Sverige

S

Slubbert

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Det som ville vært en bedre løsning var at hele området ble én stat (...) og at ingen diskeiminering på bakgrunn av rase og religion ble tillatt..
Og med hvilken hær ser du for deg at noe slikt kan gjennomføres? Verdens største krigsmaskineri greier ikke å holde shiaer og sunnier unna tottene på hverandre, hvordan i all verden mener du at "ingen diskriminering tillatt" skal kunne håndheves uten en overveldende, apokalyptisk militærmakt som legger alt total i grus? Du lever i en fantasiverden.

slik som andre siviliserte land gjør det.
Så som Jordan, Syria, Egypt, Algerie eller Libya? Eller hva med "ditt" Tyrkia som bomber kurdiske nasjonalister nærmest daglig? "Vi innfører fred så ordner det seg".....hahaha, ikke engang Jimmy Carter er så naiv.

G

Gjestemedlem

Gjest
oddgeir skrev:
Du må gjerne strø rundt deg med dårlig skjulte anklagelser om nazisympatier. Det tjener deg ikke ære, men det er vel slik du ønsker å føre debatten.
Ser ikke helt hva du sikter til her. Hvis det er linken min til norgespatriotene du tenker på så ser jeg seriøst veldig liten forskjell på deres side og denne tråden. Jeg snakker ikke on nazisme men om nasjonalisme, og dette har ingen relasjoner til forige århudrets krigstyskere.

Du finner ingenting verdt å ta vare på i norsk kultur, skriver du. Jeg vet ikke om du anser religionsfrihet, talefrihet, likestilling som noe du vil ta vare på. Tydeligvis ikke. Du er vel på linje med Solstad i disse spørsmålene da.
Gjør jeg? Det er mye som er verdt å ta vare på her men en hodeløs hylles av alt som er norsk er jeg ikke med på. Vi er en nasjon av rike bondeknøler på godt og vondt, men er langt i fra verdens midtpunkt.

Jeg liker ikke religioner i det hele tatt, men jeg vil ikke ta fra folk friheten til å rote seg inn i dette om de vil.. samme om de er kristne, muslimer eller spagehttimonstertilhengere. Likt for alle i hvertfall.

Hvordan får du det til at religionsfrihet, talefrihet og likestilling er et særnorsk fenomen da?

Hva med splittingen av samfunnet etter etniske skillelinjer som vi ser i andre deler av Europa. Hva er til hinder for at det samme vil skje her? Hva med innvandrerkvinnenes rettigheter?
Jeg ser absolutt problemer med å inndele land etter etniske skillelinjer og mener absolutt at dette er noe vi må arbeide hardt for å unngå. Men en etnisk rensing av Norge for å hindre etnisk diversitet i utgangspunktet er en feil tilnærming.

De samme rettigheter skal gjelde alle, også innvandrerkvinner. Men deres rettigheter blir jo ikke akkurat ivaretatt av at man nekter dem tilgang til riket fordi de tilhører en demagogisk gruppe som du har problemer med å akseptere.

Skal det ikke være lov å uttrykke bekymring om den eskalerende utviklingen vi ser i Europa? Er man nazist da?

Tydeligvis i din verden.

La meg berolige deg med at jeg som sagt ikke trekker noen paralleller til nazistene, på noen måte. Og nei jeg ser ikke på noen her på sentralen som nazister, ikke deg heller hvis du trodde det. Så la nazistene hvile. Men det finnes mange innvandrerfiendtlige nasjonalistiske grupper som ikke er nazistiske på noen måte. Og her ser jeg mange likheter.

Men vi er ikke helt uenige i alt heller. Jeg er sterk motstander av at noen får bruke religion til å skaffe seg alibi for uakseptabel adferd, at staten skal sponse religøs aktivitet, at dette skal godtas i skolen osv., eller at noe som helst skal tilbasses for å tekke religøse interesser. Jeg mener også at det skal være et krav om at dem som får bosette seg i Norge (utenom den frie bevegelsen i EU/EØS da) skal kunne forsørge seg selv og sine. Jeg er ingen tilhenger av at Norge skal være en dumpingplass for sosiale tilfeller og forstyrrede individer. Verden er full av triste sjebner.. synd for dem, men ikke vårt problem. Vi trenger folk som kan forsørge seg selv og som kan arbeide og bosette seg her. En viss kvote av flyktninger er vi forpliktet til å ta i mot, men det er ikke dem vi snakker om nå.

