkelig kjent med 🎶😁

    Disse greier nok sparke liv i dynaudio 😁
    20230919_190939.jpg
    20230919_190953.jpg
    20230919_191027.jpg

    Så spares det en plass på toppen til siste eske 😅🎶 nå kan hifi sesongen virkelig setter igang. Godt med sysselsetting når man et sykemeldt 🙈 stay trygda sier jeg bare...
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    ‘banna sorterings-rør hos Posten da!
    Egentlig greit, må jo ha noe å se frem til i morgen også 🤪 å han sløvtappen stig kan ikke montere pu før torsdag 😅🤪 mine fingre er ikke istand til sånt så får tåle å vente 🎶
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.437
    Antall liker
    12.537
    Sted
    Sørlandet
    Litt av en overgang på anleggsfronten. Gratulerer så mye.

    Jeg har hørt dine høyttalere spille fantastisk i kombinasjon med Hegel sine største monoblokker. Da ble det liv i dem.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    Trg

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.08.2021
    Innlegg
    694
    Antall liker
    1.879
    Sted
    Gilja
    Det har vært en innholdsrik vår og sommer. Mye vw aktiviteter samt mye jobbing 😅 rakk også å bli 40 år ung i juni så da ble det også klemt inn tid til en liten fest🎉 det ble også tidligere i vår unnagjort konfirmasjon for eldste arvingen. Vis vedlegget 952377
    Har også fått tøffet meg på banen med bussen. Scc er årets gøy for hobbyen for min d3l. Mye vw samlet for å se banekjøring m.m i år var det 4 meg å 3 kompiser i hver vår buss som utfordret hverandre til å se hvem som har best tid😅 det går ikke sinnsykt fort, men det et sinnsykt moro! Det ble en andre plass på min buss😅 så må tjune litt i vinter😆 Vis vedlegget 952381 ghiaen forsvant ut igjen da det brått dukket opp en bil som har stått på ønskelisten i mange år🙈 en 1952 zwitter Vis vedlegget 952380
    Fruen var fornærmet da ghiaen forsvant så da fikk hu seg en 1955 oval istede 😆 så stadig nye eventyr på øya. Men akkurat nå for tiden er jeg sykemeldt på 3e uke da jeg tydligvis ikke er 20 lenger😫 så har fått beskjed om å roe ned litt grunnet rimelig betente og håpløse bein/knær. Så da kan man jo endelig ta fatt på vinterhobbyen🎉😁 det skjer mye på den fronten. Blir å hente mye gøy på posten denne uken 😁 følg med om du gidder😄 livet med dårlig ledd å adhd er et eventyr 😄🎉
    Hmm..Den Ghiaen så noe kjent ut. Tror det må være den en kompis av meg restaurerte. Da den var ferdig var det tid for nytt prosjekt...Som også ble solgt😁😁
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn