- Ble medlem
- 12.02.2016
- Antall liker
- 1.319
yikes, ser de har en lang liste av streamere fra ca. $3000-8000, før eller senere vil jo alle slutte å fungere uten oppdateringer.Auralic har lagt inn årene?
yikes, ser de har en lang liste av streamere fra ca. $3000-8000, før eller senere vil jo alle slutte å fungere uten oppdateringer.Auralic har lagt inn årene?
Da er vi gjevngamle i lyttealder ;-) Ikke værst til å være 84-modellLossless eller ikkje: Spotify anslo min lyttealder til 82 år. Generøst.
Ta det som eit komplimentLossless eller ikkje: Spotify anslo min lyttealder til 82 år. Generøst.
Flere som bruker kontoen kanskje?Jeg ble 25 år. Men jeg stusser på datagrunnlag fordi den artisten jeg skal ha lyttet mest til har jeg aldri hørt om.
Tenkte samme da vi har familiekonto. Men feeden min har ikke tidligere vært påvirket slik jeg har opplevd. Og jeg skjekket med medlemmer og dem påstår dem benytter sine egen pålogging. Men jeg får vel bytte passord bare for å bli sikker. Forresten ler ungene av oss forrelder da det ser ut som alder stemmer rimelig bra om vi bytter roller med dem.Flere som bruker kontoen kanskje?