T
TT.
Gjest
Jeg er absolutt ikke sinna i dag. Har det veldig bra. Kjenner jorwed litt og en bergenser av hans kaliber, tåler såpass 
|
OMG, tenk å ha råd til denne da. Har du forresten sett curved TV på vegg hjemme hos folk? Butikkene sier det ser j.... ut, og at det bør stå på en benk. Noen tanker om det?denne fristet
Bestille fra stresslessen og få den levert på døra, kø og dritt det gidder jeg ikke
Samsung Curved 78" 3D Smart LED-TV UE78JS9505XXE - TV - Elkj�p
Komplett har mye bra. Herlig med Black Friday, og se hvor sprø folk blir.
Syns det var greie tilbud hos cdon i år.Har bestilt 9 lp'er og 2 cd'er for tilsammen 1380 kr.Hadde et par rabattkoder liggende og det er fri frakt.Bestilte bare plater som de hadde på lager,så da regner jeg med at jeg kan glede meg til disse kommer til neste helg.Dessuten fin dag for å handle julegaver på.Men hadde aldri orket meg ut til et kjøpesenter i dag.Desperate folk som nærmest sloss for en moccamaster.Ja ser de har bra tilbud på vinyl-utgaven av Adele sitt siste album - 25 - Vinyl LP - Adele - Musikk - CDON.COMCDON.No har noen svært gode tilbud på Vinyl og Musikk generelt nå!Har allerede bestilt en god del!
![]()
Ikke vært spesielt fan av hu før, men den Hello er jo ganske fin i alle fall![]()
Skremmende. Det var over 1km kø nordfra på E6 mellom Ås og Vestby. Fullstendig kaos. I flg Vestby Avis.Det var et lite innslag på Dagsrevyen fra et kjøpesenter (Vestby?). En flokk sultne grevlinger oppfører seg bedre enn de menneskene som stormet kjøpesenteret
Jeg synes faktisk det er direkte ubehaglig å se voksene folk oppføre seg på denne måten.Det var et lite innslag på Dagsrevyen fra et kjøpesenter (Vestby?). En flokk sultne grevlinger oppfører seg bedre enn de menneskene som stormet kjøpesenteret
Kjøpte en bunke plater der jeg også; ser ut til at det kanskje er litt tilbake til 'good old days' når det gjelder vinyl også når det gjelder muligheten for å kjøpe billige plater ala 'nice price' et al ...Syns det var greie tilbud hos cdon i år.Har bestilt 9 lp'er og 2 cd'er for tilsammen 1380 kr.Hadde et par rabattkoder liggende og det er fri frakt.Bestilte bare plater som de hadde på lager,så da regner jeg med at jeg kan glede meg til disse kommer til neste helg.Dessuten fin dag for å handle julegaver på.Men hadde aldri orket meg ut til et kjøpesenter i dag.Desperate folk som nærmest sloss for en moccamaster.Ja ser de har bra tilbud på vinyl-utgaven av Adele sitt siste album - 25 - Vinyl LP - Adele - Musikk - CDON.COMCDON.No har noen svært gode tilbud på Vinyl og Musikk generelt nå!Har allerede bestilt en god del!
![]()
Ikke vært spesielt fan av hu før, men den Hello er jo ganske fin i alle fall![]()
mvh.s,
Tidal har 4 mnd for prisen sv 1 måned for alle som har abonnert på dette tidligere - gjelder også hi-fi
Sliter litt med curved, så står derfor over denne gang, selv om det var et jævlig bra tilbud 8)OMG, tenk å ha råd til denne da. Har du forresten sett curved TV på vegg hjemme hos folk? Butikkene sier det ser j.... ut, og at det bør stå på en benk. Noen tanker om det?denne fristet
Bestille fra stresslessen og få den levert på døra, kø og dritt det gidder jeg ikke
Samsung Curved 78" 3D Smart LED-TV UE78JS9505XXE - TV - Elkj�p
Og når NRK snakker med de så skjønner du hvorfor de oppfører seg slik - det ER grevlinger, i alle fall har de grevling hjerne. Sjelden hørt så mye dumt sagt på så kort tid på radio.Jeg synes faktisk det er direkte ubehaglig å se voksene folk oppføre seg på denne måten.Det var et lite innslag på Dagsrevyen fra et kjøpesenter (Vestby?). En flokk sultne grevlinger oppfører seg bedre enn de menneskene som stormet kjøpesenteret
Har ikke noe i mot Black Friday, men når folk oppfører seg slik blir det ganske usmakelig.
Hven hadde tilbud på den?og m waters folk singer, begge på AP45![]()
Litt pussig.Jeg gikk inn igjen på cdon med kalkulator nå og så på prisene.Jeg sparte 797 kr. på mine platekjøp i går.Endte opp med 4 lp plater fra cdon og sparte hele 35kr.![]()
ingen. Svart henviste til vinylen bare.....Hven hadde tilbud på den?og m waters folk singer, begge på AP45![]()
Det var nok plater som var priset ned fra før, for den dyreste kostet 120kr eller noe sånn. Det sto når jeg betalte at jeg hadde spart 35kr, men det var jo gratis frakt også.Litt pussig.Jeg gikk inn igjen på cdon med kalkulator nå og så på prisene.Jeg sparte 797 kr. på mine platekjøp i går.Endte opp med 4 lp plater fra cdon og sparte hele 35kr.![]()
mvh.s,
Ok, da er jeg rolig. Redd jeg hadde gått glipp av noeingen. Svart henviste til vinylen bare.....Hven hadde tilbud på den?og m waters folk singer, begge på AP45![]()
Jeg gikk for det tilbudet.25% hos PK blir jo ca en tusing i avslag?Jeg er klar for heftig rabatt på Sennheiser Momentum Wireless...
Det var i hvert fall nok til å friste meg i februar.
Jeg håper det. Står ikke noe om versjon på siden til PK. Får sjekke produkt nr. når de kommer i hus.Det gikk jeg for i februar også. Med unntak av 22,50 fikk jeg igjen pengene mine da jeg solgte de i september. Er dette den oppgraderte versjonen som ikke hikker når det er andre BT-enheter i nærheten?