Den målingen sier vel det meste. Her prioriteres kvantitet før kvalitet.
Hvor mye lavere er bass-nivået på den korrekte målingen?
Hva i helvette mener du med det , dette var før målinger når jeg holdt på og få inn plater og dsp i mellom , jeg fikk tatt noen målinger etter jeg fikk det på plass og kurven ble bra , men som sagt krasjet pcen og mistet alle rew målingene mine. Når jeg målte med rew var jeg oppe i 85-90 db er det jeg bruker , bassen ble jævlig bra der oppe + jeg var heldig og få helt nede i 10 Hz er ikke mange som har det. Har vert noen kompiser innom også for noen har vert ute etter subber og jeg fikk bra tilbake mld om at jeg hadde gjort en bra jobb , er kjekt og få slike tilbake mld særlig til en av dem for han er så pirkete på bassen , men jeg fikk tommelen opp for godt arbeid.
Imagine
he he he, pass på hjertet og husk at det bare handler om lyd.
målingen din har et ekstremt høyt nivå nedover, ikke rart kompisene gliser. dette kalles imponatorbass, og er veldig morsomt noen ganger, har en innstilling med noe liknende som er stas på noen sanger, men liker generelt mindre og glattere stigning nedover enn du viser her. du får bare tilstå at du er et basshode. ingen skam i det.
prøv å avinstallere rew, så avinstallerer du java, laste ned siste versjon av både java og rew, installere begge og prøve igjen.