Det gir headroom.hva mener dere 24bit og 192khz gjør egentlig?? redbook hadde alt man trenger for 42år siden! og formatet brukes knapt selv i dag teknisk sett.
Etter min erfaring gir høyere oppløsning først og fremst headroom i produksjon. Samtidig låter det sjelden dårligere med avspilling i orginalformat.hva mener dere 24bit og 192khz gjør egentlig?? redbook hadde alt man trenger for 42år siden! og formatet brukes knapt selv i dag teknisk sett.
Kom i dag her også, både iOS og Windows. Som eit slør vart trekt vekk frå augo mine. Neidå.Da kom Lossless her også
Og det ble jo selvsagt en helt annen opplevelse![]()
Det er slik hos deg også ja ; merkelige greier det syns jeg.Lossless på Macen nå, men Wiim ultra støtter bare opp til veldig høy kvalitet.
Mulig det må en oppdatering av Wiim for å få lossless, men jeg har siste versjon.Det er slik hos deg også ja ; merkelige greier det syns jeg.
JBL prosessoren tar lossless men ikke Wiim![]()
Finally, Spotify Lossless has arrived in Spain. In my case, I had to restart the WiiM Ultra, clear Spotify’s cache, and restart the app. After doing that and enabling the Lossless option in the settings, I connected to the WiiM via Spotify Connect (which is essential if you want true lossless), and the lossless quality stayed active. Without doing this, whenever I connected to the WiiM, the quality would automatically switch to “Automatic.”
As for how it sounds, I have to say, really good. I have a feeling many people will be leaving other platforms.
Takk, trakk ut støpselet og inn igjen, da fikk jeg losslessEn av de nyste posten fra lenke lenger oppe
Å jeg tok en reboot , da kom det her ogsåTakk, trakk ut støpselet og inn igjen, da fikk jeg lossless![]()
Det skyldes at Spotify sender data som PCM bit-stream, ikke filer.Litt irriterende at ikke Spotify viser bitraten.
Samme her. Sjekket før i dag, ingenting. Sjekket igjen nå når jeg kom hjem å satt på litt musikk, og der var det jammen meg på plass.Fikk endelig i dag på telefonen!
Disse må slettes. Så laste ned på nytt etter lossless er valgt.Man har jo gjerne favorittlistene sine nedlastet.
Måtte restarte Wiim'en min for at den skulle gå med på Lossless, men det var jo fort gjort.Funket med engang på ultraen.
Kjekt med nedlastet musikk på flytur når en flyr fra ett kontinent til et annet! Lossless trenger det derimot ikke være, siden det blir sendt via blåtann fra mobilen.Jeg har ingen lagrede favoritter. Aldri sett vitsen med det? Strømmer alltid.
Men det står i Spotify appen «lossless» også? Her har jeg støtte på Philips TV med Play-Fi og Apple TV, men ikke Quad Vena 2 med Play-Fi. Dårlig av Quad
Hm. Eg har tenkt at lossless kanskje kan vera ekstra vits på BT dersom denne også er lossy?Kjekt med nedlastet musikk på flytur når en flyr fra ett kontinent til et annet! Lossless trenger det derimot ikke være, siden det blir sendt via blåtann fra mobilen.