Skjønner jeg må ta fatt på treninga til Trondheim-Oslo
Men kan det stemme at jeg har klart å passere 80km/t med fjærvekt på mountainbike? Riktignok ned den sykeste nedoverbakken i Trondheim, Steinberget. En må bare huske at veien tok en 90 grader samt det var et gjerde og flere meter rett ned etter. Nå har de vel bygd om i bånn, pga tunnelen der, så aner ikke hvordan det ser ut nå.
Men når vi snakker om fart, jeg klarte å låse forhjulet fast i trikkeskinna her for litt over en dag siden i 40, og sklei på asfalten et lite stykke, klarte ikke å reise meg med en gang siden armene bare var lammet. Så nå er begge albuene, begge hoftebeina, venstre kne og lår samt høyre legg en smule oppskrapet for å si det mildt. Sitter på jobb med buksa "sagga", venstrebenet på buksa dratt over kneet, og skjorta løs, samt unngår å hvile albuene :O
Først nå skjønner jeg hvor heldig jeg var her sist jeg hadde forhjulet låst i trikkeskinna, da jeg raste igjennom et kryss på rødt med biler som var på vei i begge retninger mot meg mens jeg hadde kurs mot en fotgjenger, heldigvis kom jeg meg ut da og holdt meg på hjulene.