Dagestad fikser bare sko kjøpt hos han, og knapt nok det...
|
Den minner veldig om min, Roderick Charles.'Det går i six-pence i tweed. Men ikke for det, kan godt tenke meg en hatt.
Til vinteren er det covert coats i blå og tan, har slitt ut flere. Slik ser modellen ut.
Vis vedlegget 396738
Om jeg og dere holder ut kommer det nok bilder av dem og.
(PS, innlegg til Svein Arne er forkortet)
Han gjør unntak, men det tar tid. Så, ja, anbefaler Zomby skomakeren i BA.Dagestad fikser bare sko kjøpt hos han, og knapt nok det...
Verksted — Skomakermester DagestadHan gjør unntak, men det tar tid. Så, ja, anbefaler Zomby skomakeren i BA.Dagestad fikser bare sko kjøpt hos han, og knapt nok det...
Fullt lovlig, men det er en fordel å sende til noen man kjenner. Det blitt så mange befraktere at det ikke alltid funker med Post Restante. Har fått sendt flere ganger til slektninger i Sverige.Jeg ble nysgjerrig etter å ha lurt på nettprisene hos CT, som er veldig høye med levering til UK. Så jeg sjekket prisene med levering til Sverige. Det var noe helt annet og mye hyggeligere, sånn fra hofta, i hvert fall på skjorter, enn både til UK og Norge (når man har lagt til klestoll og MVA).
Men hvordan er reglene? Er det lov å bestille fra Norge til Sverige og hente selv? 6000 maksverdi pr. tur? Mulig det er OCD'en min, men jeg liker meg innafor reglene...
Ja det er derfor. Om man gjør det vises bare bildene på egen maskin.Hm...
Ser dem på min maskin.
Har andre det sånn? Peilig hvorfor du ikke får dem opp?
Jeg gikk inn og slettet vedleggene for å unngå de irriterende dobbelpostene. Kan det være derfor?
Ja de to fargene og teksturene passet bra sammen. (jeg er av og til litt ensfarget i hoedet) men ser for meg disse med en grov tweed og noen sko i solid lær (og et par fasaner over skulderen).Takk.
Du mener apehånden?
Ja de forsto jeg ikke heller. Sikkert noe praktisk/historisk.Tweed er tingen.
Mye pent der, men likte ikke lommene på det øverste bildet.
Tja .. en artig kontrast er det .. Tattersall ... kjøkkenhåndle/hesteklede ... klarer ikke å like det helt, selv om det er en enkel løsning.Både han og han på hesten har litt for finslige skjorter til et så pass røft antrekk. Hadde vært bedre med tattersall.
Har man så fine klær kan man vel bruse litt med fjærene vel?Det med covert-coat og paraply kunne vært meg. Jaja, går ikke med sånn popped krage da, og har heller ikke så fine lepper...
Nok en flott slips.