Hi-Fi forretninger Svart Fredag! (Black Friday)

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.401
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Jeg er absolutt ikke sinna i dag. Har det veldig bra. Kjenner jorwed litt og en bergenser av hans kaliber, tåler såpass ;)
 

Focalius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.02.2009
Innlegg
1.242
Antall liker
488
Sted
Arendal
Torget vurderinger
5

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Kan dere som har så utrolig mye å si om BF starte egen tråd, eller finne på noe annet. Kun tips om tilbud var vel meningen, ELLER????
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.060
Antall liker
7.909
Torget vurderinger
12
All denne klaginga overalt. Jeg har bestemt for at jeg ikke skal bli gammel med munnvikene fastgrodd nedadvendt. Black friday materialiserte seg i form av 11 album på vinyl derav hugh masekela og m waters folk singer, begge på AP45 :)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.266
Antall liker
11.001
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Komplett har mye bra. Herlig med Black Friday, og se hvor sprø folk blir.
Jeg er en guttunge på sånt, syns det er gøy. Eller en handlingens mann, som jeg kaller det.
Fyrte til med en bestilling på en saftig gaming laptop til ungkalven.
Skikkelig verktøy er halve jobben, og halve moroa. Både for gammel og ung :cool:

Og så stikker jeg innom Elkjøp på veien hjem og plukker med meg WD 5TB ekstern disk til 999.
 
  • Liker
Reaksjoner: TT.

TrondW

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2012
Innlegg
543
Antall liker
162
Sted
Bergenser i Ålesund
Noen som har sett tilbud på DAB+ radio, gjerne med nettverk i tillegg? ha digital eller analog ut så den kan kobles til hovedanlegg. Og selvsagt være nesten gratis... ;)
 

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
4.390
Antall liker
316
Torget vurderinger
3
Det er jo fornedrende å stå i kø og kanskje havne i slåsskamp for en utdatert flatskjerm. Riktignok velger folk det selv, men man trenger ikke å tilrettelegge for folks dårlige dømmekraft. I England har flere butikker begynt å tvile på om dette var så lurt:

http://nyti.ms/1jmeY0B
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
CDON.No har noen svært gode tilbud på Vinyl og Musikk generelt nå! ;) Har allerede bestilt en god del! :cool:
Ja ser de har bra tilbud på vinyl-utgaven av Adele sitt siste album - 25 - Vinyl LP - Adele - Musikk - CDON.COM
Ikke vært spesielt fan av hu før, men den Hello er jo ganske fin i alle fall :)
Syns det var greie tilbud hos cdon i år.Har bestilt 9 lp'er og 2 cd'er for tilsammen 1380 kr.Hadde et par rabattkoder liggende og det er fri frakt.Bestilte bare plater som de hadde på lager,så da regner jeg med at jeg kan glede meg til disse kommer til neste helg.Dessuten fin dag for å handle julegaver på.Men hadde aldri orket meg ut til et kjøpesenter i dag.Desperate folk som nærmest sloss for en moccamaster.

mvh.s,
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.103
Antall liker
9.407
Det var et lite innslag på Dagsrevyen fra et kjøpesenter (Vestby?). En flokk sultne grevlinger oppfører seg bedre enn de menneskene som stormet kjøpesenteret
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.401
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Det var et lite innslag på Dagsrevyen fra et kjøpesenter (Vestby?). En flokk sultne grevlinger oppfører seg bedre enn de menneskene som stormet kjøpesenteret
Skremmende. Det var over 1km kø nordfra på E6 mellom Ås og Vestby. Fullstendig kaos. I flg Vestby Avis.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Det var et lite innslag på Dagsrevyen fra et kjøpesenter (Vestby?). En flokk sultne grevlinger oppfører seg bedre enn de menneskene som stormet kjøpesenteret
Jeg synes faktisk det er direkte ubehaglig å se voksene folk oppføre seg på denne måten.
Har ikke noe i mot Black Friday, men når folk oppfører seg slik blir det ganske usmakelig.
 

Funk4Ever

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2014
Innlegg
177
Antall liker
91
Sted
Oslo
Sykt mange ræva tilbud i dag. De fleste av kjedene kjører jo ikke annet enn vanlige rabatter. Der sparte jeg de pengene.
 

