En Bloody Mary hjelper da.Skulle gjerne vært hos Dagestad når Alden er der. Men sånn er det: jeg har havnet i indre eksil in the middle of nowhere...
Joda værnetå og såle med spikerbeskyttelse. Er stort sett kontorrotte, men hvis jeg skal ut på en jobb for å sjekke noe, så må det både verneutstyr og HMS-kort til hvis jeg skal slippe inn...Vernetupp også?
Ikke spesielt elegant, men det skal jo brukes også.
Det er vel flere av oss her inne som er medlemmer i "familien" til Dagestad. Se ikke bort fra at du treffer noen....Drikker ikke vodka. Ikke det jeg vet om jaffal.
Men nå skal jeg til Oslo om ei uke, så hvem vet hva jeg ender opp med.
Det er jo ikke så mange interessante butikker der, Dagestad et hederlig unntak. Høyer på Eger har en del bra og så er det åpnet en ny i Vika Terrasse; Carvour. Ellers er det smått, tykkjer eg.
Må ta turen till Dagestad snart. Så förnöjd med mina Chatsworth i brunt att jag skal ha ett par i svart också.Det er vel flere av oss her inne som er medlemmer i "familien" til Dagestad. Se ikke bort fra at du treffer noen....Drikker ikke vodka. Ikke det jeg vet om jaffal.
Men nå skal jeg til Oslo om ei uke, så hvem vet hva jeg ender opp med.
Det er jo ikke så mange interessante butikker der, Dagestad et hederlig unntak. Høyer på Eger har en del bra og så er det åpnet en ny i Vika Terrasse; Carvour. Ellers er det smått, tykkjer eg.
Var innom Dagestad en kort visitt her om dagen. Et par Alden 403 ble med hjem. Vi skal eldes sammen. Tror det blir fint.
Knabber et bilde fra veven.
Vis vedlegget 474198
Prøvde også et par Tokyo Brass, men de var altfor smale i vanlig lest. Skal prøve et par i bred utgave til våren når de får det inn. Fin sjappe. Skulle brukt litt mer tid der.
Heller isolat og tvangstrøye, brev- og besøksnekt enn å bli sett i brodder.Jeg kommer ikke på besøk på sykehuset når håndleddet eller lårhalsen ryker. God tur på skinnsåler
Bare kjeften med deg.Heller isolat og tvangstrøye, brev- og besøksnekt enn å bli sett i brodder.Jeg kommer ikke på besøk på sykehuset når håndleddet eller lårhalsen ryker. God tur på skinnsåler
Dette er en Victory-såle. Svært slitesterk og mye bedre på vinterføre enn Dainite-såler.Vet ikke hva de heter, men de ser sånn ut. En slags mellomting mellom Dainite og Commando. Glatte som faen på sånne stålinnsatser som de legger inn i fortauskanter noen steder.
Vis vedlegget 462048