|
Jeg kan leve med å sende diffusorer på dør. Slik rommet er nå, tror jeg det ikke er et stort tap. Egentlig ikke så dumt. Nå har jeg bygget opp disse bassfellene to ganger, litt trist å rive, men vet vel innerst inne at de ryker før eller senere uansett.Ikke noe offer, blir ikke go'lyd uten skiver. Straks snekkern får fart i ræva og kommer i gang med mine, ryker min kjære diffusor.
Det går nok ikke i høyden.Forslag herfra er å lage en modul på solide skjulte gummihjul med skuffer som er så høye at toppen av skuffene blir i samme linje som nedre akustikkpanel.
Åh, da beklager jeg. Så ganske lovende ut mot toppen. Kansje perspektivet i bildet er litt feil i forhold til de faktiske forholdDet går nok ikke i høyden.
Du kan få den gratis. En del avplatene i siste seksjon er søppel.Istedenfor kan du kvitte deg litt med nostalgien og selge flere hyllevarmere. Salmer og sanger….. kan jo være et greit sted å begynne![]()
Foldnes Ø&B aner potensiale for mer enn emballasjeDu kan få den gratis. En del avplatene i siste seksjon er søppel.
Forsiktig med språkbruken. En kollega omtaler konsekvent forhud som nisselue, så detTracy før jeg trekker ned nisselua.
Godt dere har noe å snakke om på jobben! Men du er kanskje urolog eller rabbiner?Forsiktig med språkbruken. En kollega omtaler konsekvent forhud som nisselue, så det
der feiltolker jeg 🫣
Ikke noe å være nervøs for. Du har vel stilt lyd for deg selv. Metode som er skuddsikker det.Siden jeg blir pisse nervøs av kritiker i caven i kveld, og ikke minst at det er 2,31 % sjanse for en liten feil kalibrering, fyrer jeg en GT før dørklokke sier ding, og så dong.
Vis vedlegget 1124091
Hva skjer. Har du inkvisisjonen på besøk?Siden jeg blir pisse nervøs av kritiker i caven i kveld, og ikke minst at det er 2,31 % sjanse for en liten feil kalibrering, fyrer jeg en GT før dørklokke sier ding, og så dong.
Knekt en kode her etter at Nova kom i hus, og ikke minst lavere deling på mellomtonen.Jeg tenker jeg også. Helt sikker på at det spiller meget bra hos deg nå
Sikker på at ikke jeg mente det samme?Forsiktig med språkbruken. En kollega omtaler konsekvent forhud som nisselue, så det
der feiltolker jeg 🫣
Var det jeg stusset litt på. Ser jo ut som du deler ved ca 100Hz og at subben bidrar til over 1000hz med -10 db nivåBlå og rød er høyttalere, gul og grønn er bassene. Deler på 50hz, selv om det ikke ser slik ut her. Bare sånn Trinnov er.
Vet. Rart det der. Slik jeg forstår kommer bass management etterpå.Var det jeg stusset litt på. Ser jo ut som du deler ved ca 100Hz og at subben bidrar til over 1000hz med -10 db nivå
Hva med en støttepilar midt under racket?Stakkars stereobenken sliter med vekten. Har seget nesten en cm i midten. Da har jeg to valg. Forsterke den eller bytte ut Innovation i en Rega
Vis vedlegget 1124314
Finnes mange, men ble litt nysgjerrig på hva du tenkteFinnes et tredje valg...
Du svarte på det selv i innlegget over. Ingenting slår hel ved...Finnes mange, men ble litt nysgjerrig på hva du tenkte![]()
Mulig jeg kan lim den på undersiden som en forsterkning
Anbefales ikke det går utover høyttalerne som spiller oppover (Atmos).Mulig jeg kan lim den på undersiden som en forsterkning