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
CDON.No har noen svært gode tilbud på Vinyl og Musikk generelt nå! ;) Har allerede bestilt en god del! :cool:
Ja ser de har bra tilbud på vinyl-utgaven av Adele sitt siste album - 25 - Vinyl LP - Adele - Musikk - CDON.COM
Ikke vært spesielt fan av hu før, men den Hello er jo ganske fin i alle fall :)
Syns det var greie tilbud hos cdon i år.Har bestilt 9 lp'er og 2 cd'er for tilsammen 1380 kr.Hadde et par rabattkoder liggende og det er fri frakt.Bestilte bare plater som de hadde på lager,så da regner jeg med at jeg kan glede meg til disse kommer til neste helg.Dessuten fin dag for å handle julegaver på.Men hadde aldri orket meg ut til et kjøpesenter i dag.Desperate folk som nærmest sloss for en moccamaster.

mvh.s,
Kjøpte en bunke plater der jeg også; ser ut til at det kanskje er litt tilbake til 'good old days' når det gjelder vinyl også når det gjelder muligheten for å kjøpe billige plater ala 'nice price' et al ... :)
 

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.948
Antall liker
1.312
Endte opp med 4 lp plater fra cdon og sparte hele 35kr. :p
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.270
Antall liker
3.294
Torget vurderinger
49
denne fristet :)
Bestille fra stresslessen og få den levert på døra, kø og dritt det gidder jeg ikke ;)
Samsung Curved 78" 3D Smart LED-TV UE78JS9505XXE - TV - Elkj�p
OMG, tenk å ha råd til denne da. Har du forresten sett curved TV på vegg hjemme hos folk? Butikkene sier det ser j.... ut, og at det bør stå på en benk. Noen tanker om det?
Sliter litt med curved, så står derfor over denne gang, selv om det var et jævlig bra tilbud 8)
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.266
Antall liker
1.168
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Det var et lite innslag på Dagsrevyen fra et kjøpesenter (Vestby?). En flokk sultne grevlinger oppfører seg bedre enn de menneskene som stormet kjøpesenteret
Jeg synes faktisk det er direkte ubehaglig å se voksene folk oppføre seg på denne måten.
Har ikke noe i mot Black Friday, men når folk oppfører seg slik blir det ganske usmakelig.
Og når NRK snakker med de så skjønner du hvorfor de oppfører seg slik - det ER grevlinger, i alle fall har de grevling hjerne. Sjelden hørt så mye dumt sagt på så kort tid på radio.

Selv sto jeg over hele greia. Skryr disse amerikanske greiene Black Friday, Halloween med mer som pesten.
 
Sist redigert:

johnsen90

Medlem
Ble medlem
13.09.2015
Innlegg
24
Antall liker
3
Sted
Grålum
Var det egentlig noen bra tilbud fra Hifiklubben? Siden deres var jo nede nesten hele fredagen. Kom meg ikke inn en gang.
 
G

Gasolin

Gjest
Jeg liker black friday og gode tilbud;)
Litt i overkant mye reklame på tv og radio men men....
 
Sist redigert:

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.948
Antall liker
1.312
Endte opp med 4 lp plater fra cdon og sparte hele 35kr. :p
Litt pussig.Jeg gikk inn igjen på cdon med kalkulator nå og så på prisene.Jeg sparte 797 kr. på mine platekjøp i går.

mvh.s,
Det var nok plater som var priset ned fra før, for den dyreste kostet 120kr eller noe sånn. Det sto når jeg betalte at jeg hadde spart 35kr, men det var jo gratis frakt også.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Er det en ren konspirasjonsteori å antyde at nettsider som er nede før BF fristen kan være gjort med fullt overlegg?
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.060
Antall liker
7.909
Torget vurderinger
12
Det gikk jeg for i februar også. Med unntak av 22,50 fikk jeg igjen pengene mine da jeg solgte de i september. Er dette den oppgraderte versjonen som ikke hikker når det er andre BT-enheter i nærheten?
 

PowerMetal

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2010
Innlegg
1.925
Antall liker
1.241
Torget vurderinger
2
Det gikk jeg for i februar også. Med unntak av 22,50 fikk jeg igjen pengene mine da jeg solgte de i september. Er dette den oppgraderte versjonen som ikke hikker når det er andre BT-enheter i nærheten?
Jeg håper det. Står ikke noe om versjon på siden til PK. Får sjekke produkt nr. når de kommer i hus.
 

skranglefant

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.11.2015
Innlegg
2.656
Antall liker
4.302
Sted
Bartistan
Mine har aldri krangla med andre BT-enheter i nærheten, og her i kåken er det en og annen.
Det kan like godt gå bra.
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.060
Antall liker
7.909
Torget vurderinger
12
Håper og tror det samme. Mine var litt kilne og jeg fikk en og annen glitch. Sennheiser stoppet også produksjonen av disse en periode for å forbedre de da de kunne reagere på andre bt-enheter.
 

skranglefant

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.11.2015
Innlegg
2.656
Antall liker
4.302
Sted
Bartistan
Nå bikker tråden over i Momentumhjørnet, men de eneste glitchene jeg opplevde var med min gamle Sony ZR mens beskyttelsesplastfolien rundt metalldelen av klokkene fremdeles satt på.
 
Topp Bunn