De skal låte bra alle tre, mer trenger du ikke tenke på. Bruker den hver gang jeg justerer, så den har blitt en rettesnor og referanse. Alle har sine.Joda, gjør det.
De skal låte bra alle tre, mer trenger du ikke tenke på. Bruker den hver gang jeg justerer, så den har blitt en rettesnor og referanse. Alle har sine.Joda, gjør det.
Synes det var en god test. Det er godt mulig jeg kan dra nytte av den og gjøre ting bedre. Fin låt til å teste nye bakvegg med når den kommerDe skal låte bra alle tre, mer trenger du ikke tenke på. Bruker den hver gang jeg justerer, så den har blitt en rettesnor og referanse. Alle har sine.
Ikke bruk vinylen som test...Har selvsagt den på vinyl
Er den verd over 20k ?
Ikke min, min er åpnet, men bare spilt en gang. Var heldig og fikk en av de siste fra Daft sjappa i 2016.Er den verd over 20k ?![]()
Sweet mamas. Det er for dyr til å komme på listen min. Fantastisk albumIkke min, min er åpnet, men bare spilt en gang. Var heldig og fikk en av de siste fra Daft sjappa i 2016.
Fikk eureka etter takraset, da gikk 40Hz fra bare å buldre til å høre ut som en stram streng.Kan bassen bli tørrere og enda mer definert i bunn…
Jeg har avslørt at det er litt å hente i bunn. Har ikke gidda. Men nå må jeg snart sette i gang. Liker bare ikke nedetid i caven.Sorry!![]()
Nei, det er no virkelig dritt! Hater når Grotta er full av skit og rot også.Liker bare ikke nedetid i caven.
Ikke hevn, det er fredag og humøret er alt for bra for hevnHevn?
Der var det mye rart, men den dypest gjengangeren ligger på 31Hz. Klart det var et parti/øyeblikk som hadde topper både på 19 og 15Hz.
Hvis det er noen trøst så syter jeg med å hente de også, siden dette genererer arbeid, men har en liten ide om hva jeg skal gjøre.ADHD i hodet og slappfisk i kroppen. Syter med å rive dette, men nå kommer straks @Vegard0 å henter diffusorene. Kjekt at noen kan nytte det. Alt for gode for bålet![]()
Du blir plaget av mine tvangstankerHvis det er noen trøst så syter jeg med å hente de også, siden dette genererer arbeid, men har en liten ide om hva jeg skal gjøre.
Skjeggapen? Nei, han får bli en stund til. Men hvis CD-er skal inn, da må cavens vokter ut.Jeg tar gjerne bildet til venstre (utenfor bildet). Synes det er knalltøft, og i min godhet ønsker jeg å gi deg mest mulig plass til vinyl og voksenlek med akustikkpaneler![]()
Klart CDer må inn litt bråkviktSkjeggapen? Nei, han får bli en stund til. Men hvis CD-er skal inn, da må cavens vokter ut.
Klart CDer må inn litt bråkvikt![]()
Ikke godt å si. Gleder med til å høre denne i fred og ro. Ikke i et kaos. Blir liggende urørt til alt er på plass igjenNår spretter du WS toskeboksen da? venter på lytterapportmå leve med denne XLLP162 ikke pissgærn den heller
men må vel slante opp for en UHØR
Vis vedlegget 1154871
Jepp. Venter på karmøybuen nå, så jeg kan få fortsette ut i nattenMed andre ord - her trengs det tempo!