Men folk som oppfyller økonomiske krav og som har en kompetanse vi trenger skal ikke kunne nektes på bakgrunn av feil religion, opphav eller etnisitet.

Så vi har bare en litt forskjellig tilnærming til problemet. Det store problemet slik jeg ser det er at du vil sortere på feilaktig grunnlag, du kan ikke påberobe deg å være tilhenger av religionsfrihet og samtidig ville nekte folk innreise og opphold med dette som begrunnelse.

Jeg liker USAs og Australias modell mye bedre for hvordan man får arbeids og oppholdstilatelse i landet.

Og jeg ser derfor liten hensikt i å prøve å skape hat og mistro til store befolkningsgrupper ved f.eks. å samle på linker der disse er skurkene. Dette vil bare skape større problemer enn det løser, og kun bidra til den "splittingen av samfunnet etter etniske skillelinjer" som du bekymrer deg for i ditt innlegg.

G

Gjestemedlem

Gjest
Slubbert skrev:
Og med hvilken hær ser du for deg at noe slikt kan gjennomføres? Verdens største krigsmaskineri greier ikke å holde shiaer og sunnier unna tottene på hverandre, hvordan i all verden mener du at "ingen diskriminering tillatt" skal kunne håndheves uten en overveldende, apokalyptisk militærmakt som legger alt total i grus? Du lever i en fantasiverden.
Man trenger ingen hær for dette, det er bare å gi hele befolkningen de samme rettigheter. Hvis dette er for mye å forvente fra Israelere og Palestinere så får man bruke den nest beste løsningen, 2 adskilte stater. Og i dagens situasjon er det nok det som er den mest pragmatiske løsningen.

Så som Jordan, Syria, Egypt, Algerie eller Libya? Eller hva med "ditt" Tyrkia som bomber kurdiske nasjonalister nærmest daglig? "Vi innfører fred så ordner det seg".....hahaha, ikke engang Jimmy Carter er så naiv.
Norge bomber terrorister i Afghanistan akkurat som Tyrkia gjør det i Nord Irak. Kurdere i Tyrkia har i dag like store rettigheter som resten av befolkningen, men separatisme og oppvigleri godtas ikke.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Tenkte bare jeg skulle nevne det.

Svenska skolbarn tvingas sjunga på arabiska

Fra Eduardo Farah nedenfor: “Européerna är ett döende folk – moraliskt och kulturellt”

På Astrid Lindgrens skola i Kinda tvingas svenska förstaklassare lära sig sjunga “Har den äran” på arabiska, bara för att åtta av de trettioåtta barnen talar arabiska. På bilden i artikeln håller en svensk pojke för öronen när en arabisk musiker spelar i klassrummet:

“Av de 38 barnen som gårförsta klass på Astrid Lindgrens skola är åtta muslimer, som just nu firar att fastan är slut. – Det viktiga är att alla känner att olika kulturer och traditioner är välkomna och att alla har samma värde i skolan, säger Pernilla Begu, en av klasslärarna.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Og så en liten vits:

‘Goddag Hr. Svensk, tack så hemskt mycket för att jag har fått asyl i Ert underbara land… ‘ Personen avbryter honom och säger:

‘Hey mister, jag är inte svensk, jag är turk.’

Irakiern går vidare och stoppar nästa person. ‘Åh, tack Hr.Svensk att jag fått ta hit min familj….’ men han blir än en gång avbruten av personen som säger: ‘Hej polarn, jag är inte svensk, jag är från Bosnien.’

Irakiern går vidare och stoppar nästa person: ‘Hr.Svensk, tack för den hjälp och den gästfrihet Ert land… ‘han avbryts direkt:

‘Slappna av, jag är inte svensk jag är från palestina.

Irakiern frågar då: ‘ Men var finns alla svenskar då??’ Palestiniern tittar på sin klocka och svarar: ‘Dom är på sina jobb till klockan 17..

