SLUK-O-RAMA - parental guidance strongly advised

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    4.465
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk Bergfinn, ditt portrett gjorde at jeg ikke overspiste for å si det slik :)

Sist redigert:

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.637
    Torget vurderinger
    12
    Lunsj & HFS er vel ikke en anbefalt multitasking for sarte........

SannaX

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Antall liker
    201
    Torget vurderinger
    1
    Er du oppe og går etter at ventehorna er ute? Bilder? (selvom det vel er mye forlangt...)

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.637
    Torget vurderinger
    12
    Rolig nå.... har lyd selvsagt - alltid det, men Die Endløsung tar nok litt tid! Kompliserte kabinetter som skal spikkes til, interiør og møblement skal på plass osv. Dette stresser jeg ikke, meningen er at prosessen skal være trivelig i seg selv, ikke noe hastverksarbeid - dette skal få lov til å bli værende permanent og resultatet kommer til å bli hemningsløst bra :cool::D og vel verdt den tiden det tar.

Lista over gjøremål er lang; montasje av felt på deler av vegger, plassbygde hyller og rack, CD/LP oppbevaring, belysning, kabling osv osv. En del av dette er ferdig produsert og resten er heldigvis ferdig konstruert så det er ikke helt svarthav..... Alt i.h.h.t. TEK 20 :D:D:D

Klok av skade vet jeg at så fort alt utstyr er oppe og spiller så blir det vanskelig (egentlig umulig) å sluttføre andre ting i rommet så jeg må være beinhard mot meg selv for å ikke rushe lyden og bare pælme skrotten ned i godstolen med fjernkontrollene og popcornet strategisk plassert innen rekkevidde på et midlertidig stellebord. Etter 45 år i godlydens tjeneste har selvinnsikten dukket opp som ved et trylleslag :rolleyes:

Timeline AllTAD  2020.png

Fremdriftsbarometer; grønt felt = pr. i dag ETA ferdig rom = ILDJ​

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    23.889
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Helvete da! :mad: Registrerer av tegningen på Die Endløsung at Slukets plateclamp, som ble innkjøpt i dyre dommer, bare er et overskuddprodukt etter at det ble bestilt for mange "bein" til de nye høyttalerne ;)

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.637
    Torget vurderinger
    12
    Vurderer ny clamp Prod. :D

• Liker
    Reaksjoner: oen

svart-hvitt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Antall liker
    1.762
    Helvete da! :mad: Registrerer av tegningen på Die Endløsung at Slukets plateclamp, som ble innkjøpt i dyre dommer, bare er et overskuddprodukt etter at det ble bestilt for mange "bein" til de nye høyttalerne ;)
    Clampen i bånn!

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.637
    Torget vurderinger
    12
    Når landet er inne i en slik "krise" som nå gjelder det at alle samles i bunn... Eller som det het i gamle dager; Nasjonal Samling!

Karantene er BEINHARDT fysisk - sovna/besvimte på sofaen ved tolvtiden og kom til meg selv igjen for noen minutter siden og trodde det var langt på natt! Årsaken var den kolossale anstrengelsen ved å ta inn fra kjøkkentrappa 11 poser fra Meny og fordele dette utover i de respektive kjøl-frys og kjøkkenskap!

Ser at 1.Mai toget er avlyst..... her er svenskenes løsning på problemet! Hej då!!! :D:D:D

struts for tog.png

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.637
    Torget vurderinger
    12
    DDD (C) Sluket.... "Digital Dumpster Diving" - kjøp alt du renger på Finn! Fin og lønnsom syssel nå som mange har litt ekstra tid...

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    21.279
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    er det ikke EN feil med den strutsen? i folkhemmet stikker vel strutsen helst hodet i sanden?

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.637
    Torget vurderinger
    12
    Strutsen du ser her er oppe et lite øyeblikk for å trekke pusten - dette var FØR de lærte seg å puste med rasshølet (svenskene altså)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    5.552
    Ja, ja...vi har da kasta bort penger på verre ting Karmana!
    Dessuten er det jo gøyalt med en forvokst høyttaler fot i senter på kverna signert av Rittmeister Slukster von Nagelstutz.

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Bartistan
    Hr Landbruksministeren in spe bør jobbe litt med sine slagord for å sikre bokstavrimkvaliteten.
    F.eks sau i hver saus og ku i hvert kumlokk :p

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    1.495
    Torget vurderinger
    95
    Denne tråden er bare et oppkomme av morsomheter. Takk ;D Etter en kveld med to Mahler symfonier er det greit. Kontraster :)
    Jada, går bra med kona. Hun sitter med nesa i norsk grammatikk mens jeg drikker øl og hører musikk. Jeg kan jo norsk.

Sluket

The One and Lonely
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    49.637
    Torget vurderinger
    12
    Bare å kjøre på - språk er helt essensielt for det meste.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn