T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.814
    Antall liker
    38.468
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Hehe jo takk. Er ikke bare bakdeler med litt hvite mnder så går egentlig greit. Men ryker nok kraftig på en smell i sommerferien 😆🤷‍♂️
    Hadde forbud et par månder i høst, det var jaggu ikke lett :(
    Bare for å terge litt så blandet jeg meg nettopp en drink :cool:
    Ha en fin pinse uansett

    mvh
     
    • Wow
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hadde forbud et par månder i høst, det var jaggu ikke lett :(
    Bare for å terge litt så blandet jeg meg nettopp en drink :cool:
    Ha en fin pinse uansett

    mvh
    Er deg vel unt! 😎 selv om etter ei sånn melding unner deg en liten fyllesyke også 🤪🍻
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.003
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Neste ut er alice in chains etterfulgt av fruen sitt valg å det er sivert høyem 👌 er alkoholfritt i heimen for tiden så da må det litt depressiv musikk til for å understreke det😆 jævla legen min som mente jeg måtte la være en god stund😴😥 sadistiske jævel egentlig 😆
    Vil anbefale å bytte til min fastlege.

    2478AD91-98A1-44A5-A8DC-E98BF22A3507.jpeg
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.566
    Antall liker
    27.602
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Man er ikke skikkelig audiofil før men har et knippe backup dac’er stående😂
    Det er ikke så mange, et par stykker tror jeg, og det er ikke store verdiene. Det er sånne som er kjekt å ha i tilfelle du skulle komme i beit, uten å tape noe nevneverdig på å bare la dem stå.

    Mvh
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.825
    Antall liker
    16.004
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Je
    Det er ikke så mange, et par stykker tror jeg, og det er ikke store verdiene. Det er sånne som er kjekt å ha i tilfelle du skulle komme i beit, uten å tape noe nevneverdig på å bare la dem stå.

    Mvh
    Du er nok ikke den eneste som har litt ekstra stæsj stående, sånn i tilfelle.
    Jeg burde ihvertfall ta meg sammen og selge unna litt.
     
    Sist redigert:

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Lite musikk for tiden, men igår stakk fruen på jentehelg til østlandet å jeg skulle kose meg med vinyl.... men yngste hunden har vært litt ivrig med å kaste leker i lufta å truffet bak på armen 🤦‍♂️ det mest irriterende er at det er kjøpt inn lokk men det kommer ikke før om noen uker🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ jaja.. lite vinyl igår.
    20220708_151706.jpg

    Det å bytte arm osv er langt utenfor min kompetanse så er veldig i stuss på veien videre. Kjøpe arm til spillern? Selge som drivverk å kjøpe noe annet? Tja... godt jeg har alkohol i kjøleskapet å nett... de beste avgjørelser tas jo etter 2200 en typisk lørdag 😆🎶 blir hvertfall streaming i helgen... så har jeg nok finni på noe "lurt" ila helgen.. ilands problemer er ikke bare bare... å til de som lurer, synderen måtte være med fruen i helgen... kun gamle hunden som har oppholdstillatelse denne helgen..
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Kjedelig. Håper du finner en god løsning.
    Jada dette løser seg. Var ikke det som var i budsjettet i sommer, men sånt skjer. Heller veldig mot å kjøpe ferdig pakke akkurat nå, men det er før alkoholinntak så har vel en løsning før i morgen 😆😆 men lite gøy på brukten for tiden syns jeg...
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.566
    Antall liker
    27.602
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Lite musikk for tiden, men igår stakk fruen på jentehelg til østlandet å jeg skulle kose meg med vinyl.... men yngste hunden har vært litt ivrig med å kaste leker i lufta å truffet bak på armen 🤦‍♂️ det mest irriterende er at det er kjøpt inn lokk men det kommer ikke før om noen uker🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ jaja.. lite vinyl igår. Vis vedlegget 831449
    Det å bytte arm osv er langt utenfor min kompetanse så er veldig i stuss på veien videre. Kjøpe arm til spillern? Selge som drivverk å kjøpe noe annet? Tja... godt jeg har alkohol i kjøleskapet å nett... de beste avgjørelser tas jo etter 2200 en typisk lørdag 😆🎶 blir hvertfall streaming i helgen... så har jeg nok finni på noe "lurt" ila helgen.. ilands problemer er ikke bare bare... å til de som lurer, synderen måtte være med fruen i helgen... kun gamle hunden som har oppholdstillatelse denne helgen..
    Hvor lang er den armen, T-1?

