Det gir headroom.hva mener dere 24bit og 192khz gjør egentlig?? redbook hadde alt man trenger for 42år siden! og formatet brukes knapt selv i dag teknisk sett.
Etter min erfaring gir høyere oppløsning først og fremst headroom i produksjon. Samtidig låter det sjelden dårligere med avspilling i orginalformat.hva mener dere 24bit og 192khz gjør egentlig?? redbook hadde alt man trenger for 42år siden! og formatet brukes knapt selv i dag teknisk sett.
Kom i dag her også, både iOS og Windows. Som eit slør vart trekt vekk frå augo mine. Neidå.Da kom Lossless her også
Og det ble jo selvsagt en helt annen opplevelse![]()
Det er slik hos deg også ja ; merkelige greier det syns jeg.Lossless på Macen nå, men Wiim ultra støtter bare opp til veldig høy kvalitet.
Mulig det må en oppdatering av Wiim for å få lossless, men jeg har siste versjon.Det er slik hos deg også ja ; merkelige greier det syns jeg.
JBL prosessoren tar lossless men ikke Wiim![]()
Finally, Spotify Lossless has arrived in Spain. In my case, I had to restart the WiiM Ultra, clear Spotify’s cache, and restart the app. After doing that and enabling the Lossless option in the settings, I connected to the WiiM via Spotify Connect (which is essential if you want true lossless), and the lossless quality stayed active. Without doing this, whenever I connected to the WiiM, the quality would automatically switch to “Automatic.”
As for how it sounds, I have to say, really good. I have a feeling many people will be leaving other platforms.
Takk, trakk ut støpselet og inn igjen, da fikk jeg losslessEn av de nyste posten fra lenke lenger oppe
Å jeg tok en reboot , da kom det her ogsåTakk, trakk ut støpselet og inn igjen, da fikk jeg lossless![]()
Det skyldes at Spotify sender data som PCM bit-stream, ikke filer.Litt irriterende at ikke Spotify viser bitraten.
Samme her. Sjekket før i dag, ingenting. Sjekket igjen nå når jeg kom hjem å satt på litt musikk, og der var det jammen meg på plass.Fikk endelig i dag på telefonen!
Disse må slettes. Så laste ned på nytt etter lossless er valgt.Man har jo gjerne favorittlistene sine nedlastet.