Så så, en av gangen gutter......
Siden tråden min ikke akkurat renner over at entusiastiske bruktforslag, så får jeg bidra litt selv....

Hegel H200 er til sterk vurdering. Den går jo for rundt kr 13.000,- på brukten i øyeblikket, både i sort og sølv. Selv så foretrekker jeg den i sølv.
Hegel H200
Ellers så er det flere lekkerbiskner på bruktmarkedet for tiden, men som da er over smertegrensen rent økonomisk. Det gjelder solide eksemplarer fra både Accuphase og Luxman. Et litt retro-kitch utseende som jeg har landet på at jeg har litt sansen for. Dessverre er begge disse modellene uten HT-bypassmuligheter, og da har jeg landet på at det er uaktuelt.
Accuphase E-307
Luxman L-550 AI
Jeg snuste lenge på et merke som jeg kjenner meget godt fra før, nemlig Arcam. Jeg har tidligere hatt deres FMJ A32 som referanse, og det dukket opp en meget pent brukt FMJ A38 på bruktbørsen for litt siden. Men dessverre fikk selger kalde føtter, og den dealen ble det ikke noe av.
Arcam FMJ A38
Et annet kjent merke hos meg, Bladelius, har gode kandidater de og. Thor MKII finnes på brukten, men i øyeblikket er de aktuelle litt for kostbare.
Bladelius Thor
En Tyr derimot, hadde denne havnet på brukten nå, da spørs det om jeg kunne klare å styre meg...
Bladelius Tyr
Jeg har i det siste snust litt på et spennende elektronikkmerke, nemlig Densen. Dette har jeg blitt anbefalt som en meget god match mot Concerto Domus, så dette er en forsterker som jeg vurderer meget sterkt.
Densen B-110.
Smekkert utseende, stilrent og moderne. I like it. Har prosessorinngang. Kan også skaffes brukt til en meget god pris. I tillegg er det snart PULSE-kampanje på OHC, så det kan være at det kan bli meget gode priser på Densen-goodies der?
Uansett, jeg innvier dere litt i tankevirksomheten min her, ta det for det det er. Concerto Domus blir i hvert fall stående, så da er det bare jobben med først å finne en forsterker, deretter DAC/drivverk tilpasset denne. That´s the plan....