    Har en 9 tommers FR 64 Fx liggende. Kanskje den passer inn?

    Mvh
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Som vanlig hyggelig å skravle med @tkr 😁👌 men armen blir litt styr å få til. Men var uansett et fantastisk tilbud om å få låne den! Er ikke farlig at ting ryker når det fins så mye greie folk på dette forumet 🤩 da er det tilbake til opprinnelig plan å drikke meg frem til en løsning ikveld 🤪😆
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.814
    Antall liker
    38.468
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Som vanlig hyggelig å skravle med @tkr 😁👌 men armen blir litt styr å få til. Men var uansett et fantastisk tilbud om å få låne den! Er ikke farlig at ting ryker når det fins så mye greie folk på dette forumet 🤩 da er det tilbake til opprinnelig plan å drikke meg frem til en løsning ikveld 🤪😆
    Det hørtes ut som en god plan ;) :cool:

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Litt vanskelig å se utfra bildet, men er det noe en nevenyttig kar som deg kan fikse? Før promillen setter inn 😉 Bytte plastikk delen?
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Litt vanskelig å se utfra bildet, men er det noe en nevenyttig kar som deg kan fikse? Før promillen setter inn 😉 Bytte plastikk delen?
    Var visst ikke bare bare etter hva eksperten sa, så ikke jobb for meg 🙈
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.003
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    For noe dritt og ekstra irriterende når lokket dukket opp i dag 😡 Ble forresten skikkelig stilig! Men, som tidligere forsvarsmann har jeg spioner overalt. I følge disse kildene er det en gammel platespiller på inngående, og attpåtil mekket av din hoffleverandør……
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    For noe dritt og ekstra irriterende når lokket dukket opp i dag 😡 Ble forresten skikkelig stilig! Men, som tidligere forsvarsmann har jeg spioner overalt. I følge disse kildene er det en gammel platespiller på inngående, og attpåtil mekket av din hoffleverandør……
    Ja kom no gammelt ræl inn døra 🤪 men forsåvidt nesten/snart solgt igjen. Var endel av en byttedeal... var lokk å riaatrinnet som skulle være gleden her 😉 men melder litt på noe spennende nå, så får vi se hva som skjer 🙈 lokket var skikkelig bra! Jbh her på forumet som har laget. Kan virkelig anbefales! Det blir nok salg av greiene som står her nå. Lage armbord, borre opp osv er ikke for meg. Men for de som har kompetanse vil få en sinnsykt flott spiller med mye musikkglede 👌🎶
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja kom no gammelt ræl inn døra 🤪 men forsåvidt nesten/snart solgt igjen. Var endel av en byttedeal... var lokk å riaatrinnet som skulle være gleden her 😉 men melder litt på noe spennende nå, så får vi se hva som skjer 🙈 lokket var skikkelig bra! Jbh her på forumet som har laget. Kan virkelig anbefales! Det blir nok salg av greiene som står her nå. Lage armbord, borre opp osv er ikke for meg. Men for de som har kompetanse vil få en sinnsykt flott spiller med mye musikkglede 👌🎶
    Lokket kan du sende tilbake til østlandet.... :)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Noen helger bør man bli i senga 🙈😆 da vi skulle på cruising med klubben røyk gassvaieren på e16... å det er ganske interessant når man ikke har nødblink på gammel drit. Ikke mye hensyn fra folk🤨
    20220710_110445.jpg

    Litt stressa far å noe bekymrede jenter i bussen da ja... men som jeg sa til de så er det i sånne situasjoner det kommer bra historier 😆 så nå sitter vi her å hører på tidal topp 100 via iphonen til jentungen... livet 🙈🎶 forhåpentligvis på henger snart. Omtrent eneste reservedelen jeg ikke har til bussen 🤦‍♂️
     

    bia

    Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.066
    Antall liker
    3.484
    Torget vurderinger
    8
    Går ikke alltid som man har planlagt med gammel bil på tur - men det pleier å ordne seg. Lykke til!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Går ikke alltid som man har planlagt med gammel bil på tur - men det pleier å ordne seg. Lykke til!
    Svært ofte litt bugs ja😄 det er prisen å betale for å holde på med gammel bil. Greit det skjer idag fremfor turen min i ferien. Grei skuring å få tredd ny vaier. Har faktisk vært svært lite tull med bussen I forhold til hvor mye den brukes så dette tas med et smil 👌🎶
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Så en utrolig godt holdt 1963 camping buss i et skogholdt i Setesdal for noen år siden. Din er enda eldre? Har noe tilsvarende i Lego 😀
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn