Sarah Palin

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Z

Zomby_Woof

Gjest
    Store høvding:

Jeg ser at jeg er slettet.

Når en debattant kommer med usagn som "negre er ikke pene" bør det være lov å kalle vedkommende en tosk.

Hvis man ikke vil tillate personangrep, bør man la det omfatte angrep mot 'personer'. Angrep mot 'deltagere på hifisentralen' er alt for snevert.

Hvis du ikke har lagt merke til at BBking er en flamer, og bare det, bør du sette deg inn i hva han har bidratt med over tid.

MVH

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hehe, har bbkødd slengt med leppa om negre igjen, nå?

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Jepp. Det er forsåvidt ikke noe problem. Jeg sliter mer med at Høvdingen synes 'Tosk!' er et for sterkt tilsvar på utsagnet.

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.635
    Torget vurderinger
    2
    Når en debattant kommer med usagn som "negre er ikke pene" bør det være lov å kalle vedkommende en tosk.
    Nei, det riktige er å si ifra til en moderator, som da vil fjerne slike utsagn. Å ty til utsagn som "tosk" er ikke riktig fremgangsmåte, men det tror jeg du skjønner.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Vel, da lar jeg moderator få dette å vite:

BBking er en flamer. Han har gjentatte ganger uttalt seg i nedsettende, endog nedverdigende, vendinger om andre mennesker over de siste par årene eller så. Hans bidrag på sentralen lar seg neppe påvirke av at han slettes eller redigeres en gang i mellom. Tidligere har han f.eks. referert til arabere som "apekatter". Det er mer grums her enn jeg gidder å lete etter. Kanskje man må vurdere sterkere lut enn å klippe ut de stygge ordene. Alt han har fått av pepper oppigjennom er vel fortjent, og vel så det.

P.S. Var det det han gjorde? Det riktige? Sladret til storebror?

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    9.080
    Torget vurderinger
    0
    Rune S skrev:
    Er du misunnelig på de som blir rike?
    Svaret er NEI!!

Jeg sendet et ganske omfattende svar på dette inlegget ditt. Jeg synes nå ikke jeg var verken ufin eller slem, men Store Høvding må ha slettet det. Jeg fatter ikke hvorfor? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.262
    Torget vurderinger
    11
    Vi er visst ulovlig off-topic Spiralis,så det får bli i en annen tråd eventuellt ;)
    Fekk ikke med meg ditt omfattende svar desverre...

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    9.080
    Torget vurderinger
    0
    Rune S skrev:
    Vi er visst ulovlig off-topic Spiralis,så det får bli i en annen tråd eventuellt ;)
    Fekk ikke med meg ditt omfattende svar desverre...
    Har samtalt med Høvdingen og han finner ikke at han har slettet det. Mest sansynlig gikk det ikke ordentlig inn da jeg postet det. Jeg trykkte på "Legg til innlegg" og måtte bare løpe. Fikk aldri sjekket at det kom inn. Og det gjorde det da tydeligvis ikke.b

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    KOMMER DU I FRA SAGENE MED DEN HOSTEN!?!

Titleist skrev:
    nei til selvbestemt abort
    nei til ekteskap mellom homofile
    nei til prevensjonsundervisning i skolen / oppfordrer til avhold
    ja til friere våpenlovgivning
    alle meninger og ytringer er forankret i en kristen konservativ holdning

any thoughts ?

Death Becomes Her: Let’s Make Her Our President

http://www.bestcyrano.org/THOMASPAINE/?p=963

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    Min oppriktige oppfatning er at "debattanter" som BBKing konsekvent skal oversees, aldri besvares. Har selv fulgt dette det siste året eller så, og det funker helt fint!

Honkey

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    9.236
    Akkurat tilbake fra noen uker i Statene så er det bare å fastslå at det ikke akkurat har skjedd noen kulturell tilnærming mellom det gamle og nye kontinent siden sist jeg var over for et par år siden. Fortsatt blir man ved innreise spurt om man tilfeldigvis var medlem av det tyske sosialnasjonalistiske parti på 30-tallet. Og etter en lang flytur muret inne på seteraden av to eldre damer med åpenbare brandy og inkontinensproblemer, så var det bare såvidt jeg klarte å holde meg da jeg bryskt ble spurt i passkontrollen om det var helt sikkert at jeg ikke hadde skjulte økonomiske hensikter med mitt opphold. Sikkert like greit at jeg klarte å holde kjeft; da det vel neppe hadde blitt tatt med godt humør om jeg hadde sagt det som da lå ganske så langt ute på tungespissen: - at jeg egentlig hadde tenkt å hoppe av for å drive storflott dank resten av livet på den generøse amerikanske velferdsstats bekostning.

Palin? Vel, det virkelig skremmende med henne er jo at hun faktisk stiller til valg i et land som ikke bare valgte, men også gjenvalgte George W...

Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    noruego skrev:
    Palin? Vel, det virkelig skremmende med henne er jo at hun faktisk stiller til valg i et land som ikke bare valgte, men også gjenvalgte George W...
    Hahahaaaaa........den var god ;D

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    Zomby_Woof skrev:
    Tidligere har han f.eks. referert til arabere som "apekatter".
    Naturligvis en svært oppfinnsom, om enn noe kuriøs, sammenligning. Hvor i all verden har du funnet det? Skulle vært morsomt å vite.

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    Høvdingen skrev:
    Jeg har tatt bort de siste 5-6 innleggene. Det er greit at temaet sklir ut i digresjoner (dette er jo Off Topic hjørnet hvor takhøyden er stor), men drittkasting er ikke ok. BBking skal vel ha en del av skylda med en nokså unødvendig kommentar (som nå er fjernet), men de som svarer er jo ikke langt bedre.

Mvh
    Høvdingen
    Takk, høvding. Naturlig at du fjerner enkelte små glipper i innleggene. Synes forøvrig mange av de yngre her på forumet har lagt seg til en uvane med å nedgjøre hverandre på en særdeles infantil måte.

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    noruego skrev:
    Så,så, det er vel noe samtlige kandidater har felles. Men, de er kanskje skremmende for deg alle sammen.

(Ja, jeg vet det, tre på rad)

K

KindOfBlue

Gjest
    Et søk fra HFS-hovedsiden på ordet "apekatter" viser at det er blitt brukt noen ganger, og jeg ser det er blitt brukt av BBKings motdebattanter, på merkelig vis.
    Men jeg ser ikke at arabere er blitt kalt apekatter, derimot ser jeg at noen henviser til jøder som apekatter.

Hvorsom er, blir det vel en avsporing. Nå som BBKing er på tråden kunne det være interessant å høre hva han syns om Jews for Jesus, som Sarah Palin støtter?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Jews_for_jesus

Z

Zomby_Woof

Gjest
    BBking skrev:
    Zomby_Woof skrev:
    Tidligere har han f.eks. referert til arabere som "apekatter".
    Naturligvis en svært oppfinnsom, om enn noe kuriøs, sammenligning. Hvor i all verden har du funnet det? Skulle vært morsomt å vite.
    Jeg beklager om jeg har hengt denne på feil mann. Resten av innlegget står jeg ved, også ordet høvdingen slettet. Dine bidrag er, for mitt vedkommende, et strålende påskudd til å bruke mer tid 'on-topic', en del av forumet hvor du sjelden opptrer.

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    KindOfBlue skrev:
    Et søk fra HFS-hovedsiden på ordet "apekatter" viser at det er blitt brukt noen ganger, og jeg ser det er blitt brukt av BBKings motdebattanter, på merkelig vis.
    Men jeg ser ikke at arabere er blitt kalt apekatter, derimot ser jeg at noen henviser til jøder som apekatter.

Hvorsom er, blir det vel en avsporing. Nå som BBKing er på tråden kunne det være interessant å høre hva han syns om Jews for Jesus, som Sarah Palin støtter?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Jews_for_jesus
    Synes den er morom, ja. Ha, ha.

Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    Vi bor virkelig i den siste sovjetiskstaten. Kun staljinister kan finne på noe sånt. ;D

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    herrejesusmariaogmoses...

er dette dama som kan bli president dersom mccain vinner valget og deretter bryter sammen av alderdom (statistisk 1/3 sjanse)?

roflmao!
    hun får jo linni meister til å ligne et geni.

leste om dette intervjuet for noen dager siden, men hadde klart å fortrenge det - inntil litt fatalt youtubing ikveld...
    grøss.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    9.080
    Torget vurderinger
    0
    Kan vi da enes om at det var en tragedie at sydstatene tapte borgerkrigen?
    Hvis unionistene hadde tapt ville ikke USA ha vært hva det ble og er, og selv om Bush hadde blitt president i Unionen, hvilket han nok ikke ville blitt, ville hans innflytelse på verden ha vært en ganske annen enn den er i dag! og vi ville for en stor del ha gitt like mye f..n i om Palin ble visepresident som vi gjør i forhold til valgene i de fleste andre bananrepublikene der borte i Amerika!

Edit:

THE SOUTH WILL RISE AGAIN!

Og Southern Comfort er snadder drikke! ;D ( I små mengder! ::) )

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    og den stotringa... har ikke rådgiverne hennes fortalt henne at stotring = et sikkert tegn på inkompetanse???

om fire dager skal hun opp mot ringreven j biden i visepresidentdebatt.
    det kan bli stygt. for palins del.
    biden kan kun tråkke i salaten hvis han faller for fristelsen til å bli FOR nedlatende og selvsikker, noe som er lett å gjøre når du står overfor et nek.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    9.080
    Torget vurderinger
    0
    joaquin skrev:
    .................noe som er lett å gjøre når du står overfor et nek.
    Joa Joaquin! ( Nesten rim :D )

Vi kan nok enes om at hun er et nek, men la oss dog ikke glemme at hun er et pent nek! ::)

Ja til nek å være mener jeg. :eek: ;D ;D

D

dtddiver

Gjest
    Ang videoene joaquin.......omfg! Disse skal lagres og sees når jeg trenger en god latter.