T

Tølper

Gjest
oddgeir skrev:
Og så en liten vits:

‘Goddag Hr. Svensk, tack så hemskt mycket för att jag har fått asyl i Ert underbara land… ‘ Personen avbryter honom och säger:

Irakiern går vidare och stoppar nästa person. ‘Åh, tack Hr.Svensk att jag fått ta hit min familj….’ men han blir än en gång avbruten av personen som säger: ‘Hej polarn, jag är inte svensk, jag är från Bosnien.’

Irakiern går vidare och stoppar nästa person: ‘Hr.Svensk, tack för den hjälp och den gästfrihet Ert land… ‘han avbryts direkt:

Irakiern frågar då: ‘ Men var finns alla svenskar då??’ Palestiniern tittar på sin klocka och svarar: ‘Dom är på sina jobb till klockan 17..
Ta deg en haidertur med bilen er du snill.

Mvh

T

Tølper

Gjest
oddgeir skrev:
Tenkte bare jeg skulle nevne det.

Svenska skolbarn tvingas sjunga på arabiska

Fra Eduardo Farah nedenfor: “Européerna är ett döende folk – moraliskt och kulturellt”

På Astrid Lindgrens skola i Kinda tvingas svenska förstaklassare lära sig sjunga “Har den äran” på arabiska, bara för att åtta av de trettioåtta barnen talar arabiska. På bilden i artikeln håller en svensk pojke för öronen när en arabisk musiker spelar i klassrummet:

“Av de 38 barnen som gårförsta klass på Astrid Lindgrens skola är åtta muslimer, som just nu firar att fastan är slut. – Det viktiga är att alla känner att olika kulturer och traditioner är välkomna och att alla har samma värde i skolan, säger Pernilla Begu, en av klasslärarna.
Oi, jeg har blitt tvunget til å synge på gresk, latin, tysk og spansk i skolen. Overgrep!!!

Mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tølper skrev:
oddgeir skrev:
Og så en liten vits:

Mvh

Du burde skamme deg!!
Motbydelig.

T

Tølper

Gjest
Komponenten skrev:
Tølper skrev:
oddgeir skrev:
Og så en liten vits:

Mvh

Du burde skamme deg!!
Motbydelig.
Nå styrer ikke jeg skuta etter ditt moralske kompass. Oddgeir er nok stor nok gutt til å forstå at det ikke var ment som en oppfordring til selvmord, men heller et uttrykk for hva jeg mener om rasistvitsen hans. Rasistvitser kan være greit det, i riktig kontekst. Oddgeir bommer grovt, med vilje.

Jeg synes du bør skamme deg, men det er en annen sak.

Til poenget, jeg ble også tvunget til å synge på engelsk i skolen.

Mvh

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jasså Atle, du vil at jeg skal bli drept? Så det var ikke nok å kalle meg fascist og rasist?

Jeg kan ikke annet enn å ønske deg god bedring. Du blir kanskje voksen en gang.

T

Tølper

Gjest
oddgeir skrev:
Du blir kanskje voksen en gang.
Nok en bås jeg ikke vil være i. Nok en stereotyp jeg ikke vil reduseres til. Så la oss for all del håpe jeg aldri blir voksen.

Tølper skrev:
Oddgeir er nok stor nok gutt til å forstå at det ikke var ment som en oppfordring til selvmord [...].
Kom visst i skade for å overvurdere deg. Ingen stor bragd, men beklager likevel.

Mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja vi får da håpe Oddgeir ikke tar oppfordringen på alvor. Men at du gir uttrykk for å ønske liv av folk er jammen ikke noe å ta lett på, du plasserer deg selv i båser man helst ikke vil befinne seg.

Hvis du ikke klarer å uttrykke deg om hva du mener om andres vitser på bedre måter enn gjennom å hevde at du ønsker noen skal dø, bør du kanskje heller holde munn. Makan til lavmål.

Har du det samme forholdet til svenskevitser, molbovitser, blondinevitser og vitser om nordlendinger/sunnmøringer/ trøndere/bergensere og?

T

Tølper

Gjest
Komponenten skrev:
Ja vi får da håpe Oddgeir ikke tar oppfordringen på alvor. Men at du gir uttrykk for å ønske liv av folk er jammen ikke noe å ta lett på, du plasserer deg selv i båser man helst ikke vil befinne seg.

