Why Audiophiles Are Paying $1,000 for This Man's Vinyl
Collectors of so-called "Hot Stamper" LPs think a thousand bucks is a bargain to hear a classic rock opus sound better than you've ever heard it before---stoned or sober.
Det er vel kun et spørsmål om tid før OVK skifter navn til OSK, og forlater Bare Jazz til fordel for en internet-kafe i sentrum som streamer top 10 fra Apple Music på høyttalerneFood for Thought
![]()
Is It Time To Downsize My Record Collection?
Records are fun but it's a lot of stuff taking up a lot of space.www.treehugger.com
Friskere og mer vital enn noensinne er jeg med på, men raskere enn noensinne......kom igjen, SluketFeil! OVK er friskere og raskere enn noensinne!!!!
Feil! OVK er friskere og raskere enn noensinne!!!!
Han der, ser det ut til, begynte å samle på den tiden Mozart ga ut plater.
Fint intervju med en virkelig musikkelsker - bør leses
![]()
The record exec, his massive record collection and a future where records won’t matter
Music might be the Warner executive’s business, but it’s also a deeply personal pursuit, as evidenced by the 16,000-plus recordings in his basement shrinewww.theglobeandmail.com
Vis vedlegget 671577
Har aksjer i hyppig vannlating!Altså .... algoritmer meg her og ditmer meg der .
Er det tilfeldig at omtrent hver gang jeg er inne på sluket's tråd så er reklamen nederst på siden ala'
Sven (52) ble endelig kvitt den hyppige vannlatingen , Norske menn velger aktiv Pros+.
Har Her Sluk aksjer i dette ?
Bare litt nysjerrig.
Cool site!!! Med bruksanvisning på hvordan bli en diktator også. Jeg begynner å lese meg opp umiddelbart!Enda mer Diktatornytt men lite har skjedd der i nyere tid![]()
De er oppe og står og går på facebook daEnda mer Diktatornytt men lite har skjedd der i nyere tid![]()
Forbanna arrogant kulturvandalisme spør du meg.
Døøh !Je tæk'n![]()