K

KindOfBlue

Gjest
    Saturday Night Live har vært spesielt ondskapsfulle. Tina Fey har gjort en parodi på Sarah Palin som er spot-on, for å si det mildt.

Og nå på lørdag tok de utdragene fra intervjuet med Couric og bare gjentok dem, det var unødvendig med omskriving sa SNL, innholdet var parodisk nok i utgangspunktet.

Selv CNN syns det er umulig å forsvare dette:

Mer fra selve "intervjuet" her:
    http://www.huffingtonpost.com/2008/09/27/tina-fey-as-sarah-palin-k_n_129956.html

"And she's going to be a 72 year old heartbeat away from the presidency."

K

KindOfBlue

Gjest
    Slubbert skrev:
    Etter å ha sett deler av debatten mellom Obama og McCain er det påfallende at norske medier fortier det faktum at Obama tar til orde for å angripe Pakistan, mens McCain her er langt mer tilbakeholden. Det passer vel ikke inn i agendaen. Palin later imidlertid her til å være mer på linje med Obama enn sin egen kampanje:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presidentvalg-2008/artikkel.php?artid=530786
    Nja, Aftenposten skrev vel om dette?
    Og poenget er vel at Musharraf beskyttet Taliban og sannsynligvis bin Laden, for å unngå opprør i Pakistan, og at McCain og Bush beskyttet Musharraf, fordi han var "our bad guy."

McCain har sagt at "I will go through the gates of Hell to find bin Laden." Hvorpå Obama kommenterte at "McCain ikke vil gå inn i Waziristan og hente ham, selv når vi vet han er der. Som president ville jeg gjort det - if we have clear, actionable intelligence and Pakistan will not assist us."

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.795
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Spiralis skrev:
    Vi kan nok enes om at hun er et nek, men la oss dog ikke glemme at hun er et pent nek! ::)
    jada.
    samtalen mellom disse to damene er en real milf-fight.
    men la oss nå ikke gå mer innpå det. :-X ;D

S

Slubbert

Gjest
    KoB: Vi får se. Jeg har ikke tro på at Obama bak roret nødvendigvis vil føre til mindre kriging enn McCain, det er farlig å åpne nye fronter når man ikke har sikret de gamle. Et større angrep i Pakistan kan fort gjøre at ting eskalerer, regjeringen der vil måtte svare hvis den ikke skal bli kastet.

K

KindOfBlue

Gjest
    Slubbert skrev:
    KoB: Vi får se. Jeg har ikke tro på at Obama bak roret nødvendigvis vil føre til mindre kriging enn McCain, det er farlig å åpne nye fronter når man ikke har sikret de gamle. Et større angrep i Pakistan kan fort gjøre at ting eskalerer, regjeringen der vil måtte svare hvis den ikke skal bli kastet.
    Absolutt. En Midt-Østen kjenner som Juan Cole mener at det er dypt uforsvarlig av Obama å skulle komme med slike utsagn ... og selv om Cole ellers sjelden ser seg enig med McCain, så mener han at man kan la være å si slikt før man vet at det er nødvendig.
    Men McCain forsøkte jo å lage en felle for Obama, som mange mener ikke vil være hard nok i slike situasjoner.

www.juancole.com

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.885
    Palin er da ok hun -så lenge hun bare smiler og holder kjeft.

Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Ja bevares, og det er kanskje grei adferd som president også(McCain blir nok borte ganske raskt) - slik at vi slipper dette helvetes gnålet fra USA i tide og utide :D

O.
    BT skrev:
    Palin er da ok hun -så lenge hun bare smiler og holder kjeft.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    13.693
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror finanskrisen - og betalingen av oppvasken og behovet for en positiv sparerate blant amerikanske forbrukere - etter hvert vil føre til en helt annen utenrikspolitisk realisme i USA, slik vi nå også ser tendenser til i UK som har en langt mindre krise (de vurderer bla å sette bom for deltagelsen i JSF, det blir for dyrt). Krig er dyrt. Krigen i Irak er i realiteten lånefinansiert med penger fra utlandet, og oppblåsingen av verdier i finansmarkedet gjennom lånefinansiert forbruk med sikkerhet i stadig mere usikrete finanspapirer har bidratt til å skjule dette faktum. No more.

K

KindOfBlue

Gjest
    Det får vi endelig håpe. Jeg tør minne om da vår egen forsvarsminister ble så krigskåt at hun fikk vansker med å styre seg mens hun fløy omkring sammen med Rumsfeld.

WAR MINISTER stod det på forsiden av Scanorama.

Halvorsen fikk vann på mølla, men det var jammen berettiget.

Sist jeg kikket het det ikke Angrepsministerium.

Vedlegg

G

Gjestemedlem

Gjest
    Spiralis skrev:
    joaquin skrev:
    .................noe som er lett å gjøre når du står overfor et nek.
    Joa Joaquin! ( Nesten rim :D )

Ja til nek å være mener jeg. :eek: ;D ;D
    Ja, hun er vel ikke den eneste politikeren med dette som eneste fordel. Kanskje hun også vil tjene på å ta den helt ut?

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn