T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.691
    Antall liker
    3.575
    Torget vurderinger
    1
    o_O Han kanke drikke hjemmebrent, tenk om Lensmannen leser her.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.348
    Antall liker
    63.225
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Offspring…..punk 😳 Den må du nok lenger ut på Osterøy med! Her snakker vi Emo. Den beste måte å sjekke dette ut på er å se deg selv i speilet. Eylineren din vil bekrefte at du er en Emo 😎😄
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Offspring…..punk 😳 Den må du nok lenger ut på Osterøy med! Her snakker vi Emo. Den beste måte å sjekke dette ut på er å se deg selv i speilet. Eylineren din vil bekrefte at du er en Emo 😎😄
    Mnjaaa.. blink 181, grennday osv da snakker vi vel mer emo. Å siden det faktisk fins et bilde av meg fra scenen i svart langt skjørt, å rosa bukseseler vil jeg påstå jeg husker litt fra den tiden 😆🤟 men ikke det røffeste punken nei, men sjefsbra uansett 😁
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Dagens tur unnagjort ilag med fruen 👌😁
    20220417_133003.jpg

    Liten fjelltur på osterøy. Lonevåg nedenfor 👌 nå er det vel snart på tide å fyre igang pop anlegget 🤔🎶 har jo fremdeles barnefri🤷‍♂️😁
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.691
    Antall liker
    3.575
    Torget vurderinger
    1
    Det har vært stille fra deg lenge nå, har du sluttet med hifi eller :rolleyes:
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det har vært stille fra deg lenge nå, har du sluttet med hifi eller :rolleyes:
    neida. bare vært mye jobb, unger m.m lite egentid denne uken samt jeg begynner bli litt irritert over dac situasjonen... nå etter 5 uker er den sendt til produsent for reparasjon. så dette tar tid.... det er sånt som får meg til å se etter ny dac og muligens amp. mister litt tillitt til merke akkurat nå skjenner jeg.. men nå er jo jeg en grinebiter så... :p jeg må ha ting som virker.. ikke sitte å grue meg til neste gang det ryker noe når det tar flere mnder å få det fikset...
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.691
    Antall liker
    3.575
    Torget vurderinger
    1
    Uff det var trist å høre om dac situasjonen . Ja det var litt rart at du ikke fikk en ny siden den var jo ikke gammel. Det går jo også litt på forhandlers lyst til å sørve kunden da. Håper du finner en løsning snart. :giggle: :giggle:
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Terje gjør sikkert så godt han kan, men ytterst kjedelig dette. Topping? :cool:
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.188
    Antall liker
    22.830
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    neida. bare vært mye jobb, unger m.m lite egentid denne uken samt jeg begynner bli litt irritert over dac situasjonen... nå etter 5 uker er den sendt til produsent for reparasjon. så dette tar tid.... det er sånt som får meg til å se etter ny dac og muligens amp. mister litt tillitt til merke akkurat nå skjenner jeg.. men nå er jo jeg en grinebiter så... :p jeg må ha ting som virker.. ikke sitte å grue meg til neste gang det ryker noe når det tar flere mnder å få det fikset...
    Nå er det vel ca. 5 måneder og 2 uker siden jeg leverte 3 bokser hos Neby. Det skal bare repareres noe lys i 2 av dem... ;) 🤪
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Nå er det vel ca. 5 måneder og 2 uker siden jeg leverte 3 bokser hos Neby. Det skal bare repareres noe lys i 2 av dem... ;) 🤪
    Men det er ikke en garanti sak på en 3mnder gammel sak.. 🤪 jeg er overbevist at noen andre kunne overtatt den jobben fra neby å løst det kjappere, for det der blir fullstendig useriøst.
     

    Vegard0

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    210
    Antall liker
    246
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har en denafrips pontus II, men har handlet så mye vinyl den siste tiden og er så fordømt fornøyd med lyden av platesnurring at den har nesten ikke vært i bruk. Lydmessig er den veldig bra, men kan desverre ikke snu den opp ned ved sidebytte så den får stå litt i fred. Kan hende det endrer seg nå på sommertid, men hvis ikke tror jeg den får finne seg en annen plass.

