Stjernekamp

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Karl_Erik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Antall liker
    1.332
    Torget vurderinger
    1
    Kim er en verdig vinner - han er ekstremt god.

Men jeg hÄpte ar dePresno skulle vinne. Han var den som skapte nye og interessante tolkinger

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    6.667
    Sted
    Ein knaus
    Har berre fÞlgt denne sesongen sÄnn halvvegs, og eigentleg vore litt skuffa over Kim, alt har fÄtt eit drag av revy over seg. Det er ikkje tvil om at han kan synga.

For meg er dePresno ein meir interessant artist, men ogsĂ„ han med eit litt begrensa musikalsk register (eg liker det, altsĂ„: vi lurte i sofaen pĂ„ korleis han hadde teke Adrienne Lenkers “Anything”).

Trist at det ikkje vart Akuvi mot dePresno i finalen, og leitt at Lisa Stokke rauk ut sÄ tidleg.

Heilt grei vinnar. Dersom NRK vil diskutera korleis dei kan redda konseptet: ta kontakt pÄ PM.

Dan Dare

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Antall liker
    545
    Sted
    Kleppe
    Torget vurderinger
    4
    Kim er god men det blir litt mye karaoke etter min smak.
    DePresno er i en helt annen liga og han har ogsÄ egne lÄter. Han var totalt ukjent for meg fÞr Stjernekamp og mÄ si meg imponert over ham.

HÄkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    12.314
    Torget vurderinger
    2
    Har berre fÞlgt denne sesongen sÄnn halvvegs, og eigentleg vore litt skuffa over Kim, alt har fÄtt eit drag av revy over seg. Det er ikkje tvil om at han kan synga.

For meg er dePresno ein meir interessant artist, men ogsĂ„ han med eit litt begrensa musikalsk register (eg liker det, altsĂ„: vi lurte i sofaen pĂ„ korleis han hadde teke Adrienne Lenkers “Anything”).

Trist at det ikkje vart Akuvi mot dePresno i finalen, og leitt at Lisa Stokke rauk ut sÄ tidleg.

Heilt grei vinnar. Dersom NRK vil diskutera korleis dei kan redda konseptet: ta kontakt pÄ PM.
    Enig. Jeg synes Kim er teknisk veldig god, men at han ikke evner Ä gÄ utenfor sin komfortsone. Han flyter pÄ ren teknikk hele veien, og av litt uforklarlige Ärsaker tok det ham helt til topps. Opplevde det samme med Marius Roth Christensen (operasanger og gitarist i Seigmenn) for noen Är siden; han kunne synge som f... men evnet ikke Ä gjÞre noe utenfor sine rent sangtekniske egenskaper. Og da synes jeg fort det blir kjedelig, og ikke egnet som "den ultimate entertainer".

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.402
    NÄ er jo dette en folkeavstemning og da kommer nok de rent musikalske kvalitetene litt i skyggen. dePresno er et forholdsvis ukjent navn, mens Kim kjenner "alle" da spesielt som dirigent for Demenskoret. Dessuten flÞrtet han som besatt bÄde til eldre damer og unge menn.
    PÄ sikt kommer vi nok til Ä hÞre mer fra dePresno enn Kim, fÞrsnevnte vil utvikle seg som artist og lÄtskriver mens Kim ikke har sÄ mye Ä spille pÄ annet enn en god stemme og teknikk.

Dan Dare

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Antall liker
    545
    Sted
    Kleppe
    Torget vurderinger
    4
    NÄ er jo dette en folkeavstemning og da kommer nok de rent musikalske kvalitetene litt i skyggen. dePresno er et forholdsvis ukjent navn, mens Kim kjenner "alle" da spesielt som dirigent for Demenskoret. Dessuten flÞrtet han som besatt bÄde til eldre damer og unge menn.
    PÄ sikt kommer vi nok til Ä hÞre mer fra dePresno enn Kim, fÞrsnevnte vil utvikle seg som artist og lÄtskriver mens Kim ikke har sÄ mye Ä spille pÄ annet enn en god stemme og teknikk.
    Det har du nok rett i. DePresno fikk vist seg fram og mange ble kjent med ham under Stjernekamp. Kan vÊre en skikkelig karriereÄpner Ä delta pÄ Stjernekamp. Trenger nÞdvendigvis ikke Ä vinne, har du noe Ä stille opp med blir det lagt merke til.

• Laster inn

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Laster inn

Topp Bunn