Ja Stjernekamp er gjerne det đ„±Litt skuffet over at Depresno ikke vant. Han er kunstneren blant de to. Men det er glemt i morgen.
Ja Stjernekamp er gjerne det đ„±Litt skuffet over at Depresno ikke vant. Han er kunstneren blant de to. Men det er glemt i morgen.
...........
DePresno er i en helt annen liga og han har ogsÄ egne lÄter. Han var totalt ukjent for meg fÞr Stjernekamp og mÄ si meg imponert over ham.
Enig. Jeg synes Kim er teknisk veldig god, men at han ikke evner Ä gÄ utenfor sin komfortsone. Han flyter pÄ ren teknikk hele veien, og av litt uforklarlige Ärsaker tok det ham helt til topps. Opplevde det samme med Marius Roth Christensen (operasanger og gitarist i Seigmenn) for noen Är siden; han kunne synge som f... men evnet ikke Ä gjÞre noe utenfor sine rent sangtekniske egenskaper. Og da synes jeg fort det blir kjedelig, og ikke egnet som "den ultimate entertainer".Har berre fÞlgt denne sesongen sÄnn halvvegs, og eigentleg vore litt skuffa over Kim, alt har fÄtt eit drag av revy over seg. Det er ikkje tvil om at han kan synga.
For meg er dePresno ein meir interessant artist, men ogsĂ„ han med eit litt begrensa musikalsk register (eg liker det, altsĂ„: vi lurte i sofaen pĂ„ korleis han hadde teke Adrienne Lenkers âAnythingâ).
Trist at det ikkje vart Akuvi mot dePresno i finalen, og leitt at Lisa Stokke rauk ut sÄ tidleg.
Heilt grei vinnar. Dersom NRK vil diskutera korleis dei kan redda konseptet: ta kontakt pÄ PM.
Det har du nok rett i. DePresno fikk vist seg fram og mange ble kjent med ham under Stjernekamp. Kan vÊre en skikkelig karriereÄpner Ä delta pÄ Stjernekamp. Trenger nÞdvendigvis ikke Ä vinne, har du noe Ä stille opp med blir det lagt merke til.NÄ er jo dette en folkeavstemning og da kommer nok de rent musikalske kvalitetene litt i skyggen. dePresno er et forholdsvis ukjent navn, mens Kim kjenner "alle" da spesielt som dirigent for Demenskoret. Dessuten flÞrtet han som besatt bÄde til eldre damer og unge menn.
PÄ sikt kommer vi nok til Ä hÞre mer fra dePresno enn Kim, fÞrsnevnte vil utvikle seg som artist og lÄtskriver mens Kim ikke har sÄ mye Ä spille pÄ annet enn en god stemme og teknikk.
SÄnt er va skeleg Ä ta alvorleg. Dess meir ny orsk du les, dess flinkare vert du.Alt for mye nynorsk i denne trÄden
Einig! Var berre innom repriser i Är, men det var lite spenning nÄr det kom til kven som var "best".Kim er en verdig vinner - han er ekstremt god.
Men jeg hÄpte ar dePresno skulle vinne. Han var den som skapte nye og interessante tolkinger