T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Gratullerer så masse med ny bil til fruen og en campingvogn til dere . Håper den gir masse koss og glede på tur . Det blir vel en tur til Odda og Lotepuss camping.
    😍 😍 :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Hvor ferden går har jeg ingen aning om, ei heller stemmerett om 🤷‍♂️ både bil og vogn er det nok fruen som styrer. Får vel være glad om jeg får være med mener hu 🤪
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gratulerer... Du er nå under definisjon "veletablert".. Farge på bilen var fin da.. :)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Jentungen syns jeg er skikkelig døll har jeg fått høre flere ganger denne uken 🤣 Nå games det i etasjen over å hu har slengt med leppa idag, da syns jeg det er helt greit å gjøre hu litt flau der oppe med litt kvalitetsmusikk fra Dr.Dre på full guffe 🤣
    Screenshot_20220503-184720_BluOS.jpg


    Idag har dagen egentlig vært i bilen
    Tur/retur Førde for et 2 timers møte å diverse. Fy faen for en kjedelig vei å kjøre!! Selv om dagen har blitt brukt stort sett sittende skal resten av kvelden brukes foran anlegget! 😁🎶🤙 bare bli ferdig å plage eldste arvingen så skal det vel spilles litt blues ikveld 😁🎶
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    17mai i morgen så da må bilene pyntes. Til den observante er det gamle bilen til fruen 👌
    20220516_212159.jpg

    Ikke vært mye musikk for tiden, men det er vel litt våren for min del. Normalt har jeg jo solgt unna det meste på denne tiden av året, men ingen abstinenser enda.. men dacen? Ja den lar vente på seg..... men happy 17mai til folket som er innom 😎 håper dagen blir fylt med masse snadder 🍻🤩
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    ooo hellige fredag!! noen fredager er jaggu bedre og mer nødvendige enn andre! ganske deilig å få en liten time alene før huset fylles opp med unger å frue :p blir stort sett spilt musikk via node og bricasti dac for tiden. kunne absolutt levd lykkelig med bricasti dacen for den er rett og slett knall bra. masse detaljer som jeg var tidlig skeptisk til kunne bli for på og lys i toppen. men har brukt den en del å må si det er bra det jeg hører! ingen spor til lyttetretthet!
    20220520_140344.jpg

    Litt vakre toner fra denne frøkna var helt innafor idag 🎶🎶🎶
    Screenshot_20220520-140330_BluOS.jpg

    Så kanskje dacen dukker opp neste uke da.. den som lever får se..

    God helg til de som svinger innom 😎🎶
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.503
    Antall liker
    3.132
    Torget vurderinger
    1
    OY har ikke sett disse her på berget , er det en du kjenner ???? Er den godkjent på vei her.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Står en sånn her i Bergen. 1 av 3 i Norge mener jeg. Sinnsykt tøffe!! Fridolin for de som ikke har sett sånn før 😊🤙
    De tenkte nok på frigid når de kom på det navnet; brukes for å beskrive personer som er seksuelt eller erotisk ufølsomme.
     
    • Haha
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    OY har ikke sett disse her på berget , er det en du kjenner ???? Er den godkjent på vei her.
    Ja godkjent på vei. Gammel postbil egentlig de der. Denne står i Bergen
    704677_4638909662489_438044017_o.jpg

    Tidligere formann i vw klubben i Bergen sin. Prisene på disse har tatt helt av! Kunne tenkt meg en sånn 🤩 denne har vel også vært på banen på scc om jeg ikke tar helt feil. Kanskje @BeetleBug vet å Kanskje har bilde fra scc?
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.503
    Antall liker
    3.132
    Torget vurderinger
    1
    Tidligere formann i vw klubben i Bergen sin. Prisene på disse har tatt helt av! Kunne tenkt meg en sånn 🤩
    HE he da rykker vel Passaten og kampingvognen :LOL: :LOL: :LOL: :ROFLMAO:
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Du vet, jeg eier ingenting her i heimen, så lite som blir solgt her om finansministeren ikke godkjenner først.. så tviler på det bytte gitt 🤪
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Bladelius har komt med en ny amp som frister noe helt sykt!!! Men her er grunnen til at det ikke blir i år
    284179411_1215582745848120_6216310776404356617_n.jpg

    Å stilen på bildet stemmer nok ganske bra 😆🤙
    284064247_1215575952515466_4058626571823543844_n.jpg

    Men vw får være vw å hifi får stå hjemme å kose seg. Idag fant jeg og minste arvingen ut at vi var møkka lei Vestlandet 🤷‍♂️ så vi stakk til Horten på camping🍻👌

