Alt til hus og bolig Strømprisene?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    2.769
    Torget vurderinger
    1
    Om denne servicen er nødvendig eller ei er jo da spørsmålet. Jeg forstår fra andre at dette er helt normalt. Mange tar også service på luft/luft pumper. Når man først skal ha fagfolk hjem så synes jeg ikke 3000 kr er noe spesielt dyrt, men det er klart at det er mye billigere å droppe det.

Uansett så er totalbildet dette: en svært kostbar installasjon som aldri kan gå i pluss økonomisk. Det er heller ikke noe bedre komfor av dette. Man skaffer seg derfor en dyr mekanisk innretning som egentlig kun gir ulemper både praktisk og økonomisk. Dessverre kunne jeg ikke nok om dette under byggeprosjektet mitt og siden «alle» sa at dette var best så gikk jeg for det. Er dessverre så mange andre ting å tenke på i en slik prosess så dette gikk på autopilot.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    13.389
    Sted
    Trondheim
    Ja, komforten kommer fra den gulvbårne varmen. Hvordan man varmer opp vannet til dette er jo spørsmålet. Har man fjernvarme er det jo greit, men eller må man bruke strøm som da kan komme fra en plugg i veggen eller fra en varmepumpe av et eller annet slag.

Jeg har kanskje vært heldig med mine rørleggere og varmepumpen. Det er en Thermax pumpe. De sier at de bare bruker dem for det er aldri noe problemer med dem. Så langt har jo det stemt for min del.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn