Dagestad & Co ShoesSolide og fine sko. Hvilke merke er det?
De var flotte / grei pris. Liker !Kjøpte et par slike, Dagestad & Co derbys. Anbefales på det varmeste, dette var mye sko for pengene.
Vis vedlegget 493658
En smule eksentrisk, men underholdende og informative videoer.Se der.... Blaoutchers er altså de med skjøtestykket, Dørbies de med delt forpart og bakpart....
Han der fyren må forresten være noe av det rareste jeg har sett på youtube...
Er det bare jeg som ser Sheldon Cooper der ?Men's Dress Shoes: Difference Between Oxford , Derby & Blucher Shoes Explained
Gått litt med dem nå og det gjorde vondt. Tror jeg skal ha disse på innendørs en stund for å gå dem inn. Har ikke råd til å leie inn folk til slikt. Ellers blir det en blødende hel og inneklemte tær. Tror de kan bli til noe men det kommer til å koste litt blod og tårer, og nå har jeg pusset dem og gått med dem så jeg kan ikke bytte dem ut i noe mykt og behagelig.Kjøpte et par slike, Dagestad & Co derbys. Anbefales på det varmeste, dette var mye sko for pengene.
Vis vedlegget 493658
Kjenner jeg Dagestad rett er dette masse sko for penga. Han er kresen på kvaliteten.Kjøpte et par slike, Dagestad & Co derbys. Anbefales på det varmeste, dette var mye sko for pengene.
Vis vedlegget 493658
... nope, har ikke et eneste, men har bestilt et nå. Hvis den er ok og gjør nytten så får jeg heller bestille et par til. Men har i det minste skaffet en slik:har jeg god erfaring med å legge litt ekstra pad på skotreet nettopp der (for vi bruker skotrær på skikkelige sko, ikke sant ^-^!). Det blir nesten som en sakte, forsiktig blokking.
Hadde nok jeg også gjort, om jeg ikke var en sånn gjerrigknark.kjøper skotrær hos dagestad