Musikkmannen
Musikk i fokus
Kan fort bli er spennende produkt
Eneste forklaringen jeg ser er at det kan være komponenter i konstruksjonen der produsenten er usikre på om tilsetningsstoffer evt kan forårsake driftsforstyrrelser over tid - og således reserverer seg i forhold til det. Dette har jo også vært en "sak" for andre vaskere på markedet.
Jeg fikk det. Unger på hamster jakt. Den ene klarte ikke å holde fingrene vekke. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men hele nålen var borte vekk. Har LO innbo forsikring, og de var svært behjelpelig. Fikk dekket alle kostnader.Leste et eller annet sted her om en som fikk knekt nåla på pick-upen, og fikk det dekt på innboforsikringen. Det var uhell under støvtørking. Dekkes slikt virkelig av forsikringen?
Har en Lyra pick-up med knekt nål...
med 4000,- i egenandel må jeg konstatere at jeg har alt for billige pickuper.
Hei Voff.Leste et eller annet sted her om en som fikk knekt nåla på pick-upen, og fikk det dekt på innboforsikringen. Det var uhell under støvtørking. Dekkes slikt virkelig av forsikringen?
Har en Lyra pick-up med knekt nål...
Min dekker Koetsuer og annen fjolledyr eksotika, men med 4000,- i egenandel må jeg konstatere at jeg har alt for billige pickuper.
Døll eller ikke jeg slapp med skrekken , fant en OMP 30 i sinnsyk bra standOrtofonen ble litt døll i sammeligning , samme nål med micro line sliping da snakker me bigtime
Min avtale har 1000kr egenandel, veldig anvendelig da jeg selvforskyldt syklet inn i en Tesla, og for eventuell nåleskade på dansk eksotika. (ref. dagens nypris på en Windfeld)Min dekker Koetsuer og annen fjolledyr eksotika, men med 4000,- i egenandel må jeg konstatere at jeg har alt for billige pickuper.