Hvis du ikke klarer å uttrykke deg om hva du mener om andres vitser på bedre måter enn gjennom å hevde at du ønsker noen skal dø, bør du kanskje heller holde munn. Makan til lavmål.

Har du det samme forholdet til svenskevitser, molbovitser, blondinevitser og vitser om nordlendinger/sunnmøringer/ trøndere/bergensere og?
Tølper skrev:
Rasistvitser kan være greit det, i riktig kontekst. Oddgeir bommer grovt, med vilje.
Tølper skrev:
Oddgeir er nok stor nok gutt til å forstå at det ikke var ment som en oppfordring til selvmord [...].
Deres skinnhellighet. Først så skriker du om ytringsfrihet for deg og dine medrasister. Og så blir du moralskt indignert om en neger eller undertegnede skulle finne på å bruke den til noe du ikke liker. Som å spøke på en måte du finner usmakelig, eller å være kritiske til "oss med hvit hud". Totalt latterlig.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har aldri sagt at ikke Ali skal få ytre seg, jeg sier bare at han ødelegger for seg selv og sin sak ved måten han gjorde det på, han har nå fått så å si alle i mot seg, det vil du se om du tar deg bryet med å lese nettdebatter andre steder enn her.

Å oppfordre noen til å ta liv av seg er langt over streken, jeg trodde faktisk ikke det var lov en gang.
Tror ingen oppfattet oppfordringen din som spøk, det var i alle fall ikke morsomt, bare tragisk.

Man må gjerne være kritiske til oss med hvit hud, men ikke samtidig som man mener man ikke også kan være kritiske til eller tulle med de med annen farge og, det er der du ikke klarer å henge med.
Kan du ikke bare glemme den fordømte fargen? Det er du som er så opphengt i den. Du ser jo på mennesker med annen farge som noen ynkelige stakkarer som ikke tåler verken spøk eller kritikk.

T

Tølper

Gjest
Komponenten skrev:
Jeg har aldri sagt at ikke Ali skal få ytre seg, jeg sier bare at han ødelegger for seg selv og sin sak ved måten han gjorde det på, han har nå fått så å si alle i mot seg, det vil du se om du tar deg bryet med å lese nettdebatter andre steder enn her.

Å oppfordre noen til å ta liv av seg er langt over streken, jeg trodde faktisk ikke det var lov en gang.
Tror ingen oppfattet oppfordringen din som spøk, det var i alle fall ikke morsomt, bare tragisk.

Man må gjerne være kritiske til oss med hvit hud, men ikke samtidig som man mener man ikke også kan være kritiske til eller tulle med de med annen farge og, det er der du ikke klarer å henge med.
Kan du ikke bare glemme den fordømte fargen? Det er du som er så opphengt i den. Du ser jo på mennesker med annen farge som noen ynkelige stakkarer som ikke tåler verken spøk eller kritikk.
Om, i konteksten, å anbefale noen å ta ut bilen for en haider på spøk på et internettfora er hva du definerer som en tragedie så kanskje du har levd et alt for isolert liv, noe som også vil forklare fremmedfrykten du er rammet av. Hold nå opp før jeg mister håret. Slutt også å tilskrive meg meninger som er like platte og endimensjonale som dine egne. Takk.

Det er sikkert ulovlig hva jeg har gjort ja, du burde sikkert ringe snuten for å finne ut av det.

Arg.

T

Tølper

Gjest
Lurer også på leseferdighetene deres,

Tølper skrev:
Dette er tredje gang jeg siterer meg selv på det så langt.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.086
How can people be so heartless
How can people be so cruel
Easy to be hard
Easy to be cold

How can people have no feelings
How can they ignore their friends
Easy to be proud
Easy to say no

And especially people
Who care about strangers
Who care about evil
And social injustice
Do you only
Care about the bleeding crowd?
How about a needing friend?
I need a friend

How can people be so heartless
You know I'm hung up on you
Easy to give in
Easy to help out

And especially people
Who care about strangers
Who say they care about social injustice
Do you only
Care about the bleeding crowd
How about a needing friend?
I need a friend

How can people have no feelings
How can they ignore their friends
Easy to be hard
Easy to be cold
Easy to be proud
Easy to say no​

