I så fall er prisen 3850 kronerHåper ikke det er et Furutechprodukt![]()
Man finner sånt i typisk interiør, ting og tang forretninger , min var noe som dukket opp når jeg hjalp en kompis å rydde et bo. Koster vel ikke mange kronene vil jeg tro.
I så fall er prisen 3850 kronerHåper ikke det er et Furutechprodukt![]()
Et par stykker kan man si. ;D Takk for søkeadresse.https://www.google.no/search?q=plat...KEwjgxavqltPZAhWC1SwKHXQjBCoQ9QEINTAB#imgrc=_
Nok å velge i her...........
Kan fort bli vanedannende. Med en bra streamer så spiller det faktisk så man kan sitte og nyte musikken - og glemme teknikken.Må se å få dratt igang Tidal på Naim´n. Har jo en 3mnd vochure![]()
Når det regner på presten så drypper det på klokkerenDet gledes både på dine og mine vegne![]()
Det hadde jo vært topp det. De sender det vel uansett ikke før tirsdag tror jeg. Skal jeg gi beskjed om at du plukker det opp ?Ser jo skikkelig ut da.
Jeg skal ut dit på tirsdag etter Påske. Kan evt ta det med til deg da?
J
Ja, det kan du gjøreDet hadde jo vært topp det. De sender det vel uansett ikke før tirsdag tror jeg. Skal jeg gi beskjed om at du plukker det opp ?Ser jo skikkelig ut da.
Jeg skal ut dit på tirsdag etter Påske. Kan evt ta det med til deg da?
J
Hvilken er denne? Bestmet deg J?
Dette er den som må vike plassen hos Soundscape. TAG McLaren PPA 20. En av de som var på min shortlistHvilken er denne? Bestmet deg J?
Gratulerer med knall god riaaTakker. Kommer nok noen bruker/ lytteinntrykk over påske. Har hatt et skråblikk på denne en stund grunnet antall innganger , men også pris/ytelses forhold.
Vi gleder oss til å få lytteinntrykk fra Soundscapes vinylverksted og hifiparnass når tiden er inneTakker. Kommer nok noen bruker/ lytteinntrykk over påske. Har hatt et skråblikk på denne en stund grunnet antall innganger , men også pris/ytelses forhold.