    Kjipt når en må vente på noe en har forventninger om skal vare og rekke, jeg hadde klikket.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.837
    Antall liker
    38.558
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Bare å ta det med ro.. Ifølge "evangeliet" her inne nå om dagen er det knapt hørbare forskjell på dac om de er nivå-matchet.. :). Selv tror jeg hva jeg vil :cool:
    Veldig store forskjeller på Dacer, så der er vi samstemt HC :)

    mvh
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Nå bruker jeg dacen i noden... det skal bli godt å få en skikkelig dac igjen sånn at mellomtonen kommer frem igjen. Node som streamer er jeg super happy med, dacen? Not so much
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Bare å ta det med ro.. Ifølge "evangeliet" her inne nå om dagen er det knapt hørbare forskjell på dac om de er nivå-matchet.. :). Selv tror jeg hva jeg vil :cool:
    Sett dette.. jeg velger ikke gå i de diskusjonene da jeg ser 90% av de som diskuterer dette kun er i krangletråder uansett.. nytter ikke diskutere med sånne folk... men om bricasti er 65 000.- bedre enn primaluna er jeg ganske skeptisk til 🤣
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Bricasti på plass 👌🎶😁 men må få unna litt plikter og komme meg ned igjen fra fjellet før jeg får koblet opp 👌 deilig å komme seg ut på tur med han pensjonisten her. Omtrent like ræva form som meg han 🤣
    20220423_143710.jpg
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.691
    Antall liker
    3.575
    Torget vurderinger
    1
    Det blir spennende å høre hva du sier om den dacen i forhold til din. ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fått en liten time foran anlegget 👌🎶
    20220423_194837.jpg

    Litt tidlig å si så mye, men det er vesentlig mer detaljert i toppen å mer crispy lyd om det kan sies🤔 må lide meg igjennom alle mot 1 før jeg kan være ego foran anlegget 😁🎶 estetisk passer den ikke inn hos meg, men sinnsykt gøy å få muligheten til å prøve denne en stund 😁👌
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.348
    Antall liker
    63.225
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fått en liten time foran anlegget 👌🎶 Vis vedlegget 811874
    Litt tidlig å si så mye, men det er vesentlig mer detaljert i toppen å mer crispy lyd om det kan sies🤔 må lide meg igjennom alle mot 1 før jeg kan være ego foran anlegget 😁🎶 estetisk passer den ikke inn hos meg, men sinnsykt gøy å få muligheten til å prøve denne en stund 😁👌
    Ikke et estetisk godteri, men flytt den ned et hakk, så blir det lettere å senke skuldrene. Alternativt kan du jo jo kvitte deg med det andre rælet ditt og kjøpe et rent Bricasti eller Mark Levinson oppsett 😆
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ikke et estetisk godteri, men flytt den ned et hakk, så blir det lettere å senke skuldrene. Alternativt kan du jo jo kvitte deg med det andre rælet ditt og kjøpe et rent Bricasti eller Mark Levinson oppsett 😆
    Ræl du din tøysebukk! 🤬🤪 hadde den vært min hadde den gått inn i hylla, men siden den bare er på lån gjøres det enkelt 👌🎶
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Mye rart man skal finne på... det har gått unna på innkjøpene denne uken.. ikke så veldig hifi relatert, men gøy likevel. Fruen sin Volvo begynte hoste å skape seg så den har noen andre fått lov å slite med istede.. som sterk motstander av El bil måtte jeg gå med på et kompromiss.. det ble en hybrid. Ikke nye, men pent holdt 👌
    received_305980484810106.jpeg

    Så da får jeg nok fred fra fruen noen dager 😮💨🤪

    Men så stakk naboen som også er min svoger avgårde å kjøpte seg campingvogn! Det har vi snakket om noen år men aldri fått somlet oss eller hatt mulighet til å kjøpe med alle de prosjektene som vi pleier ha. Men i år skal jeg jo ha ferie 😱🤩 så ikke fa%& om jeg skulle være noe dårligere 🤷‍♂️ så nå siktes det mot å bli kongen av campingplassen 🤪👌
    038_1199201996.jpg
    038_1857538206.jpg

    Så nå er det bare å komme igang med reiseruten for sommern🤩

    Men denne helgen skal det bli tid til musikk 👌🎶
    Fyrer igang fredagskvelden med litt rolige toner fra Metallica 🤩🎶
    Screenshot_20220429-222820_BluOS.jpg

    God helg til de som svinger innom 🍻
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.691
    Antall liker
    3.575
    Torget vurderinger
    1
    Gratullerer så masse med ny bil til fruen og en campingvogn til dere . Håper den gir masse koss og glede på tur . Det blir vel en tur til Odda og Lotepuss camping.
    😍 😍 :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.348
    Antall liker
    63.225
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Etter å ha frekventert boligene til snobbene i vest skjønte jeg jo at jeg måtte stramme meg opp litt, selv om jeg fremdeles ikke når opp til skosålene engang... 🤷‍♂️🍻
    Ta deg en tur til vestsiden og hjelp meg med å lytte til DACer. Ikke ta med campingvognen, man vil da ikke at det skal se ut som man har sigøynere i hagen.
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn