Sorry feil bilde...
samme hjørne etter samme strøk
samme hjørne etter samme strøk
Vedlegg
-
120 KB Visninger: 589
Blåsing er tingen.niks blåse har aldri lært meg det og synes ikke bafflene egner seg til å øve på. Jeg bruker en rulle og noen gode pensler og legger det tynnt på pusser med fint papir imellom og går sakte frem
Klassisk den der... ikke høre på Sluket, neida, bare morro å pusle litt med lit maling! Så dukker VIRKELIGHETEN opp..niks skrot (nesten , men uten dør)
Jan: selv om jeg har lært en del av dette, og selv om jeg liker å pusle med slike ting, så kommer jeg nok til å følge rådet du gav om lakkering hos proff en annen gang
Ellers har jeg koplet inn B5 , driver bassene med to el34 pp monoblokker og 215 med 13e1se. Det blir fett med en ekstra 15" as is må bredbåndselementet dempes 5db i B5.
Har du fått waveguidene dine ?
Forsterker til de to parallellkoplede 400 exc...
hvor kraftig bør den være ?
det deles rundt 200 hz ca
jeg har noen rørforsterkere slentrende rundt her, men de har stort sett custom opt er med singel 8 ohms tap
det tar litt tid å få viklet noe og kanskje burde jeg tenke igjennom hvordan de to 400 exc ene i dette oppsettet best kan drives før jeg hiver meg rundt og bestiller noe.
i førsteomgang har jeg et pass b.. Delefilter, senere blir det kanskje en annen løsning
Innspill og betraktninger mottaes med takk..
Men... men det var jo da jeg fikk den opp!Sår jeg ????
Av at du sa det som selv en nesten blind kunne se ?
Jeg tar nesten alltid dårlige bilder jeg, har ikke blikket til å se hva som blir bra før jeg knipser. Å se etterpå er mye lettere...
Jeg liker underteksten din. Leser den for guttene minst en gang om dagen, synd du ikke fikk den opp for noen år siden....