OK, da ble til at jeg handlet GP 4000s 25 mm, slager, sokker ++ hos tyskerne. Trengte og litt verktøy og de hadde et meget godt utvalg. Blandt annet hadde de verktøy for å åpne Shimano pedaler - det har jeg vært på jakt etter lenge. Så får vi se hvordan dette går - betaling over Paypal sef...Nå er det heldigvis ikke toll på sykler her i Norge så det med kjøp fra utland er veldig enkelt, kun moms.Utklipp fra Rose Versand sykkelbutikk MTB terrengsykkel landeveisykkel trekkingsykkel triathlonsykkel postordreselskap, elsykler (hvis det var den siden du mente):
c. Levering til ikke Eu land
(unnatt "komfortleversane" til Sveits og Liechtenstein):
Ved leveranser til land som ikke hører til den Europeiske Union kan det kreves tollavgifter og skatter i følge respektive lands lovgivning. For mer informasjon om toll- og importregler kan du spørre ditt lokale toll og avgiftsdirektorat.
a. Levering globalt
Vi tilbyr flere alternativ. Se leveringskostnader på vår hjemmeside rosebikes.se eller spør ved bestilling. Ved bestilling til land som ikke hører til EU trekkes MOMS:en av prisen ved fakturering. Ved leveranser til land utenfor EU er de ikke mulig med dellevering. Fraktkostnader til Sverige, Storbritannia og Frankrike er 8,95€ . (5.95€ før kjøp over 150€ )Fraktkostnader til Finland, Spania og Italia er 9,95€ (6,95 € ved kjøp over 150€ ). Kostnader ved transport av spinningsykler, transportbokser, tomme sykkelesker, terrengsykler, landeveissykler og trekkingsykler er avhengig av leveringsadresse. Når du bestiller på vår hjemmeside kommer fraktkostnader i varekurven.
b. Sykkelleveranser:
For en sikker transport blir alle våre sykler sendt i en spesiell sykkeleske. Denne esken koster 15,95 EUR.
Det høres ut til at du brukt godt med lim ja, noe i overkant tror jeg kanskjeDa har jeg tatt mine første klønete skritt inn i Mastikens verden. Jeg har lagt første strøk på felgene, og et strøk på dekkene. Det ser ut som jeg har klart å dekke limflatene fullstendig. Kanskje det er litt å gå på med tanke på jevnhet i strøkene. Sånn jeg har forstått det anbefales et andrestrøk for tørking over natta på felgen, så et sistestrøk som får tørke 3-5 minutter får montering. Det har så langt gått i vei litt over en tube på to hjul. Passe gjerrig?
Det blir nok bra skal du se. Pleier som regel å sitte mer enn godt nok. Husk å pumpe til maks trykk og la de stå et døgn før bruk. Vær og obs på at ikke dekket sklir på felgen i staren slik at ventilen blir skjev - det har skjedd meg. Ta det pent med bremsen i starten og, det tar litt tid før limet innimellom dekk og felg blir gjennomherdet. Forøvrig har jeg vel ikke brukt pariser på 5-10 år, så jeg er vel litt ute av trening...Hmm.. Jeg har lagt så tynt jeg klarte uten usikkerhet på fullstendig dekning. Jeg har sett gjennom youtubesnutten til Zipp igjen. Han snakker om å dekke bare flekker med neste lag, jeg hadde to stykker som jeg tok direkte etter en nøye inspeksjon. Nå kan jeg ikke se flere uansett hvordan jeg vrir og vender på dekk og hjul. Kanskje et strøk til for tørking? Kanskje ikke? Det ser forresten ikke så verst ujevnt ut etter å ha tørket et par timer.Ikke sånn jeg vil at det skal se ut når jeg maler, men heller ikke så mye verre.
Til 3000 kr må man vel nesten forvente noe mer enn fabelaktig?Pariserguruene på WW anbefaler så mye som 3 tynne lag på ny felg før monteringslaget, med 12-24 t tørketid imellom. Dette sikrer at man ikke står igjen med blanke felter uten lim på felgen når dekket en gang er slitt ut og skal av igjen.
Hadde jomfrutur med Assos Zegho Noire i går. Aldeles fabelaktige briller. Jeg skal nok bruke litt tid på å venne meg til graderingen, men du snakker om synsfelt og optikk! 27 gram på kjøkkenvekta, Ekorre!![]()
Hehe. Jeg fikk dem for det halve. Noen tilbud er bedre enn andre tilbud.![]()
Et flerfagelig designbyrå.GRID er et industridesignfirma?
Den shortsen var så lekker at den kan brukes utenom sykling, det kom fra samboern også! Jeg passet samtidig på å sikre meg Summer skincare produkter for flere år fremover samt en Pro team base layer (som ikke var på "tilbud").Det var et hysterisk tilbud hos Rapha på byklær. Nikkers,
Vis vedlegget 200961
denne trøya,
Vis vedlegget 200963
og et par sokker
Vis vedlegget 200964
for 425,- levert på døra. Kvalitet som fra Ferner Jacobsen. Nå har jeg klær til å ta raceren til puben ved golfbanen med.