- Ble medlem
- 11.11.2006
- Antall liker
- 32.398
- Sted
- Kjelleren i kroken
- Torget vurderinger
- 3
Stilige former (hvis det er lov å si)..
Takk det samme motoren. Ja det har blitt mengder av lamper opp gjennom årene. Har ikke tall på hvor mange jeg har restaurert på den tiden. Kan ikke ta vare på alt.De var flotte soundDu har en del lamper rundt om har jeg fått med meg
Nyt dagen
mvh
Har ikke spilt min ennå, låter den bra ?
Har ikke sammenlignet direkte med eldre versjoner , og er ikke like stor forbedring som Animals. Men litt freshere er den nok.Har ikke spilt min ennå, låter den bra ?
Skal testes i hovedanlegget . Dac - preamp evt. preamp - poweramp. Artig å teste forskjellige kombinasjoner. Jeg bruker nå Harmonic Technology hybrid fra dac til preamp og DH labs sølvkabel fra preamp til poweramp.Grattis soundHvor skal den brukes? Moro med kabler
mvh
Veldig flott!Tannkunsten
Vareopptelling i kjeften i dag. Bestilte time hos en ny tannklinikk jeg har hørt mye bra om,
og de fikk seg dermed en ny fast kunde. Ett år til neste gang. Fancy lokaler har de også. Her fra resepsjonen.
Vis vedlegget 1201282
De holder helt greie priser faktisk ( til tannleger å være da). Men det er endel tannleger i Ski, så konkurransen er nok tøff. Denne blir drevet av to brødreVeldig flott!
Ser akkurat ut som et typisk lokale til en av nåtidens moderne kjede-veterinærklinikker.
-Som er finansiert av alt for høye forsikringspremier på hund og katt.
Blir skeptisk til hvordan tannlegenen skal sope inn nok penger til å betale for looken på klinikken.
På et eller annet vis må det lønne seg, så det blir nok ikke bare tennene man betaler for heretter.
Den har jeg på CD faktisk.
Hadde formannen i den norske fanklubben på rommet på rekruttskolen.How dare you !
Sløvedag foran anlegget. 10 CC på vinylspinneren.
Vis vedlegget 1202003
Vis vedlegget 1202004
Det kan virke ødeleggende å bli tvangsforet på noe - selv om det er bra.Hadde formannen i den norske fanklubben på rommet på rekruttskolen.
Rakk både å bli glad i og lei av gruppa i løpet av de 3 månedene.
![]()
Jeg liker og spiller 10cc tidvis.Det kan virke ødeleggende å bli tvangsforet på noe - selv om det er bra.