C
Cyber
Gjest
Helt enig med trådstarter. Lå denne uken bak en kar over en 2 km lang slette i 80 sone. Han holdt ca 30 km/t og lå 30 cm fra den gule midtstripen foran meg. Biler i mot hele veien. Prøvde å signalisere med horn etter en stund. Da snurer luringen seg og hilser. Kjente blodtrykket steg en smule og rekka bak øket også på og vi var vel 10 - 15 biler i følge som dro forbi når det endelig åpnet seg.
Stusset også i min tid i Kr.Sand når man kjørte inn i lyskryss med syklister foran i samme felt som en selv, ventende på grønt lys, når det var evig brede sykkelstier med eget sykkelfelt som fulgte samme vei; Men jeg skjønner jo at man har et visst behov for å eksponere sin spreke livvstil når man har svidd mer på sykkel enn jeg har på hifi. ;D
Stusset også i min tid i Kr.Sand når man kjørte inn i lyskryss med syklister foran i samme felt som en selv, ventende på grønt lys, når det var evig brede sykkelstier med eget sykkelfelt som fulgte samme vei; Men jeg skjønner jo at man har et visst behov for å eksponere sin spreke livvstil når man har svidd mer på sykkel enn jeg har på hifi. ;D