Regina Spektor 11:11
Original dame - som sikkert ikke treffer alle. Men den fasinerer meg litt på hovedanlegget - med "full kropp" på klaveret og originale arrangementer.
|
Værmeldingen blir så mye mer realistiskMå være såpass for å se Dagsrevyen![]()
Som med mye annet var det tilfeldig at Primare kom inn her. Jeg kjøpte Pre 30 som ventepre i hovedoppsettet , og når det dukket opp en billig A31.2 så slo jeg til og satte det opp i TV stua. Resten har ramlet inn hver gang jeg har kommet over en god deal.Fader du har mye fint Soundnesten som å komme inn i en hifi butikk.
Er personlig ikke så glad i Primare men funker sikkert gull hos deg
Ha en fin dag i kjølen
mvh
Rart med det Sound men ting skal passe i sammenSom med mye annet var det tilfeldig at Primare kom inn her. Jeg kjøpte Pre 30 som ventepre i hovedoppsettet , og når det dukket opp en billig A31.2 så slo jeg til og satte det opp i TV stua. Resten har ramlet inn hver gang jeg har kommet over en god deal.
Synergi er alfa omega. Den komponenten jeg synes er mest vrien er DAC 30 faktisk - selv om mange er begeistret for den. Mulig den spiller bra på rørutsyr - mens den funker best i lag med Pre 30 her.Rart med det Sound men ting skal passe i sammenHar hatt litt Primare her hos meg men med veldig dårlig resultat
mvh
Det var den jeg hadde hjemme men ble sendt tilbake til forhandler etter et par dager, helt ubrukelig her hos meg og samme med R32 riaa trinnet.Synergi er alfa omega. Den komponenten jeg synes er mest vrien er DAC 30 faktisk - selv om mange er begeistret for den. Mulig den spiller bra på rørutsyr - mens den funker best i lag med Pre 30 her.
Singelcoveret som bilde ble brukt.Et annet bilde av "damene" og litt bakgrunnshistorie rundt drag-bildet ovenfor.
Watch Restored Videos For Rolling Stones’ ‘Have You Seen Your Mother' (udiscovermusic.com)
Vis vedlegget 899160
Ja, det er morsomt å grave litt i gammel rock historie. Jeg følger et par facebook sider som poster mengder av historiske bilder.Singelcoveret som bilde ble brukt.
Vis vedlegget 899739
Det er sant nok , det er alltid hyggelig og treffe likesinnede - både gamle og nye .Er du sær @soundscape ?.. En drar da ikke på messe for å kjøpe nye ting eller høre "musikk"... De beste kjøpene er de brukt-kjøpa en gjør, musikken er den en liker selv ... MEN folka er alltid hyggelig å treffe når hobbyen ellers er stort sett eremitt tilværelse med islett av "sosialisering" på nett..
![]()
Takker. De spiller såpass bra at jeg måtte prøve de mellom Dac og Pre i hovedanlegget også. Etter flere bytter frem og tilbake mellom Sølv/bomull og Kimber Hero HB så ligger Kimber et knepp foran, men det er neimen ikke så mye. Med tanke på at den koster veil nesten 15k for en meter nå i den utgaven og lengden jeg har så gir sølv/bomull ekstremt mye for pengene.Bra du fikk de til å funke Soundså veldig fine ut
mvh
Kinaprodukt - Audiocrast. Selger jeg har kjøpt kontakter og div.fra fra tidligere. Prisen bikka så vidt 400 kroner inkludert moms.^^
Hvem selger denne og hva koster det?
Kommer til "Audiocra..."
Hva heter den?
Takker. De kontaktene har helt super finish, og er solide og vellaget. Eneste minus er at apparatkontakten kan sitte litt dårlig - noe som er en gjenganger på slike tunge kontakter. Jeg har løst det med et par runder el-tape rundt kontakten - så sitter den greit.De kablene var flotte Soundvirkelig flotte
mvh
Måtte vært isbjørn i så fallSikker på at det ikke er bjønn?![]()
I Trysil kalles ekorn for Tallbjønn.Måtte vært isbjørn i så fall![]()
Trysil er kanskje ikke det første stedet jeg ville letet om jeg behøvde en tolk i mer urbane strøkI Trysil kalles ekorn for Tallbjønn.
Tall =furu
![]()
Nå ja. Det føles av og til nokså urbant i Trysil. Tviler på om man finner tettere forekomst av El-Porscher noe annet sted enn i Trysilfjellet.Trysil er kanskje ikke det første stedet jeg ville letet om jeg behøvde en tolk i mer urbane strøk![]()
Da hadde jo @TT rett - det var en (Tall)bjønn på trappaI Trysil kalles ekorn for Tallbjønn.
Tall =furu
![]()
Litt sånn nå-har-det-tilta-for-BarbapapaJeg er ikke så dum som jeg ser ut serru.
Vis vedlegget 901401