    20220525_233339.jpg

    I morgen blir det videre til Sverige har frøkna bestemt. Jeg jobber bare her så får vel gjøre som jeg får beskjed om 🤷‍♂️

    På hififronten frister det mye rart på forsterker å dac siden for tiden🤔 blir primaluna byttet ut🤔🤷‍♂️ vi får se... ha en flott lang helg for de som skal ha det. Til dere som må på jobb? Ingen kommentar 🤪🍻
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Da var'n på plass igjen 👌🎶
    20220529_180317.jpg


    Ekstremt mange mil unnagjort siden onsdag. Nå er minste frøkna å undertegnede utslitt 😅 nå blir jeg i stolen resten av kvelden tenker jeg 😁 camping er noe for seg selv. Fartet litt rundt nå å det er jaggu mange forskjellige type mennesker i vårt langstrakte land 😆 igår var jeg så heldig at jeg kunne få med meg karaoke i nabo vognen med en god gjeng drita voksne 😆 minsten var skeptisk .. men å surre rundt med vogn fra plass til plass er jaggu kjekt. Harrytur fikk vi til og med til 👌 store øyer på frøkna når vi gikk inn i godis fabrikken 😆 nei ferie er jaggu undervurdert. Kan faktisk være det er greit det er jobb igjen i morgen 🤷‍♂️

    Først ut ikveld er deilige toner fra pink floyd 😁🎶
    Screenshot_20220529-181353_BluOS.jpg
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.503
    Antall liker
    3.132
    Torget vurderinger
    1
    Godt å se at det er orden på benken igjen og sjelen har fått ro. ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    The black keys har jo sluppet et album i år. Har ikke hørt hele enda så nå var det på tide 👌🎶
    Screenshot_20220529-195506_BluOS.jpg

    Første inntrykk er bra😁🤙
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Planen idag var å streame litt musikk jeg har blitt tipset om i det siste.. men dacen? Ja den kan jo brukes til platestativ hvertfall...
    20220603_191358.jpg


    For den har fremdeles hikke@#€%!!

    Så ikveld blir det Linkin park på snurra først ut istede 🎶🤙
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.478
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Fra spøk til revolver, trenger du en låne-dac, så tror jeg at jeg har stående et par.

    Mvh
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fra spøk til revolver, trenger du en låne-dac, så tror jeg at jeg har stående et par.

    Mvh
    Takker for tilbudet 🤩 men er så heldig at bricasti står her fremdeles. Skulle egentlig ha sammenligning av den å primaluna med eieren i nær fremtid, men nå utgikk det 🤦‍♂️ men håper den kan stå noen dager til 😇 for ikveld blir det vinyl. Gidder ikke pese med å koble om..
     

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.069
    Antall liker
    4.285
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    2
    Takker for tilbudet 🤩 men er så heldig at bricasti står her fremdeles. Skulle egentlig ha sammenligning av den å primaluna med eieren i nær fremtid, men nå utgikk det 🤦‍♂️ men håper den kan stå noen dager til 😇 for ikveld blir det vinyl. Gidder ikke pese med å koble om..
    Hva står på spillelista i kveld?
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.538
    Antall liker
    3.043
    Torget vurderinger
    2
    Planen idag var å streame litt musikk jeg har blitt tipset om i det siste.. men dacen? Ja den kan jo brukes til platestativ hvertfall... Vis vedlegget 823035

    For den har fremdeles hikke@#€%!!

    Så ikveld blir det Linkin park på snurra først ut istede 🎶🤙
    Fint platestativ, platespilleren er en av sentralens vakreste 🔥
     
    • Love
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hva står på spillelista i kveld?
    Neste ut er alice in chains etterfulgt av fruen sitt valg å det er sivert høyem 👌 er alkoholfritt i heimen for tiden så da må det litt depressiv musikk til for å understreke det😆 jævla legen min som mente jeg måtte la være en god stund😴😥 sadistiske jævel egentlig 😆
     

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.069
    Antall liker
    4.285
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    2
    Neste ut er alice in chains etterfulgt av fruen sitt valg å det er sivert høyem 👌 er alkoholfritt i heimen for tiden så da må det litt depressiv musikk til for å understreke det😆 jævla legen min som mente jeg måtte la være en god stund😴😥 sadistiske jævel egentlig 😆
    Kondolerer så mye! Føler med deg😢🤘
     
    • Love
    Reaksjoner: T-1
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn