Etter en hyggelig invitasjon fra
@erikr om Ä fÄ sjekke ut mellomhjuls spiller tok jeg han pÄ ordet Ä tok lunsjen min pÄ Nesttun idag. Da
@Seskage hadde fri i dag var ikke han heller vanskelig Ä fÄ med pÄ besÞk. FÞrste inntrykk visuelt er jo bare rÄtt! Det som gjenspeiler hele riggen pluss headsettrigg er at Erik gjÞr ingen ting halveis, eller enkelt for seg selv

kompetansen bÄde pÄ tweeking og selvbygg er beundringsverdig for glade amatÞrer som meg. Har frem til i dag ikke gitt to blikk mot Lenco fÞr i dag. det sto 3 spillere Erik har bygd opp Ä moddet selv. den vi hÞrte med pÄ var den hvite med ortofon bronsje. selv om alle 3 var like flotte.

Anlegget er absolutt annerledes enn mitt lifestyle oppsett Ä jeg har heller ikke hÞrt mye elektrostater tidligere sÄ dette var virkelig en kjekk opplevelse.
Spillerne som jeg skulle glo og hÞrte pÄ var absolutt lekre, men jeg skal vel innrÞmme at dette er langt utenfor min kompetanse Ä greie bygge selv sÄ jeg kommer nok til Ä holde meg til ferdig produkter

men skulle det dukke opp en Moddet Lenco i stilen der er det absolutt aktuelt!
Lyden er ekstremt detaljert uten Ä bli for slitsom, de spiste igrunn unna det meste vi spilte selv om de passer nok ekstremt bra til blues, synge damer Ä kanskje klassisk? klassisk er ikke min greie sÄ da koblet jeg ut nÄr han ville torturere meg med sÄnt

Subbene som sto pÄ hver side er Diy bygd av Erik selv Ä greide jobben med absolutt bravur! dette var absolutt en innertier pÄ lunsj i dag
Takk for meg Erik Ä hÄper du somler deg utpÄ Þyen en dag ogsÄ
Vis vedlegget 760203
Vis vedlegget 760204
Vis vedlegget 760205
Vis vedlegget 760206
Vis vedlegget 760207