T

Tølper

Gjest
How I don't know how to sing. I can barely play this thing. But you never seem to mind, and you tell me to fuck off when I need somebody to. How you make me laugh so hard. How whole years refuse to stay where we told them to, bad dog, locked up whining in a word or a misplaced souvenir. How the past chews on your shoes, and these memories lick my ear. How we waste our precious time marching in the picket lines that surround those striking hearts. How the time is never now, and we know who we should love, but we're never certain how. I know you might roll your eyes at this, but I'm so glad that you exist.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Ja, vi hater Sverige

Sverige preges fortsatt av sine gamle antidemokratiske tradisjoner. Demokratisering mer enn 100 år etter Norge (parlamentarisme ble først innført på 1920-tallet). Enorm klasseforskjell inntil siste 40 år, landadel hadde enorm makt. Massiv sympati for Hitlertyskland (snudde gradvis etter Stalingrad). Tyske transporttog sluppet gjennom til Narvikfronten. Hyklerstaten under Palme. I dag kvalmende politisk korrekthet.
Fy og føy for et land!
Sverige vil aldri være noe ideal (unnatt trøndere og østlendinger).

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
938
Sweden (All Quiet On The Eastern Front)

Let me tell you about Sweden
Only country where the clouds are interesting
Big brother says it's the place to go

Too much time to think, too little to do
Too much time, too little to do
'Cos it's all quiet on the Eastern front

Fluctuations at a minimum
Hypochondriac tombstone
Sense of humour's gone astray somewhere

Too much time, too little to do
'Cos it's all quiet on the Eastern front

Cumulus nimbus floats by

Fluctuations at a minimum
Hypochondriac tombstone
Big brother says it's the place to go

It's all quiet on the Eastern front
(All quiet on the Eastern front)
(All quiet on the Eastern front)
It's all
Quiet

The Stranglers 1978

T

Tølper

Gjest
Zomby_Woof skrev:
BBking skrev:
Tølper skrev:

Mvh
I D I O T
Enig, for en gangs skyld. ;D
Var dessverre spydig mot feil person her. Beklager, men jeg husker ikke hvem du er eller hva du står for godt nok til å komme med en vittig kontra. Håper du klarer deg uten. Igjen, beklager.

Mvh

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.931
Torget vurderinger
0
Tølper skrev:
Spiralis skrev:
Kanskje du kan sitte på med oddgeir.
Takk som byr unge mann!! Oddgeir er en hygelig dannet person så det kunne nok hatt noe for seg. ;) Forøvrig mistenker jeg ikke Oddgeir for å råkjøre i fylla, slik at en Haidertur i bilen for oss nok ville være en sightseeing mens vi sang Østerrikske "lieder" omkapp med bilstereoen. :D

Men om du ikke har store motforestillinger så tror jeg at både Oddgeir og jeg nok heller hadde lagt turen til en hyggelig sommerdag på fjorden i Oddgeirs utmerkede båt. ;D

For øvrig skal jeg benytte anledningen til å bryte en av "Netthøflighets reglene" da du allerede har passert grensen for god folkeskikk med god margin. Jeg bruker vanligvis ikke påpeke skrivefeil eller andre ortografiske / gramatikalske blundere som meningsmotstandere gjør seg skyldige i. Men for deg skal jeg gjøre et unntak: En "haidertur" bør vel skrives slik: "Haidertur" med stor "H". Haider er jo som kjent et egennavn. ::)

T

Tølper

Gjest
Spiralis skrev:
For øvrig skal jeg benytte anledningen til å bryte en av "Netthøflighets reglene" da du allerede har passert grensen for god folkeskikk med god margin. Jeg bruker vanligvis ikke påpeke skrivefeil eller andre ortografiske / gramatikalske blundere som meningsmotstandere gjør seg skyldige i. Men for deg skal jeg gjøre et unntak: En "haidertur" bør vel skrives slik: "Haidertur" med stor "H". Haider er jo som kjent et egennavn. ::)
Trodde det ble haidertur jeg altså. F.eks. harrytur ikke Harrytur. Men rettskrivning er ikke min sterkeste side, så jeg ser ikke bort ifra at du kan ha rett.

