Stjernekamp

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Hakket bedre enn Hilde, men ingen uforglemmelighet.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Nå er jeg litt spent på om Alexandra skal befeste sin posisjon som finaleduellant mot Bjørn. Og hun er vel kveldens nest beste så langt.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
6.107
Ett eller annet som gjør at jeg ikke er helt på linje med dommernes vurdering av Alexandra.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
6.107
Dette er dårlig gjort mot en gammel mann, Jorunn!!! Eller kanskje ikke....:love:

Fantastisk!!

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Noe med temperaturen får meg til å løfte Jorun til en knepen tredjeplass

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Min rangering etter første omgang:
1. Bjørn
2. Alexandra
3. Jorun
4. Carina
5. Hilde

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
6.107
1 Bjørn
2 Jorunn
3 Alexandra
4 Carina
4 Heidi

Og så kommer visedelen

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Jeg likte Heidi sin tilnærming, men en nesten resiterende tolking. Men jeg likte dårlig at det er temmelig surt her og der.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Jeg tror faktisk at Bjørn har vært best i samtlige øvelser

Kassettkaksen

Medlem
Ble medlem
02.10.2021
Antall liker
15
Sted
Trondheim
Her virker det som det er ganske stor enighet. Hadde tenkt å komme med en egen liste, men jeg ser ikke poenget ettersom min liste ville vært identisk med Pink Panther sin.
Hilde får jumboplassen for sur sang hele veien. Carina sin vokal var knapt nok mulig å høre - det ble for mye mumling. Men hun slipper jumboplassen, ikke fordi det var bra men fordi Heidi var så dårlig.
Alexandra synger klokkerent som vanlig. Men av en eller annen grunn synes jeg opptredenene hennes er litt sjelløse - det går liksom inn ene øret og ut det andre. Jeg veit ikke hvorfor, mulig det rett og slett ER fordi det er FOR perfekt?
Jeg vil derfor plassere Jorun et hakk over. Det var mer show og sjel i hennes framføring, føler jeg. Ikke spør meg hvorfor, jeg bare føler det. Begge var forsåvidt gode opptredner.
Men jeg synes Bjørn nok en gang skiller seg ut. Han danser ikke eller noe, men han synger med en sjel og særegenhet som ingen når opp til, og han velger ikke akkurat låter fra VG-lista Topp 20 for å si det sånn!

Kassettkaksen

Medlem
Ble medlem
02.10.2021
Antall liker
15
Sted
Trondheim
Det er virkelig ikke Heidi sin dag i dag. Viseopptredenen hennes var 95% svært vakkert og emosjonellt, dessverre består de 5% gjenstående av sure toner. Det trekker ned vanvittig, sjøl om resten av opptredenen var svært vakker.
Bjørn kom nok en gang med en helt enestående prestasjon. Tviler på at noen kommer over. I hvert fall IKKE Carina som skal synge nå.
Når Carina nok en gang begynner med å snakke om hvor synd det er på henne, er det et dårlig tegn. Dette blir neppe bra - så hun er nødt til å prøve å tiltrekke seg sympati IGJEN!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
6.744
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Det er virkelig ikke Heidi sin dag i dag. Viseopptredenen hennes var 95% svært vakkert og emosjonellt, dessverre består de 5% gjenstående av sure toner. Det trekker ned vanvittig, sjøl om resten av opptredenen var svært vakker.
Bjørn kom nok en gang med en helt enestående prestasjon. Tviler på at noen kommer over. I hvert fall IKKE Carina som skal synge nå.
Når Carina nok en gang begynner med å snakke om hvor synd det er på henne, er det et dårlig tegn. Dette blir neppe bra - så hun er nødt til å prøve å tiltrekke seg sympati IGJEN!
Ganske ueinig

• Liker
Reaksjoner: ptb

Kassettkaksen

Medlem
Ble medlem
02.10.2021
Antall liker
15
Sted
Trondheim
Jeg ble faktisk positivt overraska over Carina på denne opptredenen. Spesielt tatt i betraktning at hun introduserte med å snakke om hvor synd det er på henne, forventa jeg at dette ble grusomt, men så feil kan man ta!
Men jo, det var faktisk vakkert! Beste hun har gjort hittil! Skjønner ikke hvorfor hun måtte begynne med den "stakkars meg"-talen, for hu hadde nok neppe hatt behov for det for å komme videre denne gangen.

Dette betyr nok at Hilde lever farlig. Synd, for hun er en mye bedre sanger enn Carina, uten tvil. Nå er det eneste som kan redde henne at enten Alexandra eller Jorun driter seg ut skikkelig. Men jeg tror neppe det skjer.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Ja. Fint sunget, men en åpenbar mismatch mellom sangen og Alexandra

Kassettkaksen

Medlem
Ble medlem
02.10.2021
Antall liker
15
Sted
Trondheim
Hva er du uenig i? At Hilde sang surt? At Bjørn er enestående? At det er et dårlig tegn når Carina føler hun er nødt til å snakke om hvor synd det er på henne?

Alexandra sang forsåvidt feilfritt igjen btw. Da er det bare Jorun igjen. Tror det allerede er avgjort hvem som går ut uansett - det blir Hilde.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
666
Torget vurderinger
1
Alex er den med de beste vokale prestasjoner, men… Dylan ble en stor stjerne han også.
Jeg håper du ikke forsøker å si at Bob Dylan ikke er en gullstrupe....?

• Haha
Reaksjoner: ptb
Topp Bunn