Stjernekamp

Cyber

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2005
Antall liker
3.017
Torget vurderinger
5
Carina rappe...? Litt lettere enn for Bjørn? En del lettere enn for Marius??
Litt bakpå i rappinga, men nydelig i sangpartiene.

Kommer seg gjennom låta også på rappinga.

Dette også er forbanna bra! Imponert, jeg :)
Vil si Marius skal ut i dag, lett. Han er også den som har vist minst fremgang i ukene...

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
664
Torget vurderinger
1
Her syns jeg Carina kjemper om en 2. plass. Eneste som kanskje drar litt ned er at refrenget er litt lite Rap, men likevel

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
664
Torget vurderinger
1
Min rekkefølge etter første øvelse:
1. Bjørn
2-3: Alexandra og Carina
4-5 Jorunn og Heidi
6. Marius

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
7.951
Torget vurderinger
2
Bjørn er jo bare ubetalelig! :)
Den ironiske / humoristiske avstanden til låta gjør den nærmest spiselig. Her passer også Marius' opera perfekt inn.

Dritkult. :D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
6.093
Mulig det kun er Jorunn som er gal nok til å gå inn i rollen med hud og hår?

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
7.951
Torget vurderinger
2
Satan for noe tull! :D
Men igjen våkner den gamle grisen, så jeg må jo bare si at uansett f... hvordan man kler opp frøken Stiansen, så der det bare umulig å skjule det faktum at hun er veldig unødvendig pen, altså.

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
7.951
Torget vurderinger
2
Jorun eller Marius må ut i dag.

Men nå er det vanskelig.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
664
Torget vurderinger
1
Min rekkefølge etter første øvelse:
1. Bjørn
2-3: Alexandra og Carina
4-5 Jorunn og Heidi
6. Marius
Benytter MGP og gjenlytt til å justere lista litt:

1. Bjørn
2. Alexandra
3. Heidi
4. Carina
5. Jorunn
6. Marius

Singh

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.08.2006
Antall liker
761
Torget vurderinger
1
Bjørn
Alexandra
Carina
Heidi
Jorun
Marius

Motorhome

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.06.2018
Antall liker
516
Sted
Sunndalsøra
Romsdalingen Bjørn fra Tresfjord er helt hemningsløs og rolig over alt han gjør. Utrolig bra👍

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Antall liker
5.934
Sted
Ytterst i havgapet...
Bjørn er et stykke helt for seg selv, - gjennomført solid musiker til fingerspissene og tilsynelatende fullstendig blottet for artistnykker....
Håper faktisk han vinner hele greia, men det er vel noen obskure sjangre igjen....

Stein 99

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.11.2009
Antall liker
310
Romsdalingen Bjørn fra Tresfjord er helt hemningsløs og rolig over alt han gjør. Utrolig bra👍
Tomrefjord tror jeg, nabo-fjord til Tresfjord hvor Terje Rypdal bor. Vinneren i fjor var fra Tomrefjord og hvis vinneren i år også er fra Tomrefjord, er det statistisk nesten umulig, lita bygd med et skipsverft, tidligere var der Tomren konfeksjons-fabrikk, lagt ned for lenge siden. Men flink artist fra den bygda både i fjor og i år og om det er en grunn til det (god musikk-lærer eller annet) vet jeg ikke.

Kassettkaksen

Medlem
Ble medlem
02.10.2021
Antall liker
14
Sted
Trondheim
Jeg håper Carina Dahl går ut. Burde gått ut for lenge siden. Synes hun har vært dårligst nesten hver gang. Hun er influencer, ikke musiker. Likevel er det vel så og si null sjanse for at hun ryker ut - hun har jo mange fans som vil backe opp henne uansett hvor dårlig hun gjør det, og så er hun tilsynelatende mester i å få folk til å synes synd på henne og bruker det aktivt for alt det er verdt.
Forsåvidt tror og håper jeg at han Bjørn vinner. Synd at Anna-Lisa gikk ut (takket være Carina), jeg synes hun var en av de beste.

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Antall liker
2.997
Torget vurderinger
4
Hadde sett på stjernekamp jeg, men hvorfor kan de ikke si sin oppriktige mening, blir som hifi jouarnlister dette (kjøpt og betalt) -)))

Groruddalen

Medlem
Ble medlem
28.12.2013
Antall liker
5
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
De er gode alle sammen, men på hver sin måte.
Carina Dahl er min favoritt så langt, og blir det spennende å se hvordan kveldens runde utarter seg 🙂

Kassettkaksen

Medlem
Ble medlem
02.10.2021
Antall liker
14
Sted
Trondheim
Jeg er helt enig med kjellbjarne her! I fjor dreiv dommerne og rosa en rapper som sang gnalle surt opp i skyene hver eneste gang. Flere av de bedre gikk ut på grunn av dette. Dommerne omtalte henne merkelig nok som sin favoritt hver eneste gang. Ga henne ros fordi alt var så langt fra hva hun dreiv med til vanlig osv. Som om det skulle ha noen som helst betydning så lenge man synger begredelig!

Topp Bunn