Mvh

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Det meste er vel ikke din sterke side, er det vel Tølper? ;D

T

Tølper

Gjest
LydMekk skrev:
Det meste er vel ikke din sterke side, er det vel Tølper? ;D
Er altfor opptatt med å prøve å finne ut av hva sosialkonstruktivisme er til å senke meg ned til ditt nivå akkurat nå, jeg skal prøve hardere neste gang. Ha en flott dag!

Mvh

T

Tølper

Gjest
Bjørnh vet sikkert en hel del om sosialkonstruktivisme.

Mvh

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Gjestemedlem skrev:
Huffda. Det skyldes nok alle negrene da har importert. :eek:
Kulturkollisjon?

Legg merke til økningen i voldtekter de siste årene.

EngelholmAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2007
Antall liker
1
Syftar denna tråd på att ena Norge? Syftar tråden till att svartmåla Sverige? Syftar tråden till att peka på att (även) Sverige har problem?

PS. Inget svensk hififora har en Norge-tråd... ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
EngelholmAudio skrev:
Syftar denna tråd på att ena Norge? Syftar tråden till att svartmåla Sverige? Syftar tråden till att peka på att (även) Sverige har problem?

Til tross for den noe vilkledende overskriften har nok ikke denne tråden mye med Sverige å gjøre er jeg redd. Det kan vel mer summeres som en "se hvor ille det kan gå hvis vi tillater folk som ikke er er ariske vestlige kristne å spankulere fritt i våre byer uten verge eller eskorte tråd". :eek:

EngelholmAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2007
Antall liker
1
Gjestemedlem skrev:
EngelholmAudio skrev:

Til tross for den noe vilkledende overskriften har nok ikke denne tråden mye med Sverige å gjøre er jeg redd. Det kan vel mer summeres som en "se hvor ille det kan gå hvis vi tillater folk som ikke er er ariske vestlige kristne å spankulere fritt i våre byer uten verge eller eskorte tråd". :eek:
Usch fy faan - det låter både illa och helt fel!

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Gjestemedlem skrev:
EngelholmAudio skrev:

En liten korreksjon, siden det var jeg som startet tråden.
Tråden er ment å vise den negative utviklingen ukontrollert innvandring fra ikkevestlige kulturer kan ha på samfunnet. Siden de politisk korrekte ikke vil ta et oppgjør med dette, vil denne utviklingen aksellerere i såvel Sverige som i resten av Europa. Denne utviklingen vil etterhvert også komme tilsyne i Norge. Det eneste landet, enn så lenge, som tar dette på alvor er Danmark.
Den gallopperende økningen i voldtekter man kan se fra grafene over, kan ene og alene tilskrives denne innvandringen.
På noen skoler i Sverige leier man nå inn vaktselskaper for å beskytte jenter mot trakassering fra fremmedkulturelle unge menn. Det er dette jeg vil belyse, for snart blir dette normalen i Norge også.
Er det en slik utvikling vi vil ha?

EngelholmAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2007
Antall liker
1
oddgeir skrev:
Gjestemedlem skrev:
EngelholmAudio skrev:

En liten korreksjon, siden det var jeg som startet tråden.
Tråden er ment å vise den negative utviklingen ukontrollert innvandring fra ikkevestlige kulturer kan ha på samfunnet. Siden de politisk korrekte ikke vil ta et oppgjør med dette, vil denne utviklingen aksellerere i såvel Sverige som i resten av Europa. Denne utviklingen vil etterhvert også komme tilsyne i Norge. Det eneste landet, enn så lenge, som tar dette på alvor er Danmark.
Den gallopperende økningen i voldtekter man kan se fra grafene over, kan ene og alene tilskrives denne innvandringen.
På noen skoler i Sverige leier man nå inn vaktselskaper for å beskytte jenter mot trakassering fra fremmedkulturelle unge menn. Det er dette jeg vil belyse, for snart blir dette normalen i Norge også.
Er det en slik utvikling vi vil ha?
Usch nej absolut inte.

Å andra sidan vill jag inte ha en utveckling där människor hittar syndabockar att lägga skylden på. Statistiskt sett är detta människor som är lågutbildade, dåliga på att dra säkra slutsatser, dåliga på att tänka abstrakt, dåliga på...Men varför lita på statistiken? ;)

Topp Bunn