Fikk til å kjøre basstårna som LFE kanal via Nova og hjemmekino receiveren. Gøy med ekstra bass på film. Nova

|
Nåde være med megMye mobbing mot oss stolte Rega-eiere på forumet. Bli nå ikke overrasket om en tjommi fra Haugesund banker på døren med et balltre!![]()
Tenkte jeg skulle be ham snu, men så fikk jeg med meg at du fremdeles mobbetNåde være med megDessuten mobbet jeg stereobenken og ikke løvbladet Rega.
Synd at ikke sideplatene hviler på bunnplata….
Tja. Skjønner hva du mener, men akkurat her er det ikke det som er problemet. Den siger på midten. Bare søppel egentlig..,.Synd at ikke sideplatene hviler på bunnplata….
Har dere ikke møbelsnekkere der borte?Tja. Skjønner hva du mener, men akkurat her er det ikke det som er problemet. Den siger på midten. Bare søppel egentlig..,.
Helt sikkert, men jeg må uansett ha noe midlertidig.Har dere ikke møbelsnekkere der borte?
Jepp, men ikke rør temaet, de ryktes om pryl med balltreHadde du hatt en Rega så ville du sluppet alt det styret![]()
Ca 150 x 40 cm pluss bein.Hva er dimensjonene på den? Gi beskjed hvis den "ryker". Min er fra 2004 - og har blitt limt så mange ganger nå..
Ah... Da må jeg se etter noe annet. Ønsker ca 170cm i lengde/bredde.Ca 150 x 40 cm pluss bein.
Med den blomsteroppsatsen så det først ut som en gravstein. Planlegger du langt fram? Slå to fluer i en smekk liksom?Alternativet til benk er å rett og slett kjøpe en platespiller som ikke trenger et møbel og gjemme resten bort. Koster kanskje er halv mong.
Vis vedlegget 1124493
Ikke så dumt tenkt egentlig. Hvis jeg kjøper denne, så tror jeg kona slår meg i hel, og da er det fint å ha ”steinen” klarMed den blomsteroppsatsen så det først ut som en gravstein. Planlegger du langt fram? Slå to fluer i en smekk liksom?
De spilleren er magisk! Hadde man bare hatt gamle rederpenger....Alternativet til benk er å rett og slett kjøpe en platespiller som ikke trenger et møbel og gjemme resten bort. Koster kanskje er halv mong.
Vis vedlegget 1124493
I know. Kanskje mer riktig å si at jeg har spilt lite TL i nyere tid.Spilt lite Thin LizzyGodt du gjør noe med det
![]()
Pessimisten i meg hadde garantert fått meg til å gjøre støtten i midten permanent.Da er alt oppe å går igjen. Ekstra støtte i midten er bare inn til lim har tørket og herdet.
Mitt første Lizzy-album, stadig en favoritt!
Tror ikke mic må kjøpes separat til Nova, tror den henger med?Nova har 6 utganger, men 4 av de aktiveres med lisens. Mic må en og ha. Litt usikker på pris nå men et sted mellom 60-65k (6 kanals)med litt forhandlinger vil jeg tro.
Jeg fikk tilbud med og uten. Tror det er mest vanlig å selge som med som en pakke.Tror ikke mic må kjøpes separat til Nova, tror den henger med?
Temmelig ubrukelig uten...Jeg fikk tilbud med og uten. Tror det er mest vanlig å selge som med som en pakke.
Jepp, men flere kan dele på en. Jeg orket ikke å styre med det.Temmelig ubrukelig uten...
Har man et studio med flere slike bokser, gir det mening. Men kompisspleis...nope!Jepp, men flere kan dele på en. Jeg orket ikke å styre med det.
Tror ikke vi er uenige derHar man et studio med flere slike bokser, gir det mening. Men kompisspleis...nope!