- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 3
ja,..den siste Palins stunt var virkelig "bljak",....uten smak fulstendig,...bljak.
,....at det går ann å sinke så dypt nedde.
Ufattelig som Palin skal mobbes. Til sammenligning: Biden har bedt en invalid i rullestol om reise seg. Obamas venner har hatt bomber i vesken.Gjestemedlem skrev:John Cleese on Sarah Palin: "Monty Python Could Have Written This."
BBking skrev:Ufattelig som Palin skal mobbes. Til sammenligning: Biden har bedt en invalid i rullestol om reise seg. Obamas venner har hatt bomber i vesken.Gjestemedlem skrev:John Cleese on Sarah Palin: "Monty Python Could Have Written This."
"Derom tør meningerne være delte"!!Gjest skrev:Det ser ut til å være en paralell til norske forhold. De dummer seg mest ut på ytre høyre fløy.
Gjest skrev:Viser til min eminente patetiske tråd: "Fr.p-skandale, igjen og igjen"
hun har også blitt heksefrelst av kenyansk kvakksalver prest..BBking skrev:Fabelaktig dame. Jordnær og uten snikk-snakk. En solid representant for vanlige folk. Dessuten er hun pen, mye penere enn Obama!
Kfr mobiltelefonregningsaken og synske damer...Gjest skrev:Det ser ut til å være en paralell til norske forhold. De dummer seg mest ut på ytre høyre fløy.
Hehe ;DTor Nado skrev:Nå har 'kultur'-industrien kastet seg over henne også.
Her er et bilde fra settet under inspillingen av 'Who's nailin Palin'
NAILIN PAILIN
slippes på valgdagen.
..og at alle liker Kellie ;DPink_Panther skrev:Forskjellene er at Kellie Pickler spiller og at hun er blond.
Jo'a, men Palin er nå stilig dame da! Kynisk og usympatisk om man skal tro media, men min favoritt MILF for tiden. ;DØivindJ skrev:..og at alle liker Kellie ;D
Et nek, intet mer intet mindre! Jo foresten, hun har utseende med seg, så jeg skal rette med en gang!BBking skrev:En deilig kvinne som tydeligvis makter å skape angst hos svake mannesjeler.
Så deler av filmen idag, Lisa Ann gjøre en ok jobb selv med arr på ryggen og tendenser til ruklete lår og rumpe.Tor Nado skrev:Nå har 'kultur'-industrien kastet seg over henne også.
Her er et bilde fra settet under inspillingen av 'Who's nailin Palin'
NAILIN PAILIN
slippes på valgdagen.
Greit nok mao, men du er altså ikke fornøyd før det er orginalen som stiller i filmen? :Tor Nado skrev:Så deler av filmen idag, Lisa Ann gjøre en ok jobb selv med arr på ryggen og tendenser til ruklete lår og rumpe.
;D ;D