Om ikke lenge starter arbeidslivet igjen og i mellomtiden bruker jeg dagene på å komme meg i form samtidig som jeg sysler med oppgaver som gjenstår på hytta. Målet er å gå en daglig topptur etter frokost etterfulgt av en god kopp kaffe som belønning når jeg er tilbake.
Easee ladestasjon er på plass. Vår Polestar 2 Performance ankom Belgia sist uke for å få montert hengerfeste og håpet var å få bilen levert denne uken men dem har for mye å gjøre der nede så ting tar tid:
Vår hytte er ”for“ tett og det er vanskelig å fyre uten å få undertrykk i vedovnen med påfølgende risiko når man åpner den store ovnsdøren. Den får kun luft via pipe (lukket system) Etter mange mail og telefoner med produsenten så ble vi enige om at jeg skulle åpne det bakre luftinntaket. Det fungerte FOR bra og dermed mekket jeg meg et justert spjell. Fungerer meget bra og den soter ikke engang på glasset:
I kveld spiller jeg Dylan på det lille anlegget jeg har stående på TV rommet og det er nesten ikke måte på hvor bra det spiller. ProAC One SC1 er holografimestere og forsvinner fullstendig. Dylan står midt foran meg og vrenger ut sin misnøye.
Ellers så kan jeg rapportere om strålende fiskeforhold og finfint vær.
Mvh
-BB-