Hi-Fi forretninger Svart Fredag! (Black Friday)

The Last One

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2014
Innlegg
2.687
Antall liker
1.842
Sted
Trondheim.

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.258
Antall liker
9.047
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Spacegarden vil nok kjøre 50-60% på en del utstyr.. kommer vel noe info snart :)
 

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Innlegg
1.103
Antall liker
213
Torget vurderinger
4
"Opptil 50%" på Argon (klubbens eget merke) høyttalere, et par utgående steaming produkter og en NAD FM radio.
Hi-Fi Klubbens sine tilbud er jo en vits.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
"Opptil 50%" på Argon (klubbens eget merke) høyttalere, et par utgående steaming produkter og en NAD FM radio.
Hi-Fi Klubbens sine tilbud er jo en vits.

Det er nok de færreste som gir dramatiske prisavslag på kurante produkter som selger bra til veil. pris.
 

Kanki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.08.2014
Innlegg
219
Antall liker
63
"Opptil 50%" på Argon (klubbens eget merke) høyttalere, et par utgående steaming produkter og en NAD FM radio.
Hi-Fi Klubbens sine tilbud er jo en vits.

Det er nok de færreste som gir dramatiske prisavslag på kurante produkter som selger bra til veil. pris.
Enig, og jeg tror det er få som er naive her, men det får da være grenser. Disse tilbudene til Klubben er faktisk en vits.
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.868
Antall liker
17.447
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Hifiklubben kjører tilbud på en Sony 55 9005. (Husker ikke hele modell betegnelsen) denne koster over 22k i dag. Samme TV som både Lefdal og Elkjøp kjører kampanje på til 14.990,-
Så da bare lener jeg meg tilbake og ventet på den prisen :)
Skal ha...
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.388
Antall liker
83.903
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Er ikke den sorte fredagen bare en måte å få ut utgående modeller på?
 

The Last One

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2014
Innlegg
2.687
Antall liker
1.842
Sted
Trondheim.
For min egen del så er jeg ute etter en ny DAC.

Prikken over Ien hadde vært en Marantz HD-DAC1 til vintage oppsettet.
 

Stigimon

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.02.2005
Innlegg
522
Antall liker
304
Sted
Hommersåk
Torget vurderinger
26
For min egen del så er jeg ute etter en ny DAC.

Prikken over Ien hadde vært en Marantz HD-DAC1 til vintage oppsettet.
Skulle likt å høre den DACen jeg og. Kan ellers anbefale Pioneer U-05. Den er i tilleg til å være god DAC, både god både pre og hodetelefonforsterker. Har jo sett at du vurderer et headsettoppsett også. Men headamp er det jo i Marantzen også.
Valfy selger min gamle U-05 her inne. Kan passe fint utseendemessig i vintage opsett den og. Meget pen og er bygd som en tanks.
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.868
Antall liker
17.447
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Er ikke den sorte fredagen bare en måte å få ut utgående modeller på?
Nei, ikke i utgangspunktet TT.
Men noen benytter seg nok av muligheten. Og det er jo helt ok? Fjorårets toppmodell til halv pris er vel et godt kjøp :) Jeg skal handle ny tv og den jeg ikke hadde råd til i fjor kommer i år til levelig pris :)
 
  • Liker
Reaksjoner: TT.

The Last One

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2014
Innlegg
2.687
Antall liker
1.842
Sted
Trondheim.
Mala har oppdatert hjemmesiden.

Funk:

-20% på alle modeller inkludert achromat (18-20stk achromat er bestilt)


LM:

LM 502CA til 10 999kr

LM 218ia til 23 999kr
LM 501ia til 27 999kr
LM 219IA til 45 999kr (levering desember)
Øvrige modeller: -15%

Aune:

X1 PRO: 1399kr

T1 MK2: 1399kr
X1S: 2299kr

Neotech:

NEI-3001 signalkabler: 1799kr/par (veil 2399kr)

NEI-3003 signalkabler: 899kr/par (veil 1199kr)
NES-5001 høyttalerkabler: 1199kr/par (veil 1499kr/par)
NES-3005 høyttalerkabler: 2199kr/par (veil 2899kr)
NEP-3003 strømkabler: 1299kr/stk (veil 2299kr)
NEVD-2001 coax kabel sølv: 999kr/stk (veil 1499kr)
NEVD-5001 coax kabel: 399kr/stk
NETS-003: 399kr/stk
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.069
Antall liker
3.750
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Jeg vil ha alt jeg har lyst på til halv pris eller billigere denne dagen. De som ikke gir meg sånne priser er teite. Dette er trossalt en lang og stolt handelstradisjon her i landet, og det er direkte flaut om ikke alle bedrifter er med på dette og amputerer prisene med voldsom entusiasme.



Nei vent. Det var jo feil.
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
En fin dag å være raka fant på.Skal handle litt hifi før jul.Men har bestemt meg,så det blir ikke noe tilfeldige greier bare fordi det er billig.

mvh.s,
 

Edorfnaj

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.02.2013
Innlegg
359
Antall liker
150
Sted
Sandnes (Rogaland)
Torget vurderinger
7
For min egen del så er jeg ute etter en ny DAC.

Prikken over Ien hadde vært en Marantz HD-DAC1 til vintage oppsettet.
Disse dukker opp på brukten til greie priser med jevne mellomrom. Kjøpte selv min egen her på sentralen i perfekt stand.

Men kan du få en helt ny til en god "Black Friday pris" så er jo ikke det et minus :)
 

Kanki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.08.2014
Innlegg
219
Antall liker
63
Gode tilbud hos Mala i hvert fall, men det er jo litt bittert at Black Friday-prisene de har nå ligger på omtrent det samme nivået (litt høyere til og med?) som før kronen gjorde et svalestup. Dette er selvsagt ikke Mala sin feil. :)
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.868
Antall liker
17.447
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97

Lydnisse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2010
Innlegg
158
Antall liker
71
Torget vurderinger
2
Jeg vil ha alt jeg har lyst på til halv pris eller billigere denne dagen. De som ikke gir meg sånne priser er teite. Dette er trossalt en lang og stolt handelstradisjon her i landet, og det er direkte flaut om ikke alle bedrifter er med på dette og amputerer prisene med voldsom entusiasme.



Nei vent. Det var jo feil.
De kan jo bare holde kjeft og forbigå dagen i stillhet da, i stedet for å komme med patetiske dustetilbud.
 

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
Jeg vil ha alt jeg har lyst på til halv pris eller billigere denne dagen. De som ikke gir meg sånne priser er teite. Dette er trossalt en lang og stolt handelstradisjon her i landet, og det er direkte flaut om ikke alle bedrifter er med på dette og amputerer prisene med voldsom entusiasme.



Nei vent. Det var jo feil.
De kan jo bare holde kjeft og forbigå dagen i stillhet da, i stedet for å komme med patetiske dustetilbud.
Dustetilbud? :)
Alle kan sikkert holde kjeft og forbi gå det meste i stillhet; men det passer kanskje ikke helt med 'diskusjonsforum' den tanken der?
 

Lydnisse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2010
Innlegg
158
Antall liker
71
Torget vurderinger
2
Jeg vil ha alt jeg har lyst på til halv pris eller billigere denne dagen. De som ikke gir meg sånne priser er teite. Dette er trossalt en lang og stolt handelstradisjon her i landet, og det er direkte flaut om ikke alle bedrifter er med på dette og amputerer prisene med voldsom entusiasme.



Nei vent. Det var jo feil.
De kan jo bare holde kjeft og forbigå dagen i stillhet da, i stedet for å komme med patetiske dustetilbud.
Dustetilbud? :)
Alle kan sikkert holde kjeft og forbi gå det meste i stillhet; men det passer kanskje ikke helt med 'diskusjonsforum' den tanken der?
Jeg mener jo selvfølgelig butikkene da. Jeg tiltaler ikke AndersR med De... Hahaha!!
 

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
Jeg vil ha alt jeg har lyst på til halv pris eller billigere denne dagen. De som ikke gir meg sånne priser er teite. Dette er trossalt en lang og stolt handelstradisjon her i landet, og det er direkte flaut om ikke alle bedrifter er med på dette og amputerer prisene med voldsom entusiasme.



Nei vent. Det var jo feil.
De kan jo bare holde kjeft og forbigå dagen i stillhet da, i stedet for å komme med patetiske dustetilbud.
Dustetilbud? :)
Alle kan sikkert holde kjeft og forbi gå det meste i stillhet; men det passer kanskje ikke helt med 'diskusjonsforum' den tanken der?
Jeg mener jo selvfølgelig butikkene da. Jeg tiltaler ikke AndersR med De... Hahaha!!
:) Ser at jeg blingset litt; og det var jo enda godt! Du får ha meg unnskyldt! :)
 

skranglefant

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.11.2015
Innlegg
2.657
Antall liker
4.304
Sted
Bartistan
Jeg fant Springsteens rettrundthjørnetkommende The River-boks prismessig spiselig med 25% hos Klatepompaniet :cool:
 

PowerMetal

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2010
Innlegg
1.940
Antall liker
1.277
Torget vurderinger
2
Jeg er klar for heftig rabatt på Sennheiser Momentum Wireless...

Var spenstig det på Hifiklubben. Manglet bare en FM-radio, et par veggfester og noen bananplugger? :)
 

Valfy

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
2.428
Antall liker
2.577
Torget vurderinger
30
En kompis kjøpte denne sist vi var på guttetur til Hemsedal. Spiller overraskende høyt og fyldig. Langt fra skarpt og skrikete, som man forventer i prisklassen (om det kan kalles det). Den hadde ingen problemer med å fylle et helt butikklokale med musikk.
 
Topp Bunn