Men hvor er bildet av bildet?Glemte bilde![]()
|
Men hvor er bildet av bildet?Glemte bilde![]()
Er jo der i innlegget nå. Skikkelig spennende greierMen hvor er bildet av bildet?
Sjå på bunad?Lørdag er vaktmester dag hjemme og jeg har en del forefallende arbeid…. men… resten av familien skal en dagstur til Stavanger å se på bunad til yngstejenta. Da er huset tomt og ikke minst stilt. Jeg har derfor bestemt å gi f i arbeid og at jeg heller bruker noen timer til å dra ned deling på mellomtonen fra 500 til 350hz, evt tester litt i det området. Fin kalibrering av Arc Deco før Nova tar seg av rom og deling mot basstårn. Alt må være ferdig til året mest mestrende F1 kvalifisering.
Håper detSjå på bunad?
Dei er nok med i Tom Waits løpet...
Hva tenker du på? Mic står rett på diskant som var hensikten. Denne var til nærfelt måling av høyttaler. Det er ikke denne som ble brukt til Nova. Den var selvsagt plassert i lytteposisjon.Får jeg lov til å være en festbrems? Mulig du bør måle på nytt hvis du ikke har løftet stativet opp av gulvet.
Vis vedlegget 1123176
Tenkte på at stangen til mikrofonen ikke er hevet fra gulvet og dermed sannsynligvis tar opp eventuelle vibrasjoner fra gulvet.Hva tenker du på? Mic står rett på diskant som var hensikten. Denne var til nærfelt måling av høyttaler. Det er ikke denne som ble brukt til Nova. Den var selvsagt plassert i lytteposisjon.
Kan hjelpe deg litt med det.Pokker dritt altså, endelig en sak jeg veldig lyst å lese, så er det Dagblad pluss sak
Vis vedlegget 1123498
Vet ikke om dette var informasjon jeg trengte i dag
Hmmm, registrerer at det kun var dagen som ikke passetVet ikke om dette var informasjon jeg trengte i dag![]()
Dette skal ikke bli en tråd hvor jeg kommenterer aviser, men allikevel. I dag, i morgen eller noen som helst dager. Dagbladet jeg er orker ikke mer.Hmmm, registrerer at det kun var dagen som ikke passet![]()
Jeg skjønner ikke, syntes du ikke bilde var avskrekkende nok?Faen nå lurte du meg inn på Dagbladet![]()
LuksusproblemLitt stress å tømme den igjen, men det får jeg stå i.
Du brukte vel 15 minutter på noen skuffer, jeg prosjekterte med 15 mndLuksusproblem![]()
Tenker du i eksisterende kallax? Jeg ønsker å beholde alt til plater. Jeg kunne kjøp en kallax 1x4 og hatt under, men det blir litt for høyt tror jeg. Skal ha plass til satellitt høyttalere til surround lyden og. Alltid noen hensyn.Hvor ikke bare kjøpe Kallax innsatser? Skuffer eller skapdører?
Forsto mao ikke en dritt av hva du planlegger...Tenker du i eksisterende kallax? Jeg ønsker å beholde alt til plater. Jeg kunne kjøp en kallax 1x4 og hatt under, men det blir litt for høyt tror jeg. Skal ha plass til satellitt høyttalere til surround lyden og. Alltid noen hensyn.
Jeg forsto det slik at du foreslo å ofte nederst seksjon for kallax innsats med skuffer. Jeg trenger plassen. Men jeg kunne kjøpt en kallax hylle på 1x4 og hatt under, med skuffer, men det blir litt for høyt. Da er alternativet å lage noe som blir ca 20 cm høyt. Blir fremdeles kryping på gulvet….Forsto mao ikke en dritt av hva du planlegger...
Det der funker fint. Kan leve med å stable kallax, men sliter litt med høyden.Vis vedlegget 1123680
Ikke nødvendigvis så pent, men praktisk
Finnes bare en løsning, om du vil spare knea. Gå ut i bredden og ofre de to nederste. 20cm hjelper 0....Jeg forsto det slik at du foreslo å ofte nederst seksjon for kallax innsats med skuffer. Jeg trenger plassen. Men jeg kunne kjøpt en kallax hylle på 1x4 og hatt under, med skuffer, men det blir litt for høyt. Da er alternativet å lage noe som blir ca 20 cm høyt. Blir fremdeles kryping på gulvet….
Har tenkt på det og. Må da ofre bassfeller/diffusorer, men der er kanskje ditt jeg kommer en dag uansett. Samlingen krymper ikke.Finnes bare en løsning, om du vil spare knea. Gå ut i bredden og ofre de to nederste. 20cm hjelper 0....