Musikkmannen
Musikk i fokus
Har kjøpt rothwell mc1 i dag.Xindak step up. The
Har kjøpt rothwell mc1 i dag.Xindak step up. The
Bruker 61dB og 200ohm på samme jeg. Min PTG er ganske hot i forhold til specAudio-Technica AT33PTG/II
Har du målt at protractor stemmer på målet ? dette kan justeres i printer hvis mål ikke er helt i skala , foto papir er gull å bruke til utskrift av protractor da de ligger plant til underlagetVis vedlegget 903155
Har testet denne ASR Mini Basis MKII med Med Goldring electro2 MC. Justert belastning til 47k og gain til 30dB. Dette er for MM og high output 2,5mV MC. For low output MC blir gain satt til 60dB. Max gain for denne ASR RIAA er +72dB. Mange innstillinger på dette produktet. Seriøs denne karen som drifter ASR Det ble noe helt annet å bruke en separat RIAA. Bedre på detaljer og ikke så lys i diskanten som den innbyggde RIAA'n i Pioneer receiveren. Fastere og mere åpen kontrabass. Bedre lydbilde ble det også. Skal lytte på noe klassisk musikk nå med violin
Vis vedlegget 903166
Tok også en runde på denne komboen på hovedanlegget med nedlastede protractor fra nett. Viser hær avviket på skalan. 65mm for punkt A og 120,89 mm for punkt B. Trengte ikke å justere azimuth, da alt synes å være innafor.
Har ikke prøvet å justere formatet i printeren. Har fotopapir liggende. Nei, målene stemmer ikke nei. -3,5mm på punkt A og 1,5cm på punkt B.Har du målt at protractor stemmer på målet ? dette kan justeres i printer hvis mål ikke er helt i skala , foto papir er gull å bruke til utskrift av protractor da de ligger plant til underlaget
Fin liten dings.Eventuelt TASCAM US-1x2HR med en hvilken som helst phonoforsterker foran.
Det er separat gainjustering på hver inngang i flex eight.Fin liten dings.
Vil anbefale å ha mulighet til å justere gain med adc - slik som denne dingsen kan - vil ikke anbefale å bruke noe uten dette.
Kjenner ikke til flex eight adc.Det er separat gainjustering på hver inngang i flex eight.
Hvis en tar i godt nok skal bør det funke.Neglefil? Funker ikke....
Ja. Fungerer braEr det noen som har testet denne ?
Dynavox HFC-50 Elektronisk stiftrens med rensevæske - Soundgarden
Vis vedlegget 903845
Vaskemaskiner har vi laget før, men nå benyttes tiden til å kose seg med musikk......Noen som har laget DIY ultrasonisk vasker? Kan da ikke være så vanskelig med en superdiskant eller to og en tonegenerator?
Det der blir nok bare med forsøket.Noen som har laget DIY ultrasonisk vasker? Kan da ikke være så vanskelig med en superdiskant eller to og en tonegenerator?
Sclalars og jeg.Mener å huske at @Audiomix laget en utrasonisk "HFS-vasker" en gang for leenge siden.
Utenfor Kina får du uansett ikke de prisene.Noen som vet om dette kan skaffes innenfor landegrensene? Ikke så giret på å vente på varer fra Kina. Skal brukes til å bytte ut kablingen i koblingsboksen på en VPI.
Takk for forslaget!Utenfor Kina får du uansett ikke de prisene.
Ikke i Norge, men veldig nær på:
https://svalander.se/shoppen/tillbehoer-till-skivspelare/pickupmontering
Får også med støyen fra platespilleren. Taktfast og tro.Spor er tatt med for å få et inntrykk av selve vinyl-støyen fra produsenten
Absolutt - lavfrekvent støy fra spilleren er ikke så lett å høre som suset fra mastertapen, men den gjør store utslag på SpectrumetFår også med støyen fra platespilleren. Taktfast og tro.
Hører det godt jeg. Har du litt kast i tallrikken?Absolutt - lavfrekvent støy fra spilleren er ikke så lett å høre som suset fra mastertapen, men den gjør store utslag på Spectrumet
Her er det bare standard Vintage-spillere som det går 13 av på dusinet.......Hører det godt jeg. Har du litt kast i tallrikken?