Fabelaktig: inrng: roy de la montagne
Hvorfor det? Har du stjålet noe?Jeg kjenner jeg får et fnugg av dårlig samvittighet hver gang jeg ser gammel Campagnalo.
Mest fordi jeg har 2 italienske damer i kjelleren som jeg har en plan om å sette i bedre stand. En Zullo CX som mangler 6 delt bakgir og skifter (satt opp som singlespeed og brukes ukentlig) og en Colnago Sarroni (Italiamodellen, ikke den vanligere og rimeligere Mexicoutgaven) med komplett Record som må få pålimt nye dekk og så må den få rettet opp eller byttet gaffel.Hvorfor det? Har du stjålet noe?Jeg kjenner jeg får et fnugg av dårlig samvittighet hver gang jeg ser gammel Campagnalo.![]()
Da er det forståelig! Dette er jo også sykler som krever Campautstyr!Mest fordi jeg har 2 italienske damer i kjelleren som jeg har en plan om å sette i bedre stand. En Zullo CX som mangler 6 delt bakgir og skifter (satt opp som singlespeed og brukes ukentlig) og en Colnago Sarroni (Italiamodellen, ikke den vanligere og rimeligere Mexicoutgaven) med komplett Record som må få pålimt nye dekk og så må den få rettet opp eller byttet gaffel.Hvorfor det? Har du stjålet noe?Jeg kjenner jeg får et fnugg av dårlig samvittighet hver gang jeg ser gammel Campagnalo.![]()
Draktene er fine, men jeg står på mitt: Svart er en uting i trafikken!Fra kost- og maskprøve på tirsdag:
![]()
Hello Ismaël.
The wheels arrived today. Goodness, they're pretty!
Tusen takk, as I would say in norwegian, Grazie mille, as my bike would say in italian, or hartelijke bedankt as (I think) you would say in dutch.
Best regards, Thomas
Dere har jo fine drakter, selv om det er i overkant mange gule. Nevner Ottestad og Holmestrand (min klubb) som gode eksempler.Jeg unngår det selv. Enten standard gul Ottestadtrøye eller hvitest mulig Assos.
Men nå blir disse draktene med få unntak kun brukt i tog på 15-30 ryttere fra nå og frem til sankthans, og slike må man være blind for å overse.
1. Jens Voigt (RadioShack-Leopard)
2. Tyler Farrar (Garmin-Sharp)
3. Thor Hushovd (BMC)
4. Peter Sagan (Cannondale)
5. Michael Matthews (Orica-GreenEdge)
6. Jay McCarthy (Saxo-Tinkoff)
Hvordan er veien mellom Sylling og Vikersund om dagen. Syklet der for et par år siden og da var asfalten tidvis jæv...Finnemarka rundt (Drammen-Sylling-Vikersund-Drammen) i går, min første ordentlige tur på racer. En fin runde med lite trafikk så lenge man holder seg på vestsida av Lierdalen og på vestsida av Drammenselva mellom Åmot og Hokksund.
Deilig stitur idag, med puls i hundreoghælvete oppover..
Helt fin den. Mye sprekker fra Åmot til Skotselv, men ikke noe problem hvis man ikke sykler i stor gruppe.Hvordan er veien mellom Sylling og Vikersund om dagen. Syklet der for et par år siden og da var asfalten tidvis jæv...Finnemarka rundt (Drammen-Sylling-Vikersund-Drammen) i går, min første ordentlige tur på racer. En fin runde med lite trafikk så lenge man holder seg på vestsida av Lierdalen og på vestsida av Drammenselva mellom Åmot og Hokksund.
Deilig stitur idag, med puls i hundreoghælvete oppover..
Mitt inntrykk er at Continental GP4000 og GP24S er langt mer punkteringssikre enn Pro 3 Race, jeg punkterte relativt hyppig den sommeren jeg kjørte Michelin og med Conti punkterer jeg aldri.Trenger ny dekk til raceren. Kjører i dag Michelin Pro 3 Race service course. Hva anbefaler folk i samme klasse ? God beskyttelse mot punktering er et must !
Hva veier du? Jeg pleier å anbefale folk 25mm om de er over 80 kg.Ok, trolig går jeg for GP4000S, men er litt usikker på om jeg skal gå opp til 700x25 for litt med komfort - hva tro folket ?
Nå er det heldigvis ikke toll på sykler her i Norge så det med kjøp fra utland er veldig enkelt, kun moms.Utklipp fra Rose Versand sykkelbutikk MTB terrengsykkel landeveisykkel trekkingsykkel triathlonsykkel postordreselskap, elsykler (hvis det var den siden du mente):
c. Levering til ikke Eu land
(unnatt "komfortleversane" til Sveits og Liechtenstein):
Ved leveranser til land som ikke hører til den Europeiske Union kan det kreves tollavgifter og skatter i følge respektive lands lovgivning. For mer informasjon om toll- og importregler kan du spørre ditt lokale toll og avgiftsdirektorat.
a. Levering globalt
Vi tilbyr flere alternativ. Se leveringskostnader på vår hjemmeside rosebikes.se eller spør ved bestilling. Ved bestilling til land som ikke hører til EU trekkes MOMS:en av prisen ved fakturering. Ved leveranser til land utenfor EU er de ikke mulig med dellevering. Fraktkostnader til Sverige, Storbritannia og Frankrike er 8,95€ . (5.95€ før kjøp over 150€ )Fraktkostnader til Finland, Spania og Italia er 9,95€ (6,95 € ved kjøp over 150€ ). Kostnader ved transport av spinningsykler, transportbokser, tomme sykkelesker, terrengsykler, landeveissykler og trekkingsykler er avhengig av leveringsadresse. Når du bestiller på vår hjemmeside kommer fraktkostnader i varekurven.
b. Sykkelleveranser:
For en sikker transport blir alle våre sykler sendt i en spesiell sykkeleske. Denne esken koster 15,95 EUR.
Toppen av Solbergåsen ja. Passerte batteriet på vei opp, derfra via Bjørkedokk og Svarttjern(ca).Er det på Batteriet på Solbergåsen?
Ligger vel på 78-80, litt avhengig av årstidHva veier du? Jeg pleier å anbefale folk 25mm om de er over 80 kg.Ok, trolig går jeg for GP4000S, men er litt usikker på om jeg skal gå opp til 700x25 for litt med komfort